Gå til innhold

Lise sin


Lise_

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det bare å begynne å skrive da, med en viss anonymitet.

Jeg er så drita lei av regn og tull. Det er nesten en mnd siden jeg så solen fra solsengen, og når den titter innom skal jeg alltid et sted sånn at jeg ikke får brukt den. Luksus-problemer kalles vel det :sjenert:

Men det er positivt at den lille kattepusen min har begynt å få litt vampyr-tenner. :yvonne: så skjønn atte :) :)

Og apropos vampyrer, jeg nekter fortsatt å se Twilight. :filer: Av ren respekt for meg selv. :)

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hopp :hallo: Så koselig at du kom innom :hoppe:

Jo det går, litt ilter idag, men jeg flirer likevel :) :)

Står til med deg da? :) :) :) :)

Sitter i en evig middagsvalg-krise. Ingenting som frister. Eller jo, men bare en liten stund. Vil ikke lage noe som jeg setter rett inn i kjøleskapet på boks igjen, fordi jeg ombestemte meg under lagingen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er middagen min i boks. Det blir hjemmelaget hamburger (Tusen takk igjen Wind for et nyydelig forslag) :) :)

Og ikke nok med at det er overskyet, der kom jammen meg regnet og. Stakkars pusen har så lyst å gå ut. Jeg har en sånn på-hode-paraply som jeg fikk i Donald, men tror ikke den er særlig populær.

Må ut og plukke inn jordbærene og, den derre sneglen spiser jo opp alt :snurt: Forøvrig traff jeg en snegl for en ukes tid siden, som var like lang som skosålen min. Det er en skummel snegl det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamennsann. Regn idag og. Til å bli sintere og sintere av, men jeg våkner opp i ny tro hver eneste dag. Hvertfall nesten..

Har vært meget effektiv idag, vasket klær, brettet klær, vasket opp og vasket badet, ryddet, støvsuget, matet blomstene og vannet katten.

Og nå når jeg endelig var ferdig var det belønning med en cashew nøtt. men det er helt sant det, det er umulig å bare ta en.. Gikk rett i fellen der ja ;)

Forhåpentligvis blir det et par pils ikveld. men har man fri, så har man lov å føle seg helt på trynet imorgen :nigo:

Og så har jeg bestilt Oda bestikk. Gjett om det skal skinne i skuffene om 14 dager :danser:

Og ellers. Lenge leve vesker og sko :hjerte:

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre tusen fire hundre situps hadde gjort dagen. Og så en joggetur, og en skikkelig jentefilm. Og et par timer i telefonen. Samt en tur til Ikea. Men neida, jeg har havnet i pc-koma. Og her blir jeg til noen drar meg vekk. (Vær så snill la meg sitte her)

Utrolig hvor lite interressant kan bli veldig interresant visst man bare kjeder seg. Har vært inne på alle disse "idiottest!!", "treff cowboyen" og "skyt mobilen"-reklamene.

Til og med det der "Happy Akvarium" på facebook. Bygg deg en tank, la fiskene leve og bo, yngling og hele den skiten. Et gruuuusomt spill, men joda, pc-koma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med pc-koma av og til da! :jepp: Står bra til her. Er du i litt bedre humør nå eller? :redd:

Jeg skal legge meg nå tenkte jeg... må opp tidlig i morgen.. :Gjesp:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i :) det var en fantastisk søndag :) :) :jepp:

Joda, bedre humør, det var solseng tid idag :nigo:

Men kanskje mer overtrøtt etter få timers søvn.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skriver 500 ord for dagen, da gir det ærlig talt resultater, og kan ikke vente på å bli ferdig no. Men skrivesperre er det verste som fins aAAAAAHHHRG :(

Jalepenos er forresten helt genialt. Jeg vet ikke hva jeg gjorde før jeg fant ut at det eksisterte. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du jalapeños? Det er jo så sterkt!! Huttetu! Liker ikke sterk mat noe særlig...

