Gå til innhold

Hva er det mest irriterende som kan skje når du skal sove?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

- Høy musikk

- Jeg fryser (fikser som regel det ved hjelp av mannen min)

- Rare tanker

Men egentlig skal det ganske mye til for at jeg ikke sovner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-begynne å tenke på noe dumt jeg gjorde på dagen, noe som dreit meg skikkelig ut, og tenke på om folka som så eller hørte fortsatt husker det....

-bikkja som ikke får sove alene på gangen, og bruker litt tid på å få opp døra (skraaaap, dump, hopp, skraaaaaaaaaap, klikk, skraaaaap, piiiiiiiv piiiiiv piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv) og så stikker den kalde snuta rett i fleisen *så stolt over å ha fått opp døra*

-sambo som bare måtte se ferdig en film da jeg gikk å la meg, og kommer inn i det jeg holder på å sovne og vil enten oppdatere meg om slutten av filmen eller han vil ha seg en hyrdestund :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg akkurat har sovnet og blir vekket igjen, DA blir jeg irritert da....for ikke å si fly forbanna!!! Også blir d desto vanskeligere å sovne igjen.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte kommer jeg på ett eller annet jeg burde ha gjort i det sekundet jeg skal sovne og våkner med ett rykk, og blir lysvåken...

Annet irriterende er han oppi gata med ny motorsykkel med potte fra helvete som girer om rett utenfor vinduet mitt.

Underholdende når jeg ikke får sove allikevel: Eksen til naboen tvers over gata som kommer og ringer på og kjefter og smeller og hyler og skriker over callinganlegget hver gang hun er litt full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At det er en veps i ventilen som ikke finner veien ut. Ventilen fungerer som forsterker for lyden.

- At det er en veps mellom det åpne vinduet og rullegardina. Selvfølgelig finner ikke dyret veien ut igjen!

- At det begynner å klø bittelitt et sted. For da klør det snart bittelitt et annet sted, også et annet sted...og et annet sted...

- At vi kommer på at vi må ta opp brød fra fryseren, eller at en av oss vil ha vann og jeg blir "utvalgt" til å hente (skjer ikke så ofte, mannen min er utrolig snill :hjerter: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller værste er når Pusen skal inn eller ut.

Han jamrer og slår på stanga som skal holde vinduet oppe (det er helt sant) på ruta helt til vi står opp og slipper han inn.

Ellers står han over ansiktet mitt med alle den lange, fine, kilende pelsen sin opp i ansiktet mitt (ikke sambis for han gidder ikke stå opp) og murrer helt til responsen er etter hans krav.

Sjefen i huset er Pus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende må være en innpåsliten flue. Kjenner jeg blir småirritert bare av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanessa

- At den ikke så altfor diskrete brannalarmen går (bor i blokk)

- At naboen begynner å lage mat midt på natten

- At jeg må på do

- At det er for varmt

- At dyna begynner å krype ut av dynetrekket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som stiller seg til å røyke utenfor vinduet :evil:

-Snorking/jabbing

-Insekt i ventilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig hissig om natta jeg.

Tåler ikke følgende:

*Hører at marsvina har lite vann igjen i flaska ( gutten bråker veldig med den flaska)

*Telefonen ringer

*begynner og tenke på mangel av jobb og penger

*snorkende mann

*fjortiser på utsida

*Mannen som har glemt og slå av politiradioen

*Være hjemme alleina og tenker på skumle ting

sikkert mer enn det og.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-at jeg må tisse RETT etter at jeg har lagt meg, da er det bar å stå opp, nytter liksom ikke å ligge og kjenne etter...

-at kattene hyler fordi de må ut, spise, kose eller et eller annet.

-REGNINGER, hvis jeg begynner å tenke på det kan jeg ligge og lage budsjett halve natta :roll: :evil:

-at telefonen ringer..først fasttelefonen, deretter min mobil, så mannen min sin...uff.Da er det enten en av kompisene til soulmannen som er på fest eller svigerfar som er pratesjuk...

-at jeg begynner å tenke på at jeg skal opp om fire timer og MÅ sove,da er det gjort.

-at jeg fryser,da sovner jeg ikke. Derfor jeg som 23-åring har elektrisk varmeteppe i senga..akkurat som en gammel dame.Men det funker!

Ellers så liker jeg ganske godt å sove ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det som alltid skjer rett etter at jeg har lagt meg: pus bestemmer at han vil inn eller ut, alt ettersom hvor han var i utgangspunktet.

ellers bor jeg langt uti skauen - ikke noe videre bråk fra andre her, og jeg slår av telefonen om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være at naboen spiller musikk som dundrer så hele bygget rister. UTROLIG irriterende!!!! Eller en mygg som blir fryktelig innpåsliten på sommeren.... Aaaargh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen spiller alt for høy musikk, som atpåtil er dårlig...., og at nabolagets tenåringer har sine "hormonsamtaler" like utenfor soveromsvinduet mitt..... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At naboen har fest og folk springer opp og ned trappa.

At naboen ringer på og spør om jeg har vinåpner.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...