Gå til innhold

Dogging/bukkake


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne

For ca 4 år siden arrangerte mannen min offentlig bukkake for meg i et parkeringshus med nesten 30 menn. Alle måtte sprute på meg minst to ganger og jeg hadde ikke lov til å fjerne noe sæd, det var "reglene". Var en veldig spesiell, men utrolig opphissende opplevelse. Da vi kom sto alle klare med pikken ute mens de runket og ventet på at jeg skulle innta posisjonen, kommer aldri til å glemme det synet :)

Vi har snakket om å kanskje gjenta det, så vi får se hva tiden bringer.

Hvordan kan du leve med deg selv??? Har NULL respekt for sånne som deg. Du oppfører deg jo som en hore. Jeez!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg lurte vel bare på hvorfor det sto som sidestilt i åpningsinnlegget, var helt sikker på at det var to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurte vel bare på hvorfor det sto som sidestilt i åpningsinnlegget, var helt sikker på at det var to forskjellige ting.

Var mest fordi kvinner som liker dogging, ofte liker å bli sprutet i ansiktet av mange menn også, det er hvertfall min erfaring. Burde kanskje hatt en litt klarere tittel :)

Med den overkåte generasjonen som vokser opp nå vil det nok bli en del mer dogging om noen år, og det er jo positivt for oss som liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, jeg er kåt som et lite helvete, men det betyr ikke at jeg tenner på å bli pult av fremmede menn på en parkeringsplass mens mannen min later som han lufter bikkja.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utro kvinne

Øh, jeg er kåt som et lite helvete, men det betyr ikke at jeg tenner på å bli pult av fremmede menn på en parkeringsplass mens mannen min later som han lufter bikkja.

Alle er forskjellige, heldigvis. Selv kan jeg ikke tenke meg noe bedre enn en hel kveld med et titalls fremmede menn som ikke vil gjøre annet enn å knulle meg hard og brutalt og sprute meg ned etterpå.

Hadde alle damer vært som meg ville det jo blitt en mye bredere fordeling av menn pr kvinne, og da ville det jo også blitt mindre pikk på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe stusselig over en mann som står i kø for å få pule :)

Tenker akkurat det samme :P Hadde jeg stått i sirkel å runket sammen med masse andre menn, så hadde jeg lurt på hvor det gikk galt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så hvis man gjør noe man selv tenner på er man automatisk søppelkasse for menn?? høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen du heller ;)

hahahahahaha!!!! typisk KG

Det er jo ikke sånn at du IKKE er søppelkasse bare fordi du gjør det frivillig. Det er heller ikke sånn at de fleste som har møtt opp respekterer deg, de synes selvfølgelig du bare er en menneskelig søppelkasse.

Eneste grunnen til at de sier noe annet er at det hadde vært vanskeligere å arrangert dogging om man skulle vært 100% ærlige og sagt at man trenger en kropp å dumpe sæden deres i.

Må være ganske naiv om man tror at de mennene sitter igjen med et inntrykk av at du er en spenstig og modig jente. De synes du er en hore, selvfølgelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sånn at du IKKE er søppelkasse bare fordi du gjør det frivillig. Det er heller ikke sånn at de fleste som har møtt opp respekterer deg, de synes selvfølgelig du bare er en menneskelig søppelkasse.

Eneste grunnen til at de sier noe annet er at det hadde vært vanskeligere å arrangert dogging om man skulle vært 100% ærlige og sagt at man trenger en kropp å dumpe sæden deres i.

Må være ganske naiv om man tror at de mennene sitter igjen med et inntrykk av at du er en spenstig og modig jente. De synes du er en hore, selvfølgelig.

lille venn, det er mulig dette er veldig vanskelig for deg å forstå, men jeg gir det et forsøk..

jentene som er med på dogging er der på akkurat samme grunnlag som mennene. tror du virkelig jeg lar 25 mannfolk pule meg fordi jeg vil at de skal respektere meg som en spenstig og modig jente??

jer er der fordi det er noe jeg tenner på! dogging har overhodet ingen ting med respekt eller noe sånt å gjøre.. det er tross alt ukjente mennesker som møtes kun for å ha sex, gå sin vei og sannsynligvis aldri sees igjen.

