Gjest TS Skrevet 18. september 2010 #41 Del Skrevet 18. september 2010 Er der jeg og...tror ikke jeg kommer til å orke å bry meg om en gutt igjen...kommer bare til å sammenligne... Men jeg føler med deg, som har en baby oppi det hele og må samarbeide med din ex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #42 Del Skrevet 18. september 2010 Er der jeg og...tror ikke jeg kommer til å orke å bry meg om en gutt igjen...kommer bare til å sammenligne... Men jeg føler med deg, som har en baby oppi det hele og må samarbeide med din ex... Min ex og hans nye kjæreste er en familie, med vår datter og deres datter som er på samme alder. Det er det verste jeg har opplevd :'( Håper han går på en smell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #43 Del Skrevet 18. september 2010 Min ex og hans nye kjæreste er en familie, med vår datter og deres datter som er på samme alder. Det er det verste jeg har opplevd :'( Håper han går på en smell... hennes datter skulle det stå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #44 Del Skrevet 18. september 2010 Exn min forlot meg for en annen. Vi har og to barn sammen. jeg fikk nøyaktig samme behandling som deg, og han sa akkurat de samme tingene. Det var bare ikke MÅTE på hvor fantastisk de to hadde det... I den grad at de gikk offentlig rundt og klina for å virkelig GNI det inn.. Jeg følte det som deg. Men så uten at jeg merket det egentlig, så var jeg et skritt på vei vekk. Og enda et. Og enda et. Plutselig en dag var jeg på date! Når det gikk opp for idioten at jeg hadde kommet over det. Så la han meg for HAT. Forstå det den som kan. Etterpå har jeg tenkt at han rett og slett hoppet over hele sorgen. Han var forelsket i henne og nektet å ta et oppgjør med meg og det vi hadde hatt. Alt ble i hodet hans min feil, jeg var årsaken til ALT. Også at han ble sammen med henne! Men sorg tar deg igjen. Alltid. Så lenge jeg bar på det, så var det ok for ham å ha det bra. Når jeg var ferdig med det, så kom virkeligheten til ham. Han hater meg enda. Det er ti år siden dette hendte. Jeg er lykkelig gift med mannen i mitt liv. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #45 Del Skrevet 18. september 2010 Så bra lesing:) hehe. med min flaks kommer han vel aldri til å angre på det han gjorde, men det er lov å håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #46 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg tror jeg aldri kommer til å klare å se eksen min, og ikke føle NOEN ting?!?! Det har alltid vært noe mellom oss, fra første gang vi traff hverandre. Jeg har aldri, på de snart 5 årene jeg har kjent han greid å se på han og ikke føle meg tiltrukket. Men han har jo gitt fullstendig faen i meg i over et halvt år nå da. det hjelper jo litt på... (meg med datter på 18 mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 18. september 2010 #47 Del Skrevet 18. september 2010 Så bra lesing:) hehe. med min flaks kommer han vel aldri til å angre på det han gjorde, men det er lov å håpe... Tenker du virkelig at du vil ha han tilbake etter hva han har gjort eller misforsto jeg den der? Du fortjener jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #48 Del Skrevet 18. september 2010 Tenker du virkelig at du vil ha han tilbake etter hva han har gjort eller misforsto jeg den der? Du fortjener jo bedre! Nope, jeg vil bare at han skal være glad i meg, angre og ha det kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 18. september 2010 #49 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Hvorfor skulle jeg reagere på det. Livet går videre jeg har da viktigere ting å gjøre en og bry meg om hva en ex driver på med Endret 18. september 2010 av Trajan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 18. september 2010 #50 Del Skrevet 18. september 2010 Nope, jeg vil bare at han skal være glad i meg, angre og ha det kjipt hehehe, good girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. september 2010 #51 Del Skrevet 19. september 2010 Søndag!!!! JEg sliter.... JEg sliter med tanken på at han aldri mer vil snakke med meg...OM han så angrer på at han sa han aldri mer ville snakke med meg, er han for stolt til å gjøre noe med det...så da har vi konklusjonen: Vi kommer aldri mer til å veksle et ord med hverandre... Det er så trist at jeg bare sitter og gråter....møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 19. september 2010 #52 Del Skrevet 19. september 2010 Fra jeg var 15 til 16 var jeg sammen med en fyr (var sammen ca. 1,5 år), som er ganske lenge når man er såpass ung. Vi så hverandre hver eneste dag. Da det ble slutt tok det ikke mange ukene før han begynte å date bestevenninna mi(!). Jeg syns det var forkastelig, og tok en alvorsprat med dem begge. Dette fungerte ikke, og de ble sammen. Jeg syns det var utrolig kjipt (ikke fordi jeg ville bli sammen med han igjen, men fordi han hadde funnet seg en ny fortere enn meg, og at det attpåtil var bestevenninna mi). Jeg avslutttet vennskapet med venninna mi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 19. september 2010 #53 Del Skrevet 19. september 2010 Søndag!!!! JEg sliter.... JEg sliter med tanken på at han aldri mer vil snakke med meg...OM han så angrer på at han sa han aldri mer ville snakke med meg, er han for stolt til å gjøre noe med det...så da har vi konklusjonen: Vi kommer aldri mer til å veksle et ord med hverandre... Det er så trist at jeg bare sitter og gråter....møkk. Prøv å ikke sitt inne å tenk på han, dra ut med venner å gjør no istede! Blir bare værre om du sitter å bare tenker på han hele tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. september 2010 #54 Del Skrevet 20. september 2010 Noen gode råd om hvordan jeg kan prøve å få tilbake litt vennskap?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest regn Skrevet 20. september 2010 #55 Del Skrevet 20. september 2010 Noen gode råd om hvordan jeg kan prøve å få tilbake litt vennskap?.... Eneste som hjelper er å ta tiden til hjelp.. Til mer du "venter" til lengre tid tar det. Det er først når du oppfører deg noen lunde som normalt at han kan se det fine i deg igjen, og kun når du viser deg som den vanlige deg kan han savne det siden han blir mindt på det. Han savner slettes ikke en jente som sitter inne en søndag og gråter, for å være litt harsh, "sutrer", synes synd på seg selv, ikke smiler, ikke ler, ser i veggen, venter. Jenten han lengter etter er nok blid og energisk og out and about, aktiv, har venner, hobbyer. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. september 2010 #56 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg er veldig sosial, har mange venner, bra jobb, fin familie...så det er ikke det det står på.... Og jeg er evig takknemlig for at jeg har det så bra med ting rundt meg!! Men det at en person som man har delt så mye med og har elsket over alt, kan si at han ALDRI mer vil snakke med deg...det er så utrolig tungt... Men jeg klarer å tenke litt i den retningen at jeg har ikke gjort noe galt...jeg har bare vært lei meg.. Om han er fornøyd med det valget han har tatt,om å lukke meg helt ut av livet sitt..så er det faktisk ingenting jeg kan gjøre... Må bare sparke meg selv i ræva og gå videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 20. september 2010 #57 Del Skrevet 20. september 2010 Er litt i den samme situasjonen selv, så jeg skjønner det er vanskelig .. men om du vil prate eller no, kan du bare sende meg pm og adde meg på msn eller noe.. og nei, ingen baktanker med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #58 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ble dumpet en dag, dagen etter ville han ha meg, men dagen etter det igjen kom bestevennina mi til meg og fortalte at han var hos en annen jente. Og jeg ble dumpet på natten. Jeg og min eks var da venner, og så dum jeg var hadde vi et seksuelt forhold. Og som jeg da ikke visste på den tiden, hadde han denne andre jenta på siden av meg. Jeg og han kunne ikke bli sett sammen, men jeg så dem VÆR dag på vei hjem fra jobb, på bilder, i byen, you name it! Fant også ut senere at han hadde hatt 2 andre jenter på sida av oss igjen, pluss noen på nettet. Det er vanskelig, og hvordan jeg klarte meg gjennom det, aner jeg ikke. Hadde akkurat flyttet for meg selv, følte meg HELT alene. Når man ser sin eks sammen med noen andre og man fortsatt bryr seg om han er det som om noe river deg opp innvendig. Det eneste rådet jeg kan gi er: vær sinna og gråt når du må. Det har hjulpet meg.(Selvom det ikke er så lett heller, fordi man har mistet noe som betyr veldig mye og som fortsatt betyr mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 23. september 2010 #59 Del Skrevet 23. september 2010 Går til samtale hos en psykolog nå..for ting har blitt så ille at jeg ikke tør ut av huset mitt. Er livredd for å møte på de...og at jeg aldri mer skal bli lykkelig igjen, for det føles sånn.... Føler jeg er verdt 0, fordi han ville bytte meg ut med en annen... Vet ikke om det vil hjelpe, men da gjør jeg ihvertfall noe for at ting skal bli bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 25. september 2010 #60 Del Skrevet 25. september 2010 Går til samtale hos en psykolog nå..for ting har blitt så ille at jeg ikke tør ut av huset mitt. Er livredd for å møte på de...og at jeg aldri mer skal bli lykkelig igjen, for det føles sånn.... Føler jeg er verdt 0, fordi han ville bytte meg ut med en annen... Vet ikke om det vil hjelpe, men da gjør jeg ihvertfall noe for at ting skal bli bedre... En psykolog är en jättegod idé! Jag hoppas att det blir bättre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå