Gå til innhold

MonThes verden

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: GRATULERER MED 12 UKER :strix:

Så spennende med UL på mandag, alt er heeeelt sikkert fint! :)

Oi, 12 uker alt; GRATULERER :duskedame:

En super helg ønskes deg :klemmer:

Takk jenter :klemmer::strix:

Håper kvalmen gir seg slik at du kan feire med browniesmuffinsene :jepp:

:strix: :strix: 12 uker :strix: :strix:

Fikk bakt en porsjon, mmm, de var fantastisk gode! :sikle:

--------

Snille, snille kjæresten min. Jeg har ønsket meg en ny retttang lenge, og slo til med å kjøpe meg en "frisør-tang" gjennom en bekjent som jobber som selger for noen uker siden, da jeg skulle få den ti en ganske god pris. Har gått å venta på at han skulle få levert tanga.. Og isted lå plutselig en bukett med røde roser og min nye fantastiske rettetang i sofaen :strix: Hadde visst lurt meg de, og kjære har bare gått å venta på at 12ukersen skulle komme, slik at jeg kunne få den! :Han mente på at den hadde jeg fortjent :rødme: Han skjemmer meg heelt bort, snille, snille, herlige mannen :hjerte:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, snille kjæresten min. Jeg har ønsket meg en ny retttang lenge, og slo til med å kjøpe meg en "frisør-tang" gjennom en bekjent som jobber som selger for noen uker siden, da jeg skulle få den ti en ganske god pris. Har gått å venta på at han skulle få levert tanga.. Og isted lå plutselig en bukett med røde roser og min nye fantastiske rettetang i sofaen :strix: Hadde visst lurt meg de, og kjære har bare gått å venta på at 12ukersen skulle komme, slik at jeg kunne få den! :Han mente på at den hadde jeg fortjent :rødme: Han skjemmer meg heelt bort, snille, snille, herlige mannen :hjerte:

Så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte MonThe-mannen :rødme:

Lykke til på UL i morra, jeg gru-gledet meg selv men det gikk super fint :) Er sikker på at det går strålende for dere også :strix:

Ha en fin 4. søndag i advent, snaaart jul :yvonne:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også ha browniesmuffins - hørtes supergodt ut :) *sikle*

Så herlig mann du har, det var kjempeskjønt av ham :)

Ha en fin 4. søndag i advent, og masse lykke til på UL i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange hilsner fra dere jenter! :klemmer:

----------

Er så spent på morgendagen. Tenk, om 12 timer er vi på UL akkurat nå! Forhåpentligvis har vi sett den lille, frisk og levende :hjerte: Klarer nesten ikke vente, vil bare ha det overstått nå!

I dag har formen vært ganske fin. Kvalmen har holdt seg vekke helt til kvelden kom :hoppe: Vært på kaffebesøk hos svigers -- svigerfar elsket browniemuffinsene, og mtte finne fram vaniljeis og ha til, så gode var de visst :)

Ellers har vi pakket inn alle julepresangene, og pyntet pepperkakene med melis og nonstop, de ble så pene!:)

Håper alle har hatt en super søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isted ble det endelig litt :sengekos: , etter at lysta har vært borte leeenge -- og idet vi var ferdige begynte jeg å storgrine!! Herregud, hva skjer med hormonene??! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isted ble det endelig litt :sengekos: , etter at lysta har vært borte leeenge -- og idet vi var ferdige begynte jeg å storgrine!! Herregud, hva skjer med hormonene??! :skratte:

:fnise: Mye hormoner og mye kjærlighet :hjerter:

Masse lykke til på UL i morgen - gleder meg til oppdatering! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: hehe, mye hormoner i sving ja :nigo:

Er spent på oppdatering etter UL'en i dag! Dere er der vel akkurat nå :nigo::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Det var heelt fantastisk!! Et lite, perfekt nurk på hele 6,7 cm, som rullet rundt og rørte på armer og ben!! Vi skal faktisk ha bebi vi :hjerte:

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Og jeg gjetter på at du er mye mer rolig nå? Kanskje det faktisk har gått opp for deg? :D Jeg er kjempeglad på dine vegne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Og jeg gjetter på at du er mye mer rolig nå? Kanskje det faktisk har gått opp for deg? :D Jeg er kjempeglad på dine vegne! :D

Takk Niennas :klemmer: Ja, dette var helt fantstisk, på alle måter! :) Helt ubeskrivelig, å se den lile bebin vår røre på seg! :rødme: Hadde ikke trodd man kunne se såå mye allerede! Føles med ett mer virkelig, både for meg og kjære. Og så fikk vi med oss et bilde av h*n òg, så nå har vi sendt rundt mms til alle besteforeldre og tanter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...