selvfølgelig kan jeg kalles en hore, men hadde jeg hatt et problem med det eller ikke blitt tent på det ville jeg heller aldri vært med på det.

er det virkelig så utrolig vanskelig å respektere at noen liker noe annet enn deg???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på bukkake, helst som en avslutning på et gangbang. Har aldri vært med på dogging, men har vært på plasser i Kristiansand og Stavanger som er kjent for nettopp dette. Det finnes en side med et forum hvor dette planlegges og hvor man legger ut bilder, men husker ikke adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 4 år siden arrangerte mannen min offentlig bukkake for meg i et parkeringshus med nesten 30 menn. Alle måtte sprute på meg minst to ganger og jeg hadde ikke lov til å fjerne noe sæd, det var "reglene". Var en veldig spesiell, men utrolig opphissende opplevelse. Da vi kom sto alle klare med pikken ute mens de runket og ventet på at jeg skulle innta posisjonen, kommer aldri til å glemme det synet :)

Vi har snakket om å kanskje gjenta det, så vi får se hva tiden bringer.

Jeg tror ikke på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille venn, det er mulig dette er veldig vanskelig for deg å forstå, men jeg gir det et forsøk..

jentene som er med på dogging er der på akkurat samme grunnlag som mennene. tror du virkelig jeg lar 25 mannfolk pule meg fordi jeg vil at de skal respektere meg som en spenstig og modig jente??

jer er der fordi det er noe jeg tenner på! dogging har overhodet ingen ting med respekt eller noe sånt å gjøre.. det er tross alt ukjente mennesker som møtes kun for å ha sex, gå sin vei og sannsynligvis aldri sees igjen.

selvfølgelig kan jeg kalles en hore, men hadde jeg hatt et problem med det eller ikke blitt tent på det ville jeg heller aldri vært med på det.

er det virkelig så utrolig vanskelig å respektere at noen liker noe annet enn deg???

25 menn på en kveld??? Du må være rimelig herdet for å tåle noe slikt, lurer på hva du er laget av nedentil. Jeg kan bli sår etter et samleie liksom......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke på deg.

Tror ikke på meg??? Hvorfor skulle jeg finne på det i en dogging tråd? Gå tilbake til søndagskolen, velse pike, og la oss skikkelige tøser ta oss av de kåte mannfolka her i landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 menn på en kveld??? Du må være rimelig herdet for å tåle noe slikt, lurer på hva du er laget av nedentil. Jeg kan bli sår etter et samleie liksom......

Vent noen år til, lille venn, så skal du nok se at du holder ut med flere enn en mann (høres utrolig kjedelig ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på meg??? Hvorfor skulle jeg finne på det i en dogging tråd? Gå tilbake til søndagskolen, velse pike, og la oss skikkelige tøser ta oss av de kåte mannfolka her i landet.

hehe, bra svar!! Me Like ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vent noen år til, lille venn, så skal du nok se at du holder ut med flere enn en mann (høres utrolig kjedelig ut).

Bra folk er forskjellige. Jeg passer ikke sammen med damer som må ha flere menn samtidig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent noen år til, lille venn, så skal du nok se at du holder ut med flere enn en mann (høres utrolig kjedelig ut).

Ja 99 prst av landets innbyggere er bare sååå kjedelige. Er ikke så ung som du tror...sikkert eldre enn deg. En mann holder i massevis for meg, er ikke så stornøyd. Å bli så liten at jeg må ha 30 menn for å bli tilfredstilt kommer jeg aldri til å bli........

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke på meg??? Hvorfor skulle jeg finne på det i en dogging tråd? Gå tilbake til søndagskolen, velse pike, og la oss skikkelige tøser ta oss av de kåte mannfolka her i landet.

Jeg er sikkert eldre enn de fleste i denne tråden, gla jeg aldri har utsatt meg for noe slikt. De som gjør det sliter nok i noen år etterpå.. Hvorfor du skulle finne på det? Oppmerksomhetstrang er vel det første som slår meg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...