kiri Skrevet 1. april 2006 Forfatter #381 Skrevet 1. april 2006 (endret) I Endret 1. mars 2014 av kiri
kiri Skrevet 5. april 2006 Forfatter #382 Skrevet 5. april 2006 (endret) F Endret 1. mars 2014 av kiri
kiri Skrevet 17. april 2006 Forfatter #383 Skrevet 17. april 2006 FØR JEG DØR SKAL JEG EIE EN MINI. BÅDE DEN NYE OG DEN GAMLE MODELLEN!!! Vet ikke helt når det blir, men det er en ting jeg virkelig SKAL ha! Tenk å være en lykkelig eier av verdens tøffeste bil ← I dag gikk denne drømmen i oppfyllelse Nå er jeg stolt eier av en Mini av gammel modell. Går som en kule. Rød. KUUUL :-D :rosasmil: :smile: :enig_anim:
Gjest Chica Skrevet 18. april 2006 #384 Skrevet 18. april 2006 Grattis! Hadde en drøm om bil jeg også, og den ble innfridd for 2 år siden. Koser meg fortsatt hver gang jeg ser bilen min
kiri Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #385 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Føler livet mitt har blitt så mye bedre i den senere tid. Endret 1. mars 2014 av kiri
Gjest Alive Skrevet 9. mai 2006 #386 Skrevet 9. mai 2006 FY søren, nå er jeg imponert! Du har kjøpt deg Mini du Snakk om å klare og realisere drøm da! Savner avataren din...
kiri Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #387 Skrevet 11. mai 2006 (endret) Mini, Endret 1. mars 2014 av kiri
Furstina Skrevet 14. juni 2006 #388 Skrevet 14. juni 2006 Men ååhhh - vad jag har missat! Kiri äger en mini Jag saknar avartaren din måste jag säga.. Det är härligt att läsa om alla dina planer och aktiviteter. Jag önskar att jag hade varit lika aktiv som du när jag precis börjat jobba men jag tror nog jag mest slet med mitt dåvarande dåliga förhållande som tyvärr höll allt för länge (kan jag säga nu med facit i hand).
Mora di Skrevet 14. juni 2006 #389 Skrevet 14. juni 2006 Nå er det lenge siden jeg har tatt meg tid til å skrive noen ord, men nå måtte jeg... Digger at du har fått deg Mini... De er jo råtøffe. Og så er det veldig hyggelig å lese at det går så bra for tiden. Kanskje sommeren er bra for deg også? Må jo være det, når det er seiltid. Har ikke hatt så mye tid på KG i det siste. Etter festivalen vi var på, har jeg jobbet med en hjemmeside jeg lager, og det tar tid, men er jo såååå moro. Og så er jo solen her, så det er litt å ta seg til i haven. Men jeg kommer innom deg igjen. Må jo følge med litt her inne, selv om jeg driver med andre ting. Kos deg på vannet.
Chica Skrevet 13. juli 2006 #390 Skrevet 13. juli 2006 Seiling høres gøy ut! Har aldri hatt mulighet til å prøve det jeg, men er ikke så verst med motorbåt heller - det viktigste er å komme seg på sjøen!
Rannva Skrevet 6. august 2006 #391 Skrevet 6. august 2006 Innom for å oppdatere meg, men du er nesten like dårlig til å skrive som meg. Grattis med minien forresten, så stilig!
kiri Skrevet 24. august 2006 Forfatter #392 Skrevet 24. august 2006 (endret) Så kommer høstens store og avgjørende spørsmål: Hvor skal vi bo etter jul? Ikke på hvilken side av byen, men i hvilken landsdel. Endret 1. mars 2014 av kiri
Furstina Skrevet 31. august 2006 #394 Skrevet 31. august 2006 Titt-ut och en himla massa smilys till som bara visar att jag vill lägga spår i dagboken och att jag önskar att vi bodde i samma by!
kiri Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #395 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) h Endret 1. mars 2014 av kiri
kiri Skrevet 2. november 2006 Forfatter #396 Skrevet 2. november 2006 (endret) Denne uka har flere brikker falt på plass. Jeg har takket ja til et jobbtilbud i hjemtraktene og sagt opp min jobb her. Har sagt opp leiligheten. Endret 1. mars 2014 av kiri
Furstina Skrevet 14. november 2006 #397 Skrevet 14. november 2006 Spännande med flytt och nytt jobb men framför allt med båttur - det låter verkligen lockande! Jag tycker du gör helt rätt som satsar på det. Och lite avundsjuk också. Det dröjer många år innan jag kan göra något sådant... fast är jag realistisk så är kanske inte ett jobb på en båt något för mig och min sjösjuka.
kiri Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #398 Skrevet 3. mars 2007 På tide med en oppdatering. Før jul var det mye stress med Jops levering av oppgaven, presentasjon av oppgaven, jops to eksamner, mye å gjøre på jobb, avslutning av jobb, pakke flyttelass og kjøre det til Oslo, bo 14 dager med "kun det viktigste", gi bort alle tingene vi ikke trengte, kaste en del, se alle mulige venner og ta farvel med dem, juleforberedelser, bilen på verksted, utvasking av leilighet, stuing og stabling av overfylt bil, komme oss sørover til Jops mormors hus for å feire en rolig jul med 4 voksne, mormoren til jop som døde, praktiske ting rundt det, til min familie i Vestfold med mange barn og høyt lydnivå, bo oppå familie i nesten to uker, skaffe leilighete vi kan leie når vi kommer tilbake fra tur, skaffe billetter til Karibien, begravelse, fram og tilbake og rundtforbi, bo i koffert, få bekreftet av vi får en fin leilighet kvelden før vi drar på tur og timer før vi holdt på å si ja til en øgly-bøgly leilighet, pakking til tur og sist, men ikke minst fly til langt varmere strøk. Karibien ble akkurat det vi begge trengte. 1 uke med bare oss to, deretter 14 dager på seilbåt med veldig hyggelig manskap og så en halv uke for oss selv til slutt. Kort oppsummert så gjorde vi så lite som mulig. Jeg lå på stranda og Jop gikk tur. Bading, soling, snorkling, seiling, spilling, skravling, spising. Herlig! Kritthvite strender og turkist vann, frodig landskap og spising/drikking av selvplukkede kokosnøtter. Paradisliknende steder. Kom tilbake til Norge og fikk en litt tungvindt start med tre(!!!!) biler som var i utsand, flyttelass i Oslo og troen om at jeg måtte ha bil på jobb. Alt ordner seg, men ting tar lengere tid når bilen streiker når man trenger den og at bilen vi fikk låne ikke har hengerfeste. Dessuten ble vi syke begge to etter kort tid. Vi har begge begynt i nye jobber og vi trives godt. Jeg er kjempefornøyd med folka jeg jobber med. Føler jeg kan bidra mye mer enn i min forrige jobb og det føles godt. Leiligheten vi leier har perfekt plassering, størrelse og er nyoppusset. Eierene er potensielle venner og bor i etg over. Ellers jobber jeg en del med å skaffe meg nettverk og venner. Har meldt meg inn i masse rart og henger meg på min ene venninne her. Det tar lang tid å få gode venner, men jeg skal i hvertfall jobbe for å treffe flest mulig. Gleder meg til å komme i gang i alle foreningene og treffe folk.
Gjest Alive Skrevet 3. mars 2007 #399 Skrevet 3. mars 2007 Hei Kiri:) Så godt å få en oppdatering! Ser du har vært igjennom store forandringer. Så spennende med nytt sted å bo, velkommen nedover;) Ønsker deg en riktig fin helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå