~lillefot~ Skrevet 30. mars 2013 #2561 Del Skrevet 30. mars 2013 her skjer det ting, ja. heier på deg, MonThe!!! Snart er du jammenmeg tobarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #2562 Del Skrevet 30. mars 2013 Hei hei Her gikk det ganske kjapt i svingene, og 20.38 kom ei perfekt jente til verden :strix: Fødselen gikk kjempebra, og jeg klarte meg med bare badekar som smertelindring, noe jeg er ganske stolt av Lille E veide 3240, akkurat like mye som sin storebror, og var 51 cm lang!:). Nå er pappaen akkurat dratt hjem, E sover, og det har jeg tenkt å gjøre og. Med verdens beste følelse innvendig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 30. mars 2013 #2563 Del Skrevet 30. mars 2013 Åh herreguri så herlig!! Heldige du! Gratulerer!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mars 2013 #2564 Del Skrevet 31. mars 2013 Å så fantastisk!! Gratulerer så mye! Herlig å høre at fødselen gikk greit. Tenk nå er du tobarnsmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 31. mars 2013 #2565 Del Skrevet 31. mars 2013 GRATULERER MonThe! :-) Du kan være stolt av den fødselen der, ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 1. april 2013 #2566 Del Skrevet 1. april 2013 ÅÅÅååååå dette har jeg ikke fått med meg!!! :klemmer: Gratulerer så mye! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. april 2013 #2567 Del Skrevet 1. april 2013 Gratulerer så mye med nydelige E! Håper dere koser dere maks nå, og så gleder jeg meg til å lese om deres nye hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. april 2013 #2568 Del Skrevet 1. april 2013 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. april 2013 #2569 Del Skrevet 1. april 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. april 2013 Forfatter #2570 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Tusen takk for alle gratulasjoner Med oss går det sålangt kjempebra - jeg føler meg i superbra form, både fysisk og psykisk, og gleder meg enormt til å reise hjem. Om melka er på plass, og hun ikke går ned noe særlig mer i vekt reiser vi hjem i morgen De første døgnene har vært fine. Det har blitt så som så med soving på meg da hun mer eller mindre bor på puppen, og ikke er så glad i å ligge i "kurva si", men jeg har fått hvilt masse . F har vært og hilst på ett par ganger, og er sålangt veldig opptatt av "babyen" , og har studert henne inngående, og kost og nussa. I morges når han kom hadde han med seg løvebamsen sin, som babyen skulle få, den hadde han plukka ut helt selv Dette går sålangt kjempebra Endret 1. april 2013 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. april 2013 #2571 Del Skrevet 1. april 2013 Oisann, snublet over boken din og ser at det har skjedd store ting! Gratulerer som tobarnsmamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. april 2013 Forfatter #2572 Del Skrevet 3. april 2013 Oisann, snublet over boken din og ser at det har skjedd store ting! Gratulerer som tobarnsmamma Tusen takk for det --------- Hei hei Innom med en liten oppdatering på livet som 2barnsforeldre -- dette går foreløpig på skinner! Fikk reise hjem fra sykehuset i går ettermiddag, ettersom E hadde begynt å legge på seg igjen, og jeg føler meg relativt trygg på amminga. Og det er deeeilig å være hjemme! Dagen i går og i dag har gått med til amming, bleieskift og kos -- E sover i 1-2 timer, våkner for mat og kos, og så sovner hun igjen. Slik har både natta og dagen vært Kjenner det er en overgang å være så mye våken om natta, og jeg sover nok ekstra lett nå i starten, men det går veldig bra når vi kan ligge i senga og dra oss så lenge vi vil Mannen har perm ut neste uke (bortsett fra litt dagjobbing fre + lør denne uka), så han tar F om morgenen og kjører han i bhgen F virker sålangt å takle Es ankomst kjempebra -- han har vært i bhgen både i dag og i går, og E har sovet endel på ettermiddagene, så vi har hatt ganske "normale" ettermiddager, og det er nok med på å gjøre overgangen lettere for oss alle. F er foresten veldig opptatt av E, og vil både stryke og holde (og klappe, og klype, og dra og trykke på ) , og når hun duppa i senga si i kveld gikk han inn på rommet vårt, og stod ved siden av senga hennes og ropte " *navnet hennes*, Hajoooo, hajooo". Han skjønner nok ikke helt hvorfor han ikke får så mye respons SÅnn fysisk så kjenner jeg meg ganske bra. Jeg blør allerede