Lise_ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei grøss kor flaut jeg som skulle ha min egen tråd her og sånn, og så følger jeg den ikke opp selv engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. januar 2011 #42 Del Skrevet 3. januar 2011 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Godt nyttår Og takk for det gamle Vi kom oss gjennom 2010 med (litt av) vettet i behold Endret 3. januar 2011 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. januar 2011 #44 Del Skrevet 3. januar 2011 Snakk for deg selv Neida! Men, og dette kan gjentas i det kjedsommelige, "nytt år, nye muligheter" :jippi:... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ja jeg lever i det samme håpet som jeg gjorde da 2005 begynte Men iår er det på tide å utrette noe mer enn på "skjema" Endret 3. januar 2011 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. januar 2011 #46 Del Skrevet 3. januar 2011 2005 faktisk Nå skal jeg køye. Er nesten et nyttårsforsett, legge meg tidligere (ikke så flink hittil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #47 Del Skrevet 3. januar 2011 jaja, du kan fortsatt skylde på at det er vanskelig med hverdag jeg og sku bli det ! sånn elleve hver kveld seinest, men se ka som skjedde Kan jeg og skylde på hverdagen? Eller skal jeg skylde på jetlag siden jeg kom hjem 30 des? Litt seint for det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. januar 2011 #48 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg skylder lett på mørketiden. Er jo rett og slett en grusom tid! Å enda så bor jeg(vi?) her!!? Natta nå eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 4. januar 2011 nei, jeg BOR ikke der. men joda, jeg vet ka du mener Lalletid? no når det var så trivelig på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2011 #50 Del Skrevet 4. januar 2011 Lucky you Enig i at det var trivelig! Og jeg har enda ikke klappet igjen pc'n såe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg BURDE gjøre det men jeg er litt treig av meg.. Pluss at jeg fant ut at sånne rare serier på Tv3 gjør at jeg sitter våken litt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2011 #52 Del Skrevet 4. januar 2011 Jepp, rare serier og KG. Gjerne kombinert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 4. januar 2011 Men joda, jeg må opp klokken 9 imorgen, så jeg bestemmer jo meg for å være litt zombie... men hva gjør vel ikke litt kald nordavind, forkjølelse og snø med vekkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2011 #54 Del Skrevet 4. januar 2011 Idyll! Er KG flekkvis tregt hos deg, eller er det bare hos meg? Er på grensen til irriterende her, og da logger jeg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei her er det så fint atte :klø: Kanskje maskinen din merker at du burde sove Jeg for min del fant meg både mat og drikke, så jeg blir vel værende til jeg tar meg sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. januar 2011 #56 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå går det bra her og, det holdt å true med å logge seg av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #57 Del Skrevet 4. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #58 Del Skrevet 6. januar 2011 Nå glemmer du av boken din igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #59 Del Skrevet 6. januar 2011 flink til det der Idag har jeg tatt vekk julepynten :danser: ENDELIG ble litt tomt, men det ble litt mer "våren nærmer seg"-stemning :danse: Og ja, uansett hvor fint og pyntelig og skikkelig man pakker inn julelys og lyslenker, er det fortsatt masse floker når det skal pakkes ut igjen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #60 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, det pleier å være slik! Her er og julen pakket ned i dag! Like godt å sette det opp og ta det ned år etter år etter år..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå