Gå til innhold

Julekalenderen på NRK i 2010 er.....


La Guapa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så dritt lei av blånisser og månetoppen/blåfell. De har sendt det samme de siste 10 årene! Kan de ikke sende Amalies jul eller Skomakergata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dritt lei av blånisser og månetoppen/blåfell. De har sendt det samme de siste 10 årene! Kan de ikke sende Amalies jul eller Skomakergata!

Helt enig. Skal skrive mail til NRK. Litt variasjon hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir kos , jeg.

Skomakergata er veldig kos for oss voksne, men ungene mine synes det er litt kjedelig....desverre.

Sparkjøp kommer med klær til de små...synes de var veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er drømmekalenderen for dere da?

Så Amalies jul var nevnt og Skomakergata....

Min favoritt er faktisk Jul i Svingen... :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenke meg å se Jul på Sesam Stasjon.

Nrk har ikke så mange valgmuligheter da ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Amalies Jul er tingen! Nå har ikke jeg barn, men det er iallefall den JEG elsket da jeg vr mindre, og det innbyr til skikkelig julestemning for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skomakergata er veldig kos for oss voksne, men ungene mine synes det er litt kjedelig....desverre.

Det er også NRKs forklaring på hvorfor de ikke kommer til å sende de gamle julekalenderne igjen. Dagens barn må ha mer tempo enn hva vi var fornøyde med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg ville hatt Amalies Jul, skomakergata er jo søt, men den hadde nok kjedet meg også :fnise: Jeg får julestemning bare av å tenke på Amalies Jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett på Jul i Månetoppen før, men med en 2åring som synes barne-tv stort sett er spennende uansett - så gleder jeg meg utrolig til en kosehalvtime for mor og sønn gjennom desember :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett på Jul i Månetoppen før, men med en 2åring som synes barne-tv stort sett er spennende uansett - så gleder jeg meg utrolig til en kosehalvtime for mor og sønn gjennom desember :strix:

Jeg også :yvonne:

Har en sønn på 2 og en datter på 6.

Det beste med jula er desember med kosestund HVER dag til barneTV og at ungene spretter opp av senga hver morgen for å åpne kalender :fnise:

Trenger ikk å mase dem opp, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er lenge siden de har sendt Amalies Jul, så den kunne jeg tenkt meg, ellers er det ikke så nøye med for meg, bare unger synes det er moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du lest dette? Sikre kilder? For i følge wikipedia er det Amalies jul som skal gå på nrk i år, og jeg kjenner jeg ble litt skuffet nå. Ikke for det, Månetoppen er koselig det også, men jeg hadde liksom begynt å glede meg til Amalies jul jeg nå...

Hehe, føler meg som en liten unge her jeg sitter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men når jeg tenker meg om er det jo VELDIG rart hvis Janus lager en helt ny kolleksjon månetoppen-klær i år, hvis den serien ikke skal sendes!!!

Det er nok noen som har blingsa litt (eller ønsket seg litt :fnise: ) da de la inn på Wikipedia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...