siebaeo Skrevet 10. oktober 2010 #461 Del Skrevet 10. oktober 2010 Akkurat brus kan jeg fint leve uten, men vann med kullsyre er det verre med. Jeg klarer ikke drikke vannet fra springen lenger, det minner meg for mye om all spyingen i sommer.. Uæsj.. Ja det skjønner jeg! Kanskje litt sitron hjelper..? Evt saft. Jeg er av Farrisvogna også om dagen siden det er så mye salt i det.. Alt som holder på vann i kroppen er bannlyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. oktober 2010 #462 Del Skrevet 11. oktober 2010 Akkurat brus kan jeg fint leve uten, men vann med kullsyre er det verre med. Jeg klarer ikke drikke vannet fra springen lenger, det minner meg for mye om all spyingen i sommer.. hmm jeg kastet opp i over 6 måneder i graviditeten men nå eeelsker jeg vann for det....brus savner jeg vanglivis ikke uten en god middag......siden man ammer og ikke tar seg vinglas (hvis ikke man pumper da) så er det godt med brus synes jeg! Men eplemos er jo supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2010 #463 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er heldigvis ikke så fan av kullsyre (det kiler så fælt i nesa, og så blir jeg så oppblåst!), så jeg slipper brus-problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 #464 Del Skrevet 11. oktober 2010 Mmm, eplemost...! Så bra å høre at dere koste dere med film og middag. Jeg må bare rose dere enda en gang at dere er kjempe flinke til å unne dere litt tid sammen - det håper jeg vi klarer også når den tid kommer. Og nesten litt bra at Goffel gråt mens dere var borte, for noen ganger er det vanskelig å forstå hvor ille sånn faktisk er uten at du er i den situasjonen selv. Jeg kommer ikke til å ordentlig forstå det uten å ha en liten skrikekar selv :gjeiper: Har du fått noen flere tegn på om det kan være brusen han reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Ja, jeg tror det er veldig viktig å ikke glemme hverandre helt Men ikke så lett i hverdagen. Vi snakker kjempebra sammen, nesten mer enn før, men det blir lite kosing. Når babyen endelig sover vil jeg helst være "alene", og orker ikke å få nærhet fra noen andre Blir sånn når jeg har babyen oppå meg både dag og natt. Brus er virkelig vanskelig for meg å kutte ut... Jeg liker juice veldig godt, men det er for mye kalorier til at jeg kan drikke det hele dagen, så bør helst drikke vann, men syns det er vanvittig kjedelig Han ble hysterisk sent i går kveld, og jeg hørte at skrikingen var annerledes enn overtrøtt. Hørte at han hadde vondt i magen. Så jeg har nå kuttet ut brus igjen. Kan også ha vært appelsinjuice, når jeg tenker meg om, drakk det også, og det har jeg ikke gjort på lenge. Men aller mest sannsynlig er det brus. De reagerer ofte på sitrusfrukter også. Natten gikk greit. han fikk sukkervann i 1 tiden, og det roet han kanskje. Vi har akkurat våknet Men har jo vært våken mange ganger for amming da Har tenkt meg ut på tur, syns bare det er så kjedelig å gå alene men det er jo så fint vær, så jeg må komme meg ut. Endret 11. oktober 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 #466 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er jo bra du finner ut hva det er, at han reagerer på brus og muligens juice.. Det blir sikkert bedre rundt juletider ja, når han er litt større og tåler litt mer Kan babyen reagere på brus i magen også forresten..? Drikker ikke mye brus, men blir litt og litt farris/bris og sånn, så begynte plutselig å tenke på om kanskje han reagerer på det.. Hmm Skjønner godt du syns det er kjedelig å gå alene - kanskje vi skal gå sammen en dag? Bare det blir i rolig tempo og ikke så langt, for jeg er skikkelig dårlig til å gå for tiden, hehe. Merker jeg blir fort sliten, men hadde vært deilig å bevege seg litt mer enn jeg gjør nå. Skal legge ut nytt magebilde i dagboken min nå forresten - nå begynner vaggingen å innta denne kroppen også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #467 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, jeg vil gjerne gå tur med deg en dag Jeg kan jo kjøre bilen ned til deg, så kan vi gå tur i ditt område. Nå skal jeg møte venninnen min og lille babyen hennes Tror vi skal gå til et senter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 #468 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, jeg vil gjerne gå tur med deg en dag Jeg kan jo kjøre bilen ned til deg, så kan vi gå tur i ditt område. Høres veldig bra ut Får avtale en dag det er like fint vær som i dag, det er litt hyggeligere. Kos deg masse på senteret, nå skal jeg fortsette på bryllupsboken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2010 #469 Del Skrevet 11. oktober 2010 Herlig høstvær å gå tur i, må nyte dagene nå før snøen kommer. Har lest mange steder at de melder en ekstrem vinter, med masse snø og skikkelig kulde. Spent å se hvordan det egentlig blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan sende deg melding en dag jeg, Dine, hvis det er like bra vær, så kan vi gå tur Har jo nr ditt. Vi har gått ca 1,5 time lang tur i dag, med en liten pause på kjøpesenter. Ble ganske sliten, jeg er fryktelig utrent Håper ikke det blir en så fæl vinter! Men godt å være i permisjon, og ikke måtte dra ut tidlig om morgenen Mannen er på styremøte, og Goffel sitter i vippestolen sin og titter, og tar på, en leke :rødme: Han er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 #471 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja kjempe bra Pupsilure Så flink han er - griper etter ting og alt! Veldig bra altså... Og ikke minst at han kan sitte alene litt også, uten å henge fast på deg hele tiden (må være deilig). Hadde blitt kjempe sliten etter 1,5 timer jeg også - så sånn sett kan vi godt ta en liten tur og bare spasere i rolig tempo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 11. oktober 2010 Treff på Peppes 20. oktober kl 15.00 Neytiri Bumba Pupsilure Goffel Cypress (etter kl 16) Milla Iril Dine Siebaeo Devilina W dream dream sin baby Becky Litt over en uke igjen bare da Det er flere som har sagt at de må se an om de kan komme, vi er tross alt gravide eller har små babyer alle sammen Det blir 4 barnevogner, og jeg er litt bekymret for om vi får plass :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. oktober 2010 #473 Del Skrevet 11. oktober 2010 Peppes hvor? Jeg er ikke sånn superkjent i Oslo altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2010 #474 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tipper det skal gå helt fint å få plass der, men det går jo an å ringe å høre kanskje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var det stortinget vi ble enige om? Jeg kan ringe dit i morgen jeg, og høre om det er plass til det, og reservere bord til oss. Eventuelt kan jeg ta bæresjalet kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. oktober 2010 #476 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, det var Stortinget vi snakket om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2010 #477 Del Skrevet 12. oktober 2010 Blir koselig med treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 12. oktober 2010 :Gjesp: Vi har vært våkne omtrent hele natten :dåne: Han har hatt vondt i magen, og trodd at han har vært sulten hver time. I starten gav jeg ham mat også, men skjønte etterhvert at han bare trodde han var sulten. Ville ikke risikere mer magevondt, så jeg gav han ikke mer enn annenhver etterhvert. Det kom en skikkelig bæsjebleie nå nettopp, så håper det er over for denne gang. Kunne godt tenkt meg å få sovet litt jeg Nå sitter han i vippestolen og slår på leka si. Det ser ut som en bevisst handling Selv om han har dårlig finmotorikk Skjønner ikke at han ikke er trøtt nå. Tror naboene hater oss for tiden Og der begynte borringen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. oktober 2010 #479 Del Skrevet 12. oktober 2010 Så slitsomt! Håper det går bedre utover dagen og at dere begge får sovet litt! Naboen her (i etasjen over) har nettopp fått en liten gutt og vi hører ingenting.. Traff de ute forleden og moren var ganske sliten etter mange søvnløse netter forstod jeg, og jeg ser de nesten aldri ute.. Så det er ikke sikkert naboene hører dere om natten Uansett er det ikke sånn at man får gjort så mye med det uansett, så det får de bare godta! Men må innrømme jeg gruer meg litt til å få vår egen lille tass som hyler og gråter midt på natten.. Men det er en del av greia.. Og som nabodama sa (hun har to barn nå), så vet hun at det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn, da er bord reservert til oss Det er plass til 4 barnevogner ved inngangen, og vi får et bord rett i nærheten slik at vi kan se på vognene Det er reservert på navnet mitt. Kan sende det på pm til dere som ikke er venner med meg på facebook allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå