mjau-mjau Skrevet 18. desember 2010 #541 Del Skrevet 18. desember 2010 GRATULERER MED 12 UKER Så spennende med UL på mandag, alt er heeeelt sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 18. desember 2010 #542 Del Skrevet 18. desember 2010 Oi, 12 uker alt; GRATULERER En super helg ønskes deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #543 Del Skrevet 18. desember 2010 Håper kvalmen gir seg slik at du kan feire med browniesmuffinsene :strix: 12 uker :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) GRATULERER MED 12 UKER Så spennende med UL på mandag, alt er heeeelt sikkert fint! Oi, 12 uker alt; GRATULERER En super helg ønskes deg Takk jenter Håper kvalmen gir seg slik at du kan feire med browniesmuffinsene :strix: 12 uker :strix: Fikk bakt en porsjon, mmm, de var fantastisk gode! -------- Snille, snille kjæresten min. Jeg har ønsket meg en ny retttang lenge, og slo til med å kjøpe meg en "frisør-tang" gjennom en bekjent som jobber som selger for noen uker siden, da jeg skulle få den ti en ganske god pris. Har gått å venta på at han skulle få levert tanga.. Og isted lå plutselig en bukett med røde roser og min nye fantastiske rettetang i sofaen Hadde visst lurt meg de, og kjære har bare gått å venta på at 12ukersen skulle komme, slik at jeg kunne få den! :Han mente på at den hadde jeg fortjent :rødme: Han skjemmer meg heelt bort, snille, snille, herlige mannen Endret 18. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 18. desember 2010 #545 Del Skrevet 18. desember 2010 Hurra for 12 uker Snille mannen din! Så herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. desember 2010 #546 Del Skrevet 18. desember 2010 Snille, snille kjæresten min. Jeg har ønsket meg en ny retttang lenge, og slo til med å kjøpe meg en "frisør-tang" gjennom en bekjent som jobber som selger for noen uker siden, da jeg skulle få den ti en ganske god pris. Har gått å venta på at han skulle få levert tanga.. Og isted lå plutselig en bukett med røde roser og min nye fantastiske rettetang i sofaen Hadde visst lurt meg de, og kjære har bare gått å venta på at 12ukersen skulle komme, slik at jeg kunne få den! :Han mente på at den hadde jeg fortjent :rødme: Han skjemmer meg heelt bort, snille, snille, herlige mannen Så søt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. desember 2010 #547 Del Skrevet 18. desember 2010 Gratulerer masse med 12 uker! SEnder deg også mange mange gode vibber til UL'n på mandag. Det blir stas! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. desember 2010 #548 Del Skrevet 18. desember 2010 Gratulerer! Lykke til på UL på mandag, det går nok fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #549 Del Skrevet 18. desember 2010 Herlige mannen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. desember 2010 #550 Del Skrevet 19. desember 2010 Søte MonThe-mannen :rødme: Lykke til på UL i morra, jeg gru-gledet meg selv men det gikk super fint Er sikker på at det går strålende for dere også Ha en fin 4. søndag i advent, snaaart jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 19. desember 2010 #551 Del Skrevet 19. desember 2010 Åh, jeg vil også ha browniesmuffins - hørtes supergodt ut *sikle* Så herlig mann du har, det var kjempeskjønt av ham Ha en fin 4. søndag i advent, og masse lykke til på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #552 Del Skrevet 19. desember 2010 Så koselig med så mange hilsner fra dere jenter! ---------- Er så spent på morgendagen. Tenk, om 12 timer er vi på UL akkurat nå! Forhåpentligvis har vi sett den lille, frisk og levende Klarer nesten ikke vente, vil bare ha det overstått nå! I dag har formen vært ganske fin. Kvalmen har holdt seg vekke helt til kvelden kom Vært på kaffebesøk hos svigers -- svigerfar elsket browniemuffinsene, og mtte finne fram vaniljeis og ha til, så gode var de visst Ellers har vi pakket inn alle julepresangene, og pyntet pepperkakene med melis og nonstop, de ble så pene! Håper alle har hatt en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 19. desember 2010 Isted ble det endelig litt , etter at lysta har vært borte leeenge -- og idet vi var ferdige begynte jeg å storgrine!! Herregud, hva skjer med hormonene??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. desember 2010 #554 Del Skrevet 19. desember 2010 Isted ble det endelig litt , etter at lysta har vært borte leeenge -- og idet vi var ferdige begynte jeg å storgrine!! Herregud, hva skjer med hormonene??! Mye hormoner og mye kjærlighet Masse lykke til på UL i morgen - gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 20. desember 2010 #555 Del Skrevet 20. desember 2010 Isted ble det endelig litt , etter at lysta har vært borte leeenge -- og idet vi var ferdige begynte jeg å storgrine!! Herregud, hva skjer med hormonene??! hehe, mye hormoner i sving ja Er spent på oppdatering etter UL'en i dag! Dere er der vel akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. desember 2010 #556 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå er vel UL over? Var det fantastisk? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #557 Del Skrevet 20. desember 2010 :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Det var heelt fantastisk!! Et lite, perfekt nurk på hele 6,7 cm, som rullet rundt og rørte på armer og ben!! Vi skal faktisk ha bebi vi :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) dobbelpost Endret 20. desember 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. desember 2010 #559 Del Skrevet 20. desember 2010 Så bra! Og jeg gjetter på at du er mye mer rolig nå? Kanskje det faktisk har gått opp for deg? :D Jeg er kjempeglad på dine vegne! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 20. desember 2010 Så bra! Og jeg gjetter på at du er mye mer rolig nå? Kanskje det faktisk har gått opp for deg? :D Jeg er kjempeglad på dine vegne! :D Takk Niennas Ja, dette var helt fantstisk, på alle måter! Helt ubeskrivelig, å se den lile bebin vår røre på seg! :rødme: Hadde ikke trodd man kunne se såå mye allerede! Føles med ett mer virkelig, både for meg og kjære. Og så fikk vi med oss et bilde av h*n òg, så nå har vi sendt rundt mms til alle besteforeldre og tanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå