Gå til innhold

utro!


Gjest ...

Anbefalte innlegg

En stund etter dette, fikk jeg en melding av ei venninne om at hun hadde hørt fra noen andre at typen hadde hatt sex med en annen jente tidligere. vet ikke hva jeg skal tro lenger. Virker så rart at jeg fikk den meldingen nå liksom.

Veninnene mine sier jeg burde dumpe han. kanskje derfor de sendte den meldingen nå.. jeg vet ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med gutten din du, så får han forklare.

Forell han hva det kysset var. Hvis han ikke tror deg fullt ut, så fraråder jeg å satse på han. Det å tro hverandre er basis for kommunikasjon, og uten det er grunnlaget syltynt.

Gutten din var sikkert kokende sjalu, dritings og monsterforbanna. Nå vet du hva han går for i den stemningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alkohol en flott ting dere? Folk gjør teite ting i fylla. Det er jo vanlig i krangler at når den ene blir såret skal denne såre ennå være tilbake og sånn eskalerer det. I fylla blir det ennå verre. Det er teit av deg i utgangspunktet å kysse andre menn på kinnet, og teit av han å eskalere det. Det var derimot voksent av deg å ikke eskalere det ennå mer andre veien.

Drit i hva venninnene dine sier. De vil ikke alltid ditt beste, og løse rykter de kommer med skal du ikke stole på for fem flate øre.

Ta en snakk med kjæresten din, og bli enige om at dere var teite begge to, og sett dere heller ned og lag en 'plan' eller diskuter hvordan dere kan unngå slike situasjoner i fremtiden (mindre alkohol? mer toleranse? ta saken der og da?)

Garry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...