Gå til innhold

Dogging/bukkake


Fuckman1983

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

problemet er at de fleste damer er for feige til å prøve ut ting. selvsagt er det ikke ALLE damer som tenner på dette, men de fleste tør heller ikke å prøve. alt er visst farlig nå for tiden..

Så hvis man ikke lar seg knulle på en parkeringsplass av 25 ukjente menn er man feig og lite utprøvende? Ok, da lærte jeg visst noe nytt i dag. Herregud! :roll:

Hva har dette med nytelse, seksuell glede og gjensidighet å gjøre? Å bli brukt som tømmestasjon for totalt fremmede mannfolk på rad og rekke er bare så lavt man kan synke. Bedre å være prosituert da, og faktisk tjene på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker å være feig jeg kjenner jeg. Ikke snakk om at jeg hadde stilt meg opp på en parkeringsplass blant 25 ukjente og for alt jeg vet gale menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kjønnssykdommer, egentlig? Jeg hadde vært ganske paranoid etter en slik omgang.

Neitakk, da er jeg heller feig og har det gøy med andre ting mellom laknene!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg at flere kvinner hadde elsket dogging om de bare hadde hatt motet til å prøve. Alle doggingkvinner jeg har møtt har alltid vært strålende fornøyde og kost seg masse :)

Det handler ikke om mot, men om holdning til sex og til å bruke sunn fornuft med tanke på egen helse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjennomførte dogging med 4 unggutter og en halv time senere ble hun bukkaged av 14 voksne menn, jeg var tilstede men holdt meg skjult.Hun satt naken i baksetet når jeg kjørte henne hjem med sæd overalt. Ok da var den fantasien prøvd, hun ønsker ikke bukkage flere gang sier hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med kjønnsykdommer? Og graviditet? Jeg hadde vært livredd for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo naturligvis må man tas hensyn til kjønnsykdommer spesielt ve dogging, så litt kritisk selektering bør man gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren for kjønnsykdommer ved bukkage er ikke veldig stor, hvis ikke alle ønsker å sprute i ansiktet og munn hennes, men de fleste vil sprute på brystene magen, fitta og rumpehullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man skal bli kalt feig for at man ikke vil prøve noe. Man skal da ha lov til å sette grenser for hva man vil gjøre?

Alt som skjer innen sex bør være lystent, ikke preget av at man må for å ikke bli dømt som feig, redd eller teit.

Selv prøver jeg som regel ut alt en gang, men det finnes grenser for hva man vil gjøre.

Sex er for meg for spesielt til at jeg skulle latt 25 (eller 10 for den saks skyld) fremmede menn knulle og bruke meg på et offentlig sted.

Hvis man liker tanken, så skal man selvfølgelig prøve det ut om man vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at man skal bli kalt feig for at man ikke vil prøve noe. Man skal da ha lov til å sette grenser for hva man vil gjøre?

Alt som skjer innen sex bør være lystent, ikke preget av at man må for å ikke bli dømt som feig, redd eller teit.

Selv prøver jeg som regel ut alt en gang, men det finnes grenser for hva man vil gjøre.

Sex er for meg for spesielt til at jeg skulle latt 25 (eller 10 for den saks skyld) fremmede menn knulle og bruke meg på et offentlig sted.

Hvis man liker tanken, så skal man selvfølgelig prøve det ut om man vil.

Det skal man respektere samtidig som man respekterer en dame som har fantasert om dogging og bukkage i flere år og la henne prøve det ut,jeg var med samboeren som "sikkerhet" og fulgte med fra skjult sted, hun likte det der og da men vil foreløbig ikke prøve den en gang til, hvis det ikke var noe veldig spesielt som fristet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy med slutty damer, jeg. Selv om det ikke er utprøvd, tenner jeg på tanken på å se min kjære by seg frem for andre. Å ta den helt ut kommer vi sikkert aldri til å gjøre, men det er absolutt ikke noe feil med dem som gjør det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som var med på de gangbang-treffene på Svartskog for noen år siden? Det var ville tider, på det meste var det vel 70-80 menn som møtte opp. De fleste knullet/ble sugd mens andre så på og runket :)

Og det var god stemning hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det damer der også? :fnise:

jeg var ikke med på Svartskog,derimot hadde jeg samme opplevelser et par somre sammen med andre på en campingplass i østfold, riktignok ikke med så mange menn og med to og noen ganger tre damer at stemninga var topp er et understatement

Endret av MaestroR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det damer der også? :fnise:

jeg var ikke med på Svartskog,derimot hadde jeg samme opplevelser et par somre sammen med andre på en campingplass i østfold, riktignok ikke med så mange menn og med to og noen ganger tre damer at stemninga var topp er et understatement

Var damer der også ja, men de deltok ikke (kikket kun på mennene sine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skal man respektere samtidig som man respekterer en dame som har fantasert om dogging og bukkage i flere år og la henne prøve det ut,jeg var med samboeren som "sikkerhet" og fulgte med fra skjult sted, hun likte det der og da men vil foreløbig ikke prøve den en gang til, hvis det ikke var noe veldig spesielt som fristet.

Jeg sa at man fikk gjøre det man ville. Jeg respekterer dem, akkurat som at jeg forventer at de skal respekterte mine snåle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det fint vær til helga blir det bukkage et sted mellom Ski og Oppegård, ved dårlig vær blir det utsatt til neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det fint vær til helga blir det bukkage et sted mellom Ski og Oppegård, ved dårlig vær blir det utsatt til neste helg.

Da krysser jeg fingrene for at værgudene er med oss :)

Hvor mange tenker dere å ha med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har invitert 28 til bukkage of 6 til dogging og håper at minst halvparten kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...