Gå til innhold

Hva er det mest irriterende som kan skje når du skal sove?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er mange irriterende ting her, men det allerallerallerALLER verste er å ha en flue eller mygg på rommet.

Når du slår av lyset, og lukker øya, så hører du... BzzzZZzzzZZzzZzz...

Og du slår på lyset, jævelen lander og holder kjeft. Slår av lyset, ny runde BzzzZZzzzzZzzzZZZzz..

DET er irriterende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Skjæra begynner å hyle og skratte utenfor soveromsvinduet

[*] Naboen setter musikken på full guffe

[*] Er ikke trøtt lenger

[*] Må på do

[*] Skrudd av komfyren o.l. (Ja, jeg er glemsk ovenfor elektriske artikler :ler:)

[*] En av ilderene har brytet seg inn på soverommet (må ta de ut igjen)

[*] Tramping over gulvet av naboen over

[*] Mobilen ringer :evil:

[*] Bikkja snorker

[*] Krangling utenfor (kan de ALDRI finne seg noe annet sted?)

[*] Gamle fylliker som vandrer og skravler for seg selv rett utenfor soveromsvinduet.

Kanskje jeg burde ha soverommet på andre enden av leiligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg jobba til klokka halv fem i natt, og sank ned i senga, totalt utkjørt. Klokka åtte begynte naboen å snekre rett utanfor soveromsvinduet mitt!!!! På en søndag!!!!! :evil: Er det lov til å henge seg ut gjennom vinduet og hyle "kva i f.. er det du driv med der nede!!!!" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg jobba til klokka halv fem i natt' date=' og sank ned i senga, totalt utkjørt. Klokka åtte begynte naboen å snekre rett utanfor soveromsvinduet mitt!!!! På en søndag!!!!! :evil: Er det lov til å henge seg ut gjennom vinduet og hyle "kva i f.. er det du driv med der nede!!!!" da?[/quote']

:Nikke: helt klart!

Utrolig irriterende å ha kommet seg under dynen en kald, guffen vinterkveld, akkurat fått varmen i seg, og SÅ - komme på at vinterdressen til minsten ligger i vaskemaskinene og MÅ i tørketrommelen slik at den er klar til bruk grytidlig neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forbanna når jeg endelig har varmet opp dyna, begynt å glippe med øynene - på tur inn i drømmeland - og hører et sørgmodig UUUUUUUUUUUUUUUUUL fra burene til bikkjene :evil: Da er det gammel hunden som må ha vann (igjen), må tisse (igjen) eller bare føler seg ensom...... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å ikke få sove, av en av de ovennevnte årsker det er så frustrerende at man beint ut kan bli på gråten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynner å tenke på ett eller annet... Som jeg skulle ha gjort, eller noe jeg har opplevd, eller noen jeg har møtt, eller noe jeg har glemt, eller noe som opprører meg osv..... :roll: *ugh* Da kan jeg se langt etter å sove iallfall.. :-?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Mest irriterende, konkrete, ting ejg kan komme på nå (fordi det ikke er så lenge siden kanskje) er når jeg, en time etter at jeg burde ha sovna, endelig har kommet meg under dyna, nesten har glidd inn i drømmeland, så ringer mobilen til min samboer, det er sjefen hans som trenger en (langtrekkelig forklaring) på hvilke ruter og hvor parantesene skal være, for at formelen i regnearket skal funke..... (JA, det var natt da dette skjedde)

Eller selvsagt at mamma ringer, men hun vet at jeg må sove, så da kan jeg bare si "altså, nå har vi lagt oss", hvilket min samboer visstnok ikke sier til sin sjef (han endte derimot opp med å stå opp igjen, få regnearket på mail, ordne forlemen, sende tilbake, og legge seg igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ex'en til typen min sender mld SENT på kvelden for å si at hun ikke får sove, og tenkte på han. Da blir jeg GAL!!

Når ex'n til typen ringer mens vi har sex for å fortelle at hun har et skjerf som er hans. Da mister jeg all tenning og får iallfall ikke sove.

Dette er saker og ting som skjer hver gang vi har lagt oss og han har glemt å slå av mobilen eller trekke ut kontakten til hustlf........ DRITTKJÆRRING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Du har lagt deg godt til rette under dyna.

Du har hatt en lang dag og er kjempetrøtt.

Hva ødelegger søvnen?

Hva er det mest irriterende som kan skje?

Det mest irriterende som kan skje? Hm, at det snart blir morgen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho::hoho:

Forbaskede vaskebjørner!!

Det aller værste er å plutselig være tilbake i en situasjon som skjedde for ti år siden. Plutselig huske en jente og følelsene jeg hadde og begynne å tenke på hvorfor sa jeg det jeg sa? Hvorfor sa jeg ikke noe annet? Hva kunne ha skjedd?

Jeg hater sånt!! Kommer alltid på natten.

Få vaskebjørner der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg bor i et kollektiv. Det er billig å bo der, men (stort men) grunnen til at det er så billig er dårlig lydisolering. Veggene mellom rommene er laget av gips. Særlig mot det høyre rommet er det lydt. I går lå jeg våken av at naboen snakket i telefonen. Og jeg kunne høre hvert eneste ord hun sa, like tydelig som om vi hadde vært i samme rom! DET er lydt, det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnløshet

Kulde

Rånere på utsiden som har skabbekjærra på tomgang

Pus som lager rabalder i stua nede

Skumle tanker om gjenferd og skrekkfilmer :ler:

Om jeg er lei meg og deprimert, så tar det tid. Kan likegodt stå opp og surfe på nettet da....

Dårlig økonomi

Følelsen av at jeg må på do ytterligere en siste gang før jeg tar kvelden....

Filosofering over livet mitt i det hele tatt. Blir ofte liggende lenge å tenke da.. Klarer ikke sove....

Noen ganger får jeg gode idèer etter at jeg har lagt meg og. Da vil jeg bare opp og få dem ned på arket,- dvs. i Word...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...