Gå til innhold

Lise sin


Lise_

Anbefalte innlegg

Hei :nigo:

grøss kor flaut :sjenert: jeg som skulle ha min egen tråd her og sånn, og så følger jeg den ikke opp selv engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår :nigo: Og takk for det gamle :nigo: Vi kom oss gjennom 2010 med (litt av) vettet i behold :fnise:

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv :ler::opplyser:

Neida! Men, og dette kan gjentas i det kjedsommelige, "nytt år, nye muligheter" :jippi:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja jeg lever i det samme håpet som jeg gjorde da 2005 begynte :fnise: Men iår er det på tide å utrette noe mer enn på "skjema" :nigo: Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2005 faktisk :ler:

Nå skal jeg køye. Er nesten et nyttårsforsett, legge meg tidligere :hoho: (ikke så flink hittil) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, du kan fortsatt skylde på at det er vanskelig med hverdag :fnise: jeg og sku bli det ! sånn elleve hver kveld seinest, men se ka som skjedde :ler:

Kan jeg og skylde på hverdagen? Eller skal jeg skylde på jetlag siden jeg kom hjem 30 des? Litt seint for det kanskje :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder lett på mørketiden. Er jo rett og slett en grusom tid! Å enda så bor jeg(vi?) her!!?

Natta nå eller??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg BOR ikke der. men joda, jeg vet ka du mener :fnise:

Lalletid? no når det var så trivelig på KG? :ler::nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky you :lol:

Enig i at det var trivelig! :jepp: Og jeg har enda ikke klappet igjen pc'n :fnise: såe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg BURDE gjøre det :sjenert: men jeg er litt treig av meg.. :fnise: Pluss at jeg fant ut at sånne rare serier på Tv3 gjør at jeg sitter våken litt lengre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men joda, jeg må opp klokken 9 imorgen, så jeg bestemmer jo meg for å være litt zombie... men hva gjør vel ikke litt kald nordavind, forkjølelse og snø med vekkingen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idyll! :ler:

Er KG flekkvis tregt hos deg, eller er det bare hos meg? Er på grensen til irriterende her, og da logger jeg av :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her er det så fint atte :klø:

Kanskje maskinen din merker at du burde sove :ler:

Jeg for min del fant meg både mat og drikke, så jeg blir vel værende til jeg tar meg sammen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert: flink til det der :fnise:

Idag har jeg tatt vekk julepynten :danser: :danser: ENDELIG :nigo: ble litt tomt, men det ble litt mer "våren nærmer seg"-stemning :danse: :danse:

Og ja, uansett hvor fint og pyntelig og skikkelig man pakker inn julelys og lyslenker, er det fortsatt masse floker når det skal pakkes ut igjen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, det pleier å være slik!

Her er og julen pakket ned i dag! Like godt å sette det opp og ta det ned år etter år etter år..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...