Lise_ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 6. januar 2011 Skulle hatt en jule-leilighet som var pyntet hele året, og når julen kom, var det bare å dra dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #62 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg reiser jo hjem til mamma! Eneste jeg pynter der er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har det Jeg fikk en levende mus i "bursdagspresang" av pusekatten min.. MEN.... vi letet i 2 timer, og siden har vi ikke sett den ..... Det blir gøy visst jeg åpner en eske om noen mnd og der fant vi igjen den musen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. januar 2011 #64 Del Skrevet 6. januar 2011 Det gjorde min og, tips; sjekk skoene før du tar dem på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 6. januar 2011 Notert, takk skoene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Et lite dikt: Nå er det natt, og katten er ute Vi skulle gått og lagt oss, men er tydeligvis ikke i rute Jeg venter som en helt på at hon skal komme inn, mitt kjære kjære lille puseskinn Så skal vi lese Donald, og våkne fint etter et par timer, og no er jeg meget imponert, siden hele diktet rimer Endret 6. januar 2011 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2011 #67 Del Skrevet 16. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. januar 2011 #68 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tar av meg hatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 17. januar 2011 Nå er det faktisk over 5 varmegrader ute !!! Jeg lukter våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2011 #70 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg gleder meg kjempemasse til det blir vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 17. januar 2011 jeg og Er så ubeskrivelig lei av å fryse, kle meg i luer, ikke glemme hanskene, passe på og ikke knekke noe når man faller på isen, og mest lei av at det ser så mørkt og trist og kaldt ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2011 #72 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg liker høst og vinter, men det trenger ikke vare så lenge. Hva har du gjort på i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg hadde likt høst og vinter om det varte til sammen 2 uker Jeg har spist frokost, sett på tv, trykket på pc og sett på gradestokken. Så idag har jeg gjort ingenting, og deilig er det Har du gjort noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2011 #74 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg hadde likt høst og vinter om det varte til sammen 2 uker Jeg har spist frokost, sett på tv, trykket på pc og sett på gradestokken. Så idag har jeg gjort ingenting, og deilig er det Har du gjort noe spennende? Jeg har gjort omtrent det samme. Vel, jeg har tatt også. I kveld skal jeg på prøveforestilling til Ylvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. januar 2011 #75 Del Skrevet 17. januar 2011 Så gøy Kitten! Herlig med over 5 varmegrader Lise! Er ganske greit her også.. er vel ca 0 grader. En kontrast til 20 blå liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Pusekatt: åh. sol det hørtes helt nydelig ut. Ylvis blir sikkert kjempegøy jeg synes de er så fin og se på og Mia: Ja de blå gradene kunne vi godt vært foruten spør du meg som tickeren min sier, 6 uker til mars. 1 og en halv mnd høres bedre ut men Og jeg var klar med solsengen og hagestolene for 3mnd siden Endret 17. januar 2011 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 17. januar 2011 Så gøy at du skal til USA forressten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. januar 2011 #78 Del Skrevet 19. januar 2011 Ylvis var veldig bra. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 20. januar 2011 Jo det står til ... Ble visst storbesøk igår med god mat og enda bedre drikke, så litt uggen idag. På en onsdag! Jeg må skjerpes inn Hvordan går det med deg idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2011 #80 Del Skrevet 20. januar 2011 Så gøy at du skal til USA forressten igjen Ja vi gleder oss veldig!! Jeg ser jo også fram til mars av flere grunner, at det blir vår! Like glad i våren som deg jeg tror jeg! Du får ta en avslappende dag i dag, sånn som jeg gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå