Gå til innhold

Lise sin


Lise_

Anbefalte innlegg

:vinke:

Det er kjekt med storbesøk med god mat og drikke. :jepp:

Onsdag var jeg og traff en fyr som jeg traff på byen forrige lørdag. Det var kjempekoselig, og nå venter jeg på at han skal ta kontakt med meg. Var jeg som ba om telefonnummeret hans og ba ham med ut første gang. Så nå er det hans tur, det er du enig i sant?

Begynner å bli utålmodig, og nervøs for at han ikke tar kontakt. Men det har ikke akkurat gått så veldig lang tid, så kanskje jeg bør roe meg ned litt. :ler:

- - - - - - - - - - - - - - -

I går var jeg med et par venninner i byen. Hun ene skulle til kjæresten sin som bor i en annen by. Så vi fulgte henne til togstasjonen, og deretter gikk vi og spiste kinamat før vi traff en kompis som vi så "The Tourist" med. Den var forsåvidt ganske bra, men jeg satt egentlig og fukuserte på at Johnny Depp var kjekkere før. :ler:

Har du planer for helgen? Jeg har ingen planer, og alle er opptatt. :snurt: Men det blir sikkert en fin helg likevel. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres koselig ut Kitten! Jeg ville også ventet litt med å ta kontakt igjen. Men nå var det vel ikke meg du spurte da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut Kitten! Jeg ville også ventet litt med å ta kontakt igjen. Men nå var det vel ikke meg du spurte da.. :sjenert:

Nei, men det var koselig at du svarte likevel. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Kanskje han har den der "3-dagers-regelen" i minnet.. sånn at han kanskje sender SMS i morgen? Eller over helgen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan har helgen din vært, Lise?

Min var ganske grei, men jeg gjorde ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...