Gå til innhold

Dogging/bukkake


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert eldre enn de fleste i denne tråden, gla jeg aldri har utsatt meg for noe slikt. De som gjør det sliter nok i noen år etterpå.. Hvorfor du skulle finne på det? Oppmerksomhetstrang er vel det første som slår meg..

hva i all verden får deg til å tro at jeg kommer til å slite i noen år etterpå??

kanskje du snart burde våkne opp å innse at noen liker noe annet enn deg uten at det er noe galt med oss av den grunn!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Du kommer til å merke det om noen år.. å la 25 mannfolk høvle over deg setter sine spor. Bare vent..

På hvilken måte vil et å ha hatt en fantastisk seksuell opplevelse med 25 stykker sette spor :klø:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte vil et å ha hatt en fantastisk seksuell opplevelse med 25 stykker sette spor :klø:

Fordi vi kvinner er så tandre og skjøre vesener at vi egentlig ikke tåler å ha sex, for da blir fittene våre brukt opp og går i stykker. Derfor er det viktig at vi husker at sex er noe vi bare skal ha med den ene mannen vi elsker, og helst ikke for ofte, slik at han fortsetter å respektere oss, for det er jo tross alt det viktigste når det kommer til sex.

:ironi:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi kvinner er så tandre og skjøre vesener at vi egentlig ikke tåler å ha sex, for da blir fittene våre brukt opp og går i stykker. Derfor er det viktig at vi husker at sex er noe vi bare skal ha med den ene mannen vi elsker, og helst ikke for ofte, slik at han fortsetter å respektere oss, for det er jo tross alt det viktigste når det kommer til sex.

:ironi:

Buuuuuurn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange jenter som har vært utsatt for overgrep får jo etterhvert et veldig uttagerende sexliv. Det er ikke sunt. Men nå skal ikke jeg spekulerer i om noen her har vært utsatt for noe slikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi kvinner er så tandre og skjøre vesener at vi egentlig ikke tåler å ha sex, for da blir fittene våre brukt opp og går i stykker. Derfor er det viktig at vi husker at sex er noe vi bare skal ha med den ene mannen vi elsker, og helst ikke for ofte, slik at han fortsetter å respektere oss, for det er jo tross alt det viktigste når det kommer til sex.

:ironi:

Det var dine ord..........Viktigst den setningen midt i der med å ha sex med bare den ene mannen vi elsker , det er uten tvil den beste sexen......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Da er det slettes ikke umulig at jeg har ligget mellom beina dine et par ganger :gjeiper:

Personlig tror jeg at flere kvinner hadde elsket dogging om de bare hadde hatt motet til å prøve. Alle doggingkvinner jeg har møtt har alltid vært strålende fornøyde og kost seg masse :)

Det er vel fordi damene som deltar på dogging liker det og tenner på det? Det betyr ikke likevel at alle andre damer vil like det. Hvis du spør alle wetsex-entusiaster om de elsker det og koser seg mens de holder på, vil du nok få et rungende ja. Det betyr likevel ikke at alle innerst inne liker wetsex. Djeeez, tenk nå litt da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent noen år til, lille venn, så skal du nok se at du holder ut med flere enn en mann (høres utrolig kjedelig ut).

Utifra navnet ditt og det du skriver, så kan jeg tenke meg at du aldri har vært sammen med en Mann.

Det er næmlig manko på menn som gir av seg selv, så det er ikke slik at alle kvinner får muligheten til å oppleve dette. Navnet ditt indikerer på at du har gitt opp å prøve å finne denne mannen. Kanskje det er aldersdommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi damene som deltar på dogging liker det og tenner på det? Det betyr ikke likevel at alle andre damer vil like det. Hvis du spør alle wetsex-entusiaster om de elsker det og koser seg mens de holder på, vil du nok få et rungende ja. Det betyr likevel ikke at alle innerst inne liker wetsex. Djeeez, tenk nå litt da.

problemet er at de fleste damer er for feige til å prøve ut ting. selvsagt er det ikke ALLE damer som tenner på dette, men de fleste tør heller ikke å prøve. alt er visst farlig nå for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

problemet er at de fleste damer er for feige til å prøve ut ting. selvsagt er det ikke ALLE damer som tenner på dette, men de fleste tør heller ikke å prøve. alt er visst farlig nå for tiden..

Alt er farlig for tiden? Hvilken planet lever du på? Det har vel aldri vært så mye utprøving seksuelt (både frivillig og mer motvillig) som nå for tiden. Både blant unge og mer voksne. Man skal jo helst prøve alt uansett hvor lite man tenner på det, for hvis ikke er man jo feig. Man må faktisk ikke prøve ut alt for å ha et variert og deilig sexliv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føler jeg at FruBeist har satt punktum for diskusjonen her! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei

jeg er ny på forum her. Men så dette innlegge. Dogging har jeg vært med på. Er ikke værre en man snakker med noen å planlegger hvor de møtes. Kan snakke med flere å la de se på også. Jeg syntes ikke noe om det. Men å møte en persjon å ha sex i fri lus. Derreter gå vært sin veg. Det er noe jeg tenner på. Men er mange gale hekta masete gutter der ute. Er vel mest en gutte ting.

Jeg er ikke så veldig inn i dette. Men har prøvd 2 ganger å har ikke noe negatift å si om det.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på meg??? Hvorfor skulle jeg finne på det i en dogging tråd? Gå tilbake til søndagskolen, velse pike, og la oss skikkelige tøser ta oss av de kåte mannfolka her i landet.

Haha ja, for hvis du ikke tenner på å bli brukt av X-antall menn så er du ikke en ekte seksuell kvinne. Spyr av sånne som deg som tror de har oppfunnet elektrisiteten fordi de er så "frigjorte"

Endret av AryaUnderfoot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dogging og bukkake er opphissende!!!! (!)

Dogging og bukkake blir ofte brukt sammen.

Slikt som cuckold og bdsm er fint å kombinere.

Masse menn som tar deg etter tur (dogging)

Og når alle har fått litt, blir du spruta ned i sperm. (bukkake)

NAM :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...