mye mindre og har gått over til vanlige bind, og det går helt greit å gå på do, både nr 1 og nr 2. Jeg sydde bare 1 sting, og merker stor forskjell fra sist gang, da sved det jo å gå på do i flere uker! Eller så er melken på vei for fullt, og jeg har gått opp flere cupstørrelser bare i dag :eeh: Og E, ja hva skal jeg si -- hun er selvfølgelig den vakreste jenta på hele jord, kan nesten ikke tro at vi skulle være så heldige å få enda ett nydelig, velskapt barn Nå knirker det her borte i sofaen, finfin kveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 4. april 2013 #2573 Del Skrevet 4. april 2013 :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2013 #2574 Del Skrevet 4. april 2013 Så bra at ting går så fint! Håper virkelig dere slipper unna med sjalusi og sånn, det unner jeg ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2013 #2575 Del Skrevet 4. april 2013 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. april 2013 Forfatter #2576 Del Skrevet 5. april 2013 Koselig at dere er innom og titter til oss jenter! ------- Her går det fortsatt fint Har hatt hjemmebesøk av helsesøster i dag, og lille E veier nå 3610 gram, det er jenta si med matvett det! Sånn ellers så har vi ikke gjort stort i dag - tiden flyr selv om det bare koses,spises og soves! I skrivende stund sover E på 3.timen i senga si ( ) , hun er virkelig et sovedyr, dette lover godt! Straks lasagne her, finfin kveld til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. april 2013 #2577 Del Skrevet 5. april 2013 Det som også lover godt, er at det ser ut til at de fleste opplever at baby nummer to er mer sovedyr enn baby nummer en.. Er jo lenge til vi skal ha neste, men uansett, hehe. Håper vi er like heldige. Er så koselig å lese hos deg nå. En pitteliten nyfødt baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. april 2013 Forfatter #2578 Del Skrevet 6. april 2013 Det som også lover godt, er at det ser ut til at de fleste opplever at baby nummer to er mer sovedyr enn baby nummer en.. Er jo lenge til vi skal ha neste, men uansett, hehe. Håper vi er like heldige. Er så koselig å lese hos deg nå. En pitteliten nyfødt baby Ja, er det ikke rart? ....kanskje det er kontrasten mellom meget aktiv storebror og den nyfødte som gjør at man tenker at den nyfødte er et sovedyr? Og at overgangen fra å bare tenke på seg selv, til plutselig å ha en som styrer dagene dine gjør at man ikke opplever førstemann som et sovedyr? uansett, det nytes god helg til dere ------- Hei hei Superbra natt i natt - E falt til ro for kvelden kl 22.30, og sov da helt til 04! Fikk mat, ny bleie, og sov til 07! Og så stod vi opp 10.30 I dag er mannen på jobb, og F er hos farfaren sin. Kjenner på litt dårlig samvittighet for å "sende ham bort" fordi at mannen er på jobb, men kjenner meg ikke helt klar for å være alene med begge to i timesvis helt enda Og vet jo at F stoortrives hos farfar, og har det bra der oppe Litt sånn stikk-i-hjertet-ovenfor-F i dag, er vel kanskje barselstårene som så smått melder sin ankomst.. Kjenner på at jeg og F har hatt så lite tid sammen i det siste Vanligvis er det jeg som står opp med F, og som henter i Bhgen og har ettermiddagene alene med ham, og de siste par ukene er det mannen som har gjort alt dette vi er jo superheldige, mtp på at mannen hadde påskeferie før fødselen slik at vi fikk masse familietid/at jeg fikk hvilt masse. heldige for at mannen nå har perm. Fra mesteparten av jobbing slik at F får masse oppmerksomhet og pappa-tid, men jeg kjenner at jeg savner mamma&F tid om natta i natt blir like fin så skal mannen og E få ligge lenge i morgen mens jeg og F står opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. april 2013 Forfatter #2579 Del Skrevet 6. april 2013 Usj, her flommer tårene. Dårlig samvittighet ovenfor F - redd han tror at jeg ikke er like glad i ham lengre. Dårlig samvittighet for at jeg kanskje ikke koste meg like mye med han når han var nyfødt. Dårlig samvittighet for at jeg kanskje ikke klarte nyte babytiden like mye med F. Og for at jeg ikke klarte å slappe like godt av den første tiden med F. Dårlig samvittighet for at han nå må dele oppmerksomheten med E. Og for at han ikke har noe valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2013 #2580 Del Skrevet 7. april 2013 Det høres veldig kjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå