Gå til innhold

Er det ikke litt vel tidlig og begynne med juleting


Gjest Trajan

Anbefalte innlegg

Interessant at de som mener julen bare er stress og mas er de samme som mener at man ikke skal tenke på jul før i Desember, ikke rart de føler det blir stress og mas da!

Det stemmer ikke helt. Jeg synes ikke jul er stress og mas og gleder meg, men føler likevel ikke behov for å tenke på eller planlegge jul mens vi så vidt er ferdig med sommeren. Julen blir etter min mening mer spesiell hvis man klarer å bevare den i den årstiden den hører hjemme. Det er nok av tid i november og desember til både å handle og pakke julegaver og kose seg med baking, lesing, julekalender, pynting og alt det andre som hører til.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år "hopper vi over jula" Vi reiser til spania i midten av desember og kommer hjem i romjula.Så her blir det lite jul,må jo pynte litt for barna sin skyld.Jeg synes jul kan bli litt"klamt" ,masse forventninger og tett på hverandre.

Gldere meg til å sole meg julaften :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Julen blir etter min mening mer spesiell hvis man klarer å bevare den i den årstiden den hører hjemme. Det er nok av tid i november og desember til både å handle og pakke julegaver og kose seg med baking, lesing, julekalender, pynting og alt det andre som hører til.

Jeg venter absolutt med både baking, lesing, julekalender og pynting.

Men i og med at jeg bor et sted uten butikker (så godt som), må jeg benytte anledningen til å shoppe når jeg er i byen. Ellers blir det jo en del netthandling og da må jeg legge inn god tid til leveranse. Så akkurat handlingen gjøres før førjulstiden.

Men jeg synes egentlig bare det har gjort førjulstiden bedre. Trivdes aldri shoppingsentre ol i november/desember da jeg bodde i "sentrale strøk".

Så nå koser jeg meg med de skikkelig julete juleforberedelsene i førjulstiden og lar shoppingen være unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...