Solseng er digg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JalApenos :tommelsmil: Bra du retter meg :) :)

Nam nam, sterk mat er det beste jeg vet. Tror jeg hadde spist meg i hjel visst jeg hadde havnet i Mexico :fnise:

Puselusen skal visst til dyrlegen og få chip på torsdag. Forrige gang hun var hos dyrlegen fikk hun vaksine. Da ble hun så sur at hun gikk inn igjen i buret og lukket døren igjen med labben :fnise:

Idag tenkte jeg at jeg skulle bake noe, men det er vel helst for aktiviteten sin del siden jeg ikke spiser bakerivarer selv. Ok da, brød, men jeg skal ikke bake brød :nei: Kanskje muffins for da kan jeg pynte dem. Juhuu. Ja muffins var lurt. Og da kan skuffen full i konditorfarge endelig bli brukt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bakt? :) Jeg rettet ikke på deg for å rette på deg altså, måtte bare være sikker på at det var det du mente! :jepp:

Jeg kan bli litt dårlig i magen av sterk mat dessverre.. :sukk:

Artig puselus du har da. Lukker døren med labben da gitt :ler:

Hun var nok skikkelig fornærmet da ja!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bakte muffins med hjerter på :) Men så og si ingen er spist. Men fryseboksen er fornøyd :)

Stakkars stakkars pusen har vært syk, og hatt så vondt i foten at hun har skreket. Men idag hopper hun opp og ned, og henger i luften etter fugler og øyenstikkere og det som måtte bevege seg :nigo:

Og så har jeg skrevet julegave-liste. Skal være superflink i år. Handelen starter allerede denne uken :tommelsmil:

Jeg ønsker meg forressten en Wii. Mye mer enn alt i hele verden :sjenert: Og mange mange julekort :)

Så altså idag, september og greier. Da kommer blomstene på plantene på terrassen. De skulle jo kommet for 1 og en halv måned siden. :klø: Men ojoj så fine. Og siden gresshoppene fortsatt lager lyd er jeg overbevist om at det fortsatt er sommer :) Takk og pris :)

Bare dumt at litt av meg har lyst å pynte til jul. Ikke idag men.. Skulle tatt meg en svømmetur og glemt hele greiene til i overimorgen hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ajajaj for et nyyyydelig bestikk jeg har fått meg. :danser: dyrt, men verdt alle 72 delene :tommelopp:

Og så er det endelig paradise-finale idag. Gleder meg litt for mye, men gruer meg like mye til det er ferdig :(:fnise:

Og så har første julegaven kommet i hus :nisse: Det ble en gave innen slekten :)

Er mektig stolt over tidlig initiativ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja greitt. Da tror jeg at jeg er innforstått med at det ikke blir særlig flere dager i solsengen i år. Trærne har jo begynt å miste grønnfargen :( Meget meget trist. Men som dere ser i tickeren, så teller jeg ned til våren igjen :danser:

Først jul. Så komme seg trygt inn i det nye året, noe som alltid byr på problemer for lille meg. Jeg har hvertfall funnet ut nyttårsforsettet/ene mine allerede. Og siden jeg ikke bruker holde dem, har jeg ingenting å tape på å prøve ;)

Nummer 1: Spise taco minst en gang i uken

Nummer 2: Skrive 700 ord for dagen istedet for 500.

Nummer 3: Slutte å drømme meg bort i romantiske komedier (De ødelegger mitt syn på den virkelige verden)

Nummer 4: Drikke med måte, pluss at festrøyking IKKE er bra for systemet dagen derpå

Nummer 5: Male kjøkkenet rødt.

Nummer 6: Lære meg å spille gitar, helst trommer, men jeg har naboer....

Nummer 7: Ikke utsette meg selv for Animal Police på Animal Planet, da jeg blir ødelagt i timesvis etterpå :tristbla:

Hm... JA det dukker nok opp fler. Skulle hatt et enkelt et kanskje, som "I år, da skal jeg begynne å spise vitaminbjørner" menmen

Ellers kan jeg nok en gang meddele at høsten er trist, og jatakk, jeg tar gjerne imot en billett til syden. :lur:

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :):hallo:

hehe

Jeg skrev hvertfall en sånn, "morsomme innlegg" tråd med masse masse innhold i ;):jepp::tommelsmil:

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest wild bird

Hei :):hallo:

hehe

Jeg skrev hvertfall en sånn, "morsomme innlegg" tråd med masse masse innhold i ;):jepp::tommelsmil:

Tenkte det var du :lur:

Syns du var rasende morsom, bare for å ha sagt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...