Gå til innhold

utro!


Gjest ...

Anbefalte innlegg

Har nettopp flyttet til en ny by for å studere. Er fadderuke for tiden og igår var jeg og typen med på rebusløp, der vi går fra bar til bar og gjør forskjellige oppgaver. Man får ekstrapoeng for å smiske litt med dommerne, og på det ene stedet sa jeg lissom til han ene dommeren at jeg kunne gi han et kyss på kinnet hvis jeg vi fikk noen eksta poeng. idet jeg skal til å kysse han på kinnet snur han seg fort så det blir på munnen istede. (noe som ikke var meningen i det hele tatt) Typen ser selvfølgelig dette og blir drit forbanna. Han misforsto jo hele greia. Jeg skulle kanskje latt være å gjøre det i det hele tatt men.

På det neste stede vi dro var det meningen at vi skulle strippe. de som turte lissom. Han hevner seg ved å strippe ned til bokseren, kline med tre av dommerne, dra ned bh'n på hun ene og sleike hun på nippelsen, ta utenpå trusa til hun som satt med miniskjørt! sto like bak å så på hele greia. fy faen verste følelsen! vet liksom ikke hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skifte vennegjeng, om dette er normale aktiviteter blant dere? Jøsses, for en gjeng. For en bortkommen innstilling til hyggelig samvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ah ... Så du får et kyss på munnen som ikke var meningen og han gjør ting som er eskalert ut av alle proporsjoner som hevn?

Jeg er også usikker på hvor utro kommer inn i bildet? Hvis du synes hans oppførsel er uakseptabel sier du beint fra. Hvis han unnskylder seg med at du kysset EN dommer på munnen når du ikke en gang mente på munnen så håper jeg du ser urimeligheten i dette og tar avgjørelsen din om hvem du skal ha i livet ditt ut fra dette.

Forøvrig synes jeg ikke at noen av dere er noen mønsterkjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke i Trondheim.

Synes han gikk langt over streken med det han gjorde. og han legger all skyld for at det skjedde på meg!!

Ja det er grunn nok til å dumpe han. Å være så ignorant og ikke høre på det du har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern, han hadde jeg nok dumpet etter hans første klinerunde med en annen! Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han gjør noe sånn kun for å hevne seg synes jeg du bør revurdere hele forholdet. Det sier ganske mye om han. Han oppfører seg ikke bare uakseptabelt, men også utrolig barnslig. Jeg hadde ikke nølt en gang - ut med han, og finn en som ikke oppfører seg som en fjortenårig idiot. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når du går og kysser andre så må du vel regne med at typen kan gjøre det samme.

Vil du være med på leken, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Thefainter

så du mener det var greit det han gjorde, bare fordi jeg kysset noen på munnen som ikke var meningen en gang?

Jeg tror Mann_30 er som typen din, som ikke klarer å se forskjell på den feilen som skjedde deg og det typen din gjorde med vilje for å såre deg. Jeg er enig med de som sier at du bør revurdere forholdet deres :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når du går og kysser andre så må du vel regne med at typen kan gjøre det samme.

Vil du være med på leken, osv..

Eeeeeh... :eeeh:

For det første, kysset ho gav var eit uhell (hadde forresten klabba til den kødden for å snu hodet når han bare skulle få suss på kinnet).

For det andre, han KLINTE med TRE stykker. Han SLIKKET brystvorta til ei. Og han GRAFSA ei anna i skrittet.

Det hadde vært noe annet om han hadde sussa/kyssa ei på samme måten, da hadde det vært meir innenfor "leken".

Eg hadde ikkje villet tatt i han med ei ildtang etter det.

Endret av Awsome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å når han er totalt likegyldig i tillegg! skjønner ikke hvordan han klarer å sammenligne det jeg gjorde med det der. Liksom som alt er min feil fordi jeg starta som han sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte vennegjeng, om dette er normale aktiviteter blant dere? Jøsses, for en gjeng. For en bortkommen innstilling til hyggelig samvær.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...