Gjest goodtwin Skrevet 3. oktober 2010 #121 Del Skrevet 3. oktober 2010 I morra skal jeg ta teoriprøva sånn at jeg etterhvert kan bestille meg oppkjøring. Har igjen glattkjøring, langkjøring og begge prøvene. Gruer meg til teorien i morra da. Sitter å leser veien til førerkortet nå, og har tilgang på www.teoritentamen.no. Noen som har noen flere tips til meg? Er det noen nettsider som er bedre enn teoritentamen.no når man skal sitte å øve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brooke Penelope Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 3. oktober 2010 I morra skal jeg ta teoriprøva sånn at jeg etterhvert kan bestille meg oppkjøring. Har igjen glattkjøring, langkjøring og begge prøvene. Gruer meg til teorien i morra da. Sitter å leser veien til førerkortet nå, og har tilgang på www.teoritentamen.no. Noen som har noen flere tips til meg? Er det noen nettsider som er bedre enn teoritentamen.no når man skal sitte å øve? Teoritentamen.no hjalp meg veldig, så jeg synes du bare skal sitte der ikveld Ellers reklamerer kjøreskolen min for www.nettlappen.no, men jeg har ikke prøvd den selv, så vet ikke om den faktisk er noe bedre. Masse lykke til på teoriprøven imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 3. oktober 2010 #123 Del Skrevet 3. oktober 2010 har sitti på både teoritentamen og nettlappen i dag, så blir spennende å se hvordan det går i morra! Det irriterer meg grenseløst at man faktisk må betale 10 kr for hvert spørsmål man vil ha fasit på hos nettlappen... snakk om å skulle tjene penger på alt! Men men, nå blir det en god natts søvn, før det bærer avsted til trafikkstasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. oktober 2010 #124 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lykke til i dag goodtwin Jeg skal ha glattkjøring onsdag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 4. oktober 2010 #125 Del Skrevet 4. oktober 2010 Takk skal du ha=) Jeg besto teorien :D :D Hurra! Nå sitter jeg å venter på at kjøreskolen skal ringe meg ang. når jeg får neste kjøretime, som da blir glattkjøring. Må vel prøve å få bestilt oppkjøring også nå! Og jeg vil anbefale teoritentamen.no framfor nettlappen.no, men det er fordi jeg synes det er utrolig tåpelig at man må betale for å se svarene der... det er jo ikke akkurat noe man lærer så mye av. Syns også spørsmålene på teoritentamen er klarere enn de på nettlappen, men det er sikkert noe med smak og behag. Lykke til med glattkjørig Nique=) De fleste sier jo at det er kjempemorsomt, så vi får satse på at de har rett =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 4. oktober 2010 #126 Del Skrevet 4. oktober 2010 Takk skal du ha=) Jeg besto teorien :D :D Hurra! Nå sitter jeg å venter på at kjøreskolen skal ringe meg ang. når jeg får neste kjøretime, som da blir glattkjøring. Må vel prøve å få bestilt oppkjøring også nå! Og jeg vil anbefale teoritentamen.no framfor nettlappen.no, men det er fordi jeg synes det er utrolig tåpelig at man må betale for å se svarene der... det er jo ikke akkurat noe man lærer så mye av. Syns også spørsmålene på teoritentamen er klarere enn de på nettlappen, men det er sikkert noe med smak og behag. Lykke til med glattkjørig Nique=) De fleste sier jo at det er kjempemorsomt, så vi får satse på at de har rett =) GRATULERER teoriprøven er ikke så ille som alle skal ha det til Og jeg hørte også at glattkjøringa skulle være utrolig morsom, men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det neste var litt kjedelig.. Har nok veldig mye med kjørelæreren vil jeg tro Men det var slett ikke så skummelt som jeg trodde. Glattkjøringa varte hele dagen.. Møtte opp kl 9 om morran på trafikkskolen, og kom ikke hjem før kl var nærmere 17:30... og det kosta 4000kr!! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 4. oktober 2010 #127 Del Skrevet 4. oktober 2010 Gratulerer med bestått teori goodtwin Idag hadde jeg kjøretime, og det er to uker siden sist. Vi øvde på filplassering, filbytting og rundkjøringer. Filbytting går greit synes jeg. Det er ikke så ille, men når det kommer til rundkjøringer med flere filer og når man skal ta to rundkjøringer etter hverandre og må tenke på filplassering og hvilken vei man skal og sånt (hvis noen skjønte dette ) så sliter jeg! Fikk beskjed om at jeg bør kjøre privat, men det er ikke så lett. Han ba meg mase på de hjemme (som om han tror at jeg er en svak person som ikke tør det, liksom ?!) Jeg maser jo, men gidder ikke mase for mye, da det bare blir bråk og krangling hjemme av det...Det er ikke alle foreldre som er like samarbeidsvillige!! Sånn, det var deilig å få skrevet ned litt aggresjon og fortvilelse, hehe. Er en uke til neste kjøretime og da skal vi øve på det samme. Vet at jeg må bli bedre på planlegging, men det er ikke så lett. Det er så mye som skjer på en gang i trafikken. Håper at det går bedre neste gang, jeg vil så gjerne få det til, men føler også at økonomien blir litt presset. Er redd for at jeg må ha MANGE ekstra kjøretimer og dette stresser meg jo mer opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 4. oktober 2010 #128 Del Skrevet 4. oktober 2010 Wææ, kun 1 uke igjen til oppkjøring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma03 Skrevet 5. oktober 