Gå til innhold

Dogging/bukkake

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvorfor rakker dere så mye ned på de som liker noe annet enn dere gjør selv?

Jeg er enig i at man ikke er feig eller lite utprøvende hvis man ikke har lyst, men jeg klarer helt fint å respektere at noen kvinner faktisk liker dette, uten at de er verken horer eller uintelligente. At jeg ikke finner noen nytelse i det betyr da ikke at ingen andre kan gjøre det.

Gjelder forsåvidt andre veien også, man er ikke prippen hvis man ikke vil bli gangbanget, folk liker bare forskjellige ting.

Fatter ikke at folk klarer å ha så sterke meninger om noe som ikke påvirker dem i det hele tatt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dogging kunne jeg godt tenke meg å prøve. Så vidt jeg har skjønt er det ulike koder for å vise hva man vil være med på eller ikke.

Men bukkake må jeg neste spy bare av å tenke på. Jeg vil ikke se det heller, og liker ikke at mannen min spruter på meg heller, men han får lov innimellom. Men jeg skulle gjerne ha sprutet på noen flere menn.

Skrevet

Tråden ryddet for kontaktsøking. Minner på at KG ikke er stedet for å arrangere sextreff, det finnes andre passende nettsteder til dette.

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Værgudene er virkelig med oss i dag, dette skal bli bra

Skrevet

vi har invitert 28 til bukkage of 6 til dogging og håper at minst halvparten kommer

Da håper jeg dere får et vellykket treff! ;)

PS! Har du 487 811 poster???

AnonymBruker
Skrevet

Da er vi klare for å kjøre til møtestedet, foreløpig ser det ut som det kan bli 3 eller 4 til dogging og 16 til bukkage, før klokka blir 3 er nok kona temmelig klisset både i fitta og hele kroppen

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg dere får et vellykket treff! ;)

PS! Har du 487 811 poster???

Alle innloggede brukere som velger å trykke på post anonym-knappen registrers som innlegg som anonym bruker.

Så det er 487 811 trykk på post-anonym knappen.

AnonymBruker
Skrevet

Da var vi hjeme etter over to minnerike timer, kona er i dusjen og jeg går gjennom videoen fra turen,jeg er virkelig glad for at vi kan gå direkte fra garasjen og inn i huset, tror kona ville vakt oppsikt hos naboene hvis de hadde sett henne

Skrevet

Tja, høres ikke så verst ut noen av delene.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har levd et beskytta liv, skjønner jeg for dette har jeg aldri hørt om før :fnise:

Kan ikke si det frista så veldig heller, men hver sin lyst :)

AnonymBruker
Skrevet

Masse damer som liker det, og det pussige er at de som praktiserer bukkake er gifte eller samboere

Skrevet

Nei takk! Det er nok ikke helt min greie...

• 1 år senere...
Skrevet

Da var vi hjeme etter over to minnerike timer, kona er i dusjen og jeg går gjennom videoen fra turen,jeg er virkelig glad for at vi kan gå direkte fra garasjen og inn i huset, tror kona ville vakt oppsikt hos naboene hvis de hadde sett henne

Håper hun hadde en bra opplevelse, og nøt alt spermet hun servert.

Nå er doggingsesongen endelig i gang igjen, og så langt tror jeg 2013 vil bli enda heftigere enn fjoråret ;)

AnonymBruker
Skrevet

Når er neste treff i oslo området?

Anonym poster: 69e8dbdc85fe8f35162a63728bd6fc30

Skrevet

Skjønner ikke at jenter tør å være med på dette. Og hovedgrunnen er rykte. Hvis det kommer "på byen" at du har hatt deg med 20 mann i skauen tipper jeg at man ikke høster så mye respekt i sånn 20-30 år framover........

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok en av de fantasiene mange jenter har som de egentlig ikke vil gjøre. Men det å ha det som fantasi er fortsatt pirrende.

Anonym poster: 6a8ad0e3142901c945321719eee54f5f

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at jenter tør å være med på dette. Og hovedgrunnen er rykte. Hvis det kommer "på byen" at du har hatt deg med 20 mann i skauen tipper jeg at man ikke høster så mye respekt i sånn 20-30 år framover........

Det er alltid en risiko for det, men min erfaring er at "alle" som deltar holder kjeft om dette ut av respekt for hverandre.

Men jeg har også erfart ved flere anledninger at kvinnen som deltar har på en heldekkende maske slik at hun ikke kan kjennes igjen senere. Og hun har alltid med seg mannen sin, eller en annen bekjent som kan passe litt på. Så dersom man tar forhåndsregler er det egentlig ikke så mye å bekymre seg over :)

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dogging og bukkake er opphissende!!!! (!)

Dogging og bukkake blir ofte brukt sammen.

Slikt som cuckold og bdsm er fint å kombinere.

Masse menn som tar deg etter tur (dogging)

Og når alle har fått litt, blir du spruta ned i sperm. (bukkake)

NAM :hjerte:

Kan jeg få spørre om du fortsatt er aktiv? Nå nærmer jo våren seg igjen, og er nok en del mannfolk her inne som trenger å tømme seg ;)

Anonymous poster hash: ed1d8...5a4

Skrevet

Ikke noe for meg. Dette her strider jo mot alt jeg har av oppfatning av sex som noe intimt 2 personer deler med hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg. Dette her strider jo mot alt jeg har av oppfatning av sex som noe intimt 2 personer deler med hverandre.

Sex kan være så mangt, var selv med å dele en dame med 30-40 menn i min "ungdom". Og det er jo like mye sex det, selv om det selvsagt er null kjærlighet.

Kanskje på tide å åpne opp øynene litt ;)

Anonymous poster hash: ed1d8...5a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...