2010 #129 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå er det min tur til å prøve å kjøre opp, om 3,5 time. Jeg er sååå spent og har veldig lyst å bestå! Trossalt 18-årsdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 5. oktober 2010 #130 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Nå er det min tur til å prøve å kjøre opp, om 3,5 time. Jeg er sååå spent og har veldig lyst å bestå! Trossalt 18-årsdagen min Gratulerer med 18-årsdagen , og lykke til med oppkjøringen. Endret 5. oktober 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma03 Skrevet 5. oktober 2010 #131 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer med 18-årsdagen , og lykke til med oppkjøringen. Tusen takk Det ble bestått, uten en eneste feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 5. oktober 2010 #132 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tusen takk Det ble bestått, uten en eneste feil Gratulerer så masse med dagen og lappen! Du er kjempe heldig som har bestått og er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikkSnakk Skrevet 5. oktober 2010 #133 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tusen takk Det ble bestått, uten en eneste feil Slenger meg på : Gratulerer så masse med dagen, og kjempekult at du stod og fikk lappen på bursdagen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma03 Skrevet 5. oktober 2010 #134 Del Skrevet 5. oktober 2010 Slenger meg på : Gratulerer så masse med dagen, og kjempekult at du stod og fikk lappen på bursdagen din!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 5. oktober 2010 #135 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer så mye med dagen og lappen! <-- bursdagssang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brooke Penelope Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Gartulerer så mye med vel overstått 18-års dag og førerkort, Ma03 Kan tenke meg at det var den perfekte gaven på dagen din! Og gratulerer med bestått teoriprøve, goodtwin Nå har jeg igjen min siste veiledningstime som jeg skal ha imorgen tidlig, og så har jeg landeveiskjøring neste uke og uken etter det har jeg oppkjøring Herlighet som tiden flyr. Dette har gått litt for fort føler jeg. Jeg gruer meg så utrolig mye til oppkjøringen. Noen der ute som kan komme med litt beroligende ord til meg og forklare meg litt hvordan hele oppkjøringen egentlig fungerer? Jeg ser for meg sensorene som små djevler og glemmer liksom litt at de er mennesker de også. Føler de bare kommer til å sitte å se etter feil og notere og notere på blokken sin, mens jeg blir så nervøs at nervene mine ødelegger alt for meg. Men de er forhåpentligvis ikke så ille som hodet mitt skal ha det til Det jeg føler er verst, er egentlig sikkerhetskontrollen av bilen. Har bare så vidt gått gjennom det med kjørelærer og det er så lenge siden nå at jeg føler jeg har glemt alt. Er det noen som vet om sikkerhetskontrollen betyr mye på oppkjøringen? Er så kjedelig å stryke fordi jeg ikke har klart den... Nå skal sant sies at jeg ikke har orket å lese noe på det i etterkant da, så jeg får begynne å pugge det litt nå den siste tiden som er igjen! En annen ting jeg føler jeg trenger en oppfriskning i er lukeparkering, og å rygge inn i en luke på parkeringsplass. Tror jeg får bestille en ekstra time til repetisjon av parkering... Nei, når går tiden frem til oppkjøring fort gitt! Hvordan går det med dere andre for tiden? Endret 7. oktober 2010 av Brooke Penelope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. oktober 2010 #137 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lukeparkering blir man ikke spurt om på oppkjøring nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. oktober 2010 #138 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg satser på å få tatt teorien i løpet av neste uke, er det noen som har en nettside å anbefale? prove.no, teoritentamen.no eller slikt? Ellers venter jeg egentlig på neste kjøretime, som jeg har på onsdag. Da er det vikeplikt som står for tur. Har endelig tatt litt i boka, så kanskje jeg har fått en litt bedre oversikt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. oktober 2010 #139 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg satser på å få tatt teorien i løpet av neste uke, er det noen som har en nettside å anbefale? prove.no, teoritentamen.no eller slikt? Ellers venter jeg egentlig på neste kjøretime, som jeg har på onsdag. Da er det vikeplikt som står for tur. Har endelig tatt litt i boka, så kanskje jeg har fått en litt bedre oversikt da Jeg brukte teoritentamen.no, veldig fornøyd, og vet det er flere her inne som brukte den. det lønner seg å lese opp det du skal jobbe med på neste kjøretime, det fikk jeg ordre om av kjørelærer ihvertfall. Da er du litt mer forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 8. oktober 2010 #140 Del Skrevet 8. oktober 2010 kjørelæreren min mente å ha hørt om en som strøk på oppkjøring pga lukeparkering, og da jeg sa at jeg trodde at man ikke strøk på det lengre så sa han at han hadde hørt det av noen som hadde hørt det av noen osv, så jeg måtte ikke ta det helt for god fisk (at han strøk pga lukeparkeringen altså). Teoritentamen.no anbefaler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå