Gå til innhold

Mamma for andre gong :)


silverdoe

Anbefalte innlegg

Litt urolig natt for M..rart det der, at han aldri skal kunne ha to (eller fleire) gode netter på rad! I natt våkna han fleire gongar, og då han våkna 3.30 var det like før han våkna sånn på skikkeleg! Heldigvis fekk eg han til å sove igjen, og då sov han til kl 6. Då tok mannen han, slik eg fekk sove til 6.45 :) Og så la vi oss kl 8 og sov til 9.30, det gjorde godt :)

Har vore på trilletur i dag, det gjorde godt :) Føler eg bør kjøpe meg litt fleire tur-bukser, for det er ikkje noko særleg å gå i dongribukser, syns eg..

I går laga eg 7 porsjoner fruktmos, for vi var tomme for det :) Brukte stavmikser, vart ikkje så finmosa som butikkjøpte, menmen..håper det glir ned! Laga ein variant med eple, mango og banan og ein variant med pære, mango og banan :) Fraus dei ned i beger, så no er det berre å ta det opp når vi treng :) Var ganske snertent å lage, så eg kjem til å prøve fleire gongar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kokte du frukten da? Utenom banan da..jeg har bare lagd aprikosmos og pæremos, så det har jeg kokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokte du frukten da? Utenom banan da..jeg har bare lagd aprikosmos og pæremos, så det har jeg kokt.

Nei, kokte ikkje. Blir det meir finmost då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kokte ikkje. Blir det meir finmost då?

Pæremosen jeg lagde var helt finmost i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæremosen jeg lagde var helt finmost i alle fall :)

Ok, då kan eg kanskje prøve det neste gong da :) Det glei uansett ned da, men han rynka litt på nasen i begynnelsen. Det KAN ha vore banansmaken, for han likar ikkje så veldig godt banan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokte du frukten da? Utenom banan da..jeg har bare lagd aprikosmos og pæremos, så det har jeg kokt.

Var det forresten tørka aprikos du brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det forresten tørka aprikos du brukte?

Jepp. La det i vann over natten, også kokte jeg det dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. La det i vann over natten, også kokte jeg det dagen etter :)

Kor lenge kokte du da? Det er vel ganske søtt? M liker veldig godt søte ting :gjeiper: Frukt går ned på høgkant, grønnsaker og middag kjem fort utatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O er på samme viset :)

Kokte et sted mellom femten og tjue minutter, men tror de ble litt overkokt da. Så ti, max femten min er sikkert nok når de har ligget i bløt over natten. Ligger de ikke i bløt, må de koke lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O er på samme viset :)

Kokte et sted mellom femten og tjue minutter, men tror de ble litt overkokt da. Så ti, max femten min er sikkert nok når de har ligget i bløt over natten. Ligger de ikke i bløt, må de koke lengre.

Ok, då skal eg teste ut i løpet av veka! :) Tusen takk for tips! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon burde lære seg klokka og skjønne at 4.45 ikkje er eit passande tidspunkt å stå opp på! :kjefte: Fantete M.. :) Eg kan ikkje bli så sint heller, han har jo ikkje peiling :fnise: Forhåpentlegvis kjem det gode dagar innimellom :)

Eg må i alle fall lære meg å legge meg tidlegare, slik at eg får nok søvn! 5 timar pr natt (med oppvåkningar - i natt: 3) er for lite, kjenner eg. Men så er desse rolige kveldstimane så gode også da.. Men i kveld trur eg eg må legge meg kl 21..

Ikkje så mykje nytt og spennande å fortelle hittil i dag ;) Urolig natt og trøtt mamma, det er det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. :)

Da O stod opp så tidlig, så la jeg meg mellom halv ni og ni hver kveld. Så det er nok lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. :)

Da O stod opp så tidlig, så la jeg meg mellom halv ni og ni hver kveld. Så det er nok lurt. :)

Ja, eg trur eg må gjere det.. Han våkna 4.30 og eg prøvde å drøye det, men 4.45 vart han utålmodig.. Gjesp! Fekk heldigvis sove 1 time etterpå da :)

-------------------------

No ligg M og søv, og eg håperhåper han søv til i alle fall kl 16! Det blir alltid litt kluss med lurane når han står opp så innmari tidleg, for han treng minst 3 lurar kvar dag. Den første luren tek han ca 1,5 time etter at han står opp, så første lur i dag vart allereie i 6.30-tida. Heldigvis ordna det seg til slik at siste lur ikkje vart altfor tidleg..(då kan han bli veeeldig sur og trøtt når det nærmar seg leggetid..)

Ææææh, no lyste det blått på babycallen! IKKJE våkne no! Sove litt til!

Fekk tatt oss ein trilletur i dag på 57 minutt :) Fint å trille og M sov godt i vogna, og sovna kjempefort. Og sov nesten heile turen :)

I dag blir det chili con carne til middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går sovna ikkje M før halv ni! Huff.. Men trur de han sov lenger av den grunn? Nei.. 4.30 våkna han i dag :sukk: Fekk litt mat, eg prøvde å få han til å sove, men nei, han var våken. 5.10 stod mannen opp og tok han med seg på stova, så fekk eg sove til 6.10 ca :) Då skulle mannen min dra og det var tid for M sin første lur.

Han har sove lite i dag, første luren var på berre 40 minutt. Og andre luren, medan vi gjekk trilletur, var også berre på 40 minutt. Han sovna før vi for avgarde og så våkna han halvvegs. Han våkner viss eg snakker til nokon, og eg sa "hei" og nokre setningar til nokon eg traff og då våkna han. Han søv skikkeleg lett på trilletur..

Trur eg må prøve å få til 4 lurar i dag, for han søv ikkje lenge nok til at det held med 3. Prøve å få til ein i 12-tida og ein i 15-tida.

M fekk også smake brødskalk i stad, og det likte han å gnage på :jepp: Men fysj, for eit rot! :fnise: Smular oooveralt på stolen og nattdressen :) Til slutt så mista han den på golvet, så no fekk fuglane den ;)

Brukte forresten berre 54 minutt på trilleturen i dag og det er ny rekord! Veldig fornøgd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han fortsatt våkner så tidlig..Håper det går over snart. :)

Min har også sovet lite i dag, men tror det er kombinasjon av feber og at vårposen har blitt for varm. Han er skikkelig varm når jeg tar ha opp, så har byttet til sommerposen nå, så kler jeg bare litt ekstra på han, håper et funker. :)

Så flink du er å nå ny rekord på trilleturene dine. :) Er litt vanskelig for meg å nå noen særlig nye rekorder, da jeg har en hund som må få tisse og bæsje.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at han fortsatt våkner så tidlig..Håper det går over snart. :)

Min har også sovet lite i dag, men tror det er kombinasjon av feber og at vårposen har blitt for varm. Han er skikkelig varm når jeg tar ha opp, så har byttet til sommerposen nå, så kler jeg bare litt ekstra på han, håper et funker. :)

Så flink du er å nå ny rekord på trilleturene dine. :) Er litt vanskelig for meg å nå noen særlig nye rekorder, da jeg har en hund som må få tisse og bæsje.. :gjeiper:

Ja, det er skikkeleg kjedeleg! Spesielt når vi ikkje er flinke nok til å legge oss tidleg. Plusset var at han våkna berre ein gong i natt, kl 2.30. Så det var jo ca 4 timar sammanhengande søvn først :) I dag SKAL vi legge oss tidleg! ;)

M sov plutseleg to timar no da (kanskje fordi eg hadde verandadøra på gløtt, slik at det ikkje vart så varmt?), og våkna no kl 14. Eg hadde ikkje hjerte til å vekke han kl 13, han sov sååå godt. Så vi får sjå om han treng ein bitteliten dubb i 16-tida. Eller om han held ut frå 14 til 19. Kanskje han kan få legge seg litt tidlegare :)

Hehe, ikkje så lett med hund som tisser og bæsjer nei :fnise: Hannhund ja? Dei skal vel gjerne småskvette her og der, syns eg å huske frå barndommen då vi gjekk tur med hundane for ein tier ;)

Er det Voksipose du har? Eg har det, classic, trur eg.. Men neimen om eg veit om den kan gjerast om til sommer/vår/vinterpose, eller om det er berre ein. Der er ei opning der eg kan putte noko inni, trur eg. Eg har hatt dyne oppå i vinter og vår, for den vart så tynn utan noko oppå. Kanskje eg berre har sommerpose?! Jaja :) Litt vind her i dag, kald nordavind, så vi hadde både posen og dyna på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, mannen må jobbe overtid :sukk: Siste dag før lønna skal ut, så han MÅ bli ferdig med lønnskøyringa.. Og så har han blitt forstyrra i heile dag (han har jo ansvar for økonomien i firmaet) så han har ikkje fått jobba med lønn så mykje som han trengte. Blir sikkert minst eit par-tre timar, så M har sikkert lagt seg før han kjem heim.

Jaja, på den positive sida så har han jobba såpass mykje overtid i mai at han får utbetalt meir enn det han fekk før han tok ut fredagar som pappaperm.. Pluss vi får pappapenger frå Nav, så denne mnd går vi godt i overskudd :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de vil gjerne markere over alt. Nå får ikke min lov til det da, men noen stopp blir det jo likevell. :)

Jeg har også voksi classic, men det er tjukk ulldyne, så selv på vinteren har det gått bra med bare lue på han. De aller værste dagene hadde han en tynn dress, men det var altså alt. Den kan jo også snørpes sammen slik at det bare er åpning akkurat det ansiktet er. :) så jeg har byttet den ut for lenge siden. Kanskje så mye som to måneder siden.

Har nå en vårpose i flis, men den begynner også å bli for varm. Når det er 15 grader ute så blir han svett i den, selv om han kun har lue på. Så i dag byttet jeg til sommerpose, men hadde tynne ullklær på han da i tillegg.

Kjipt med overtid, spesielt når det ikke var planlagt, for hvis man er innstilt på at de kommer klokken fem, men så kommer de åtte, så er ikke det noe særlig for oss som har gått hjemme hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke forskjellige dyner jeg har i voksiposetrekket. Jeg har tre forskjellige poser ;) den ene er voksi som jeg fikk av pappa som ble brukt på lillesøster, den andre til 199 kr fra europris, som jeg har vært veldig fornøyd med, og den jeg bruker nå til 500 kr, som er helt ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de vil gjerne markere over alt. Nå får ikke min lov til det da, men noen stopp blir det jo likevell. :)

Jeg har også voksi classic, men det er tjukk ulldyne, så selv på vinteren har det gått bra med bare lue på han. De aller værste dagene hadde han en tynn dress, men det var altså alt. Den kan jo også snørpes sammen slik at det bare er åpning akkurat det ansiktet er. :) så jeg har byttet den ut for lenge siden. Kanskje så mye som to måneder siden.

Har nå en vårpose i flis, men den begynner også å bli for varm. Når det er 15 grader ute så blir han svett i den, selv om han kun har lue på. Så i dag byttet jeg til sommerpose, men hadde tynne ullklær på han da i tillegg.

Kjipt med overtid, spesielt når det ikke var planlagt, for hvis man er innstilt på at de kommer klokken fem, men så kommer de åtte, så er ikke det noe særlig for oss som har gått hjemme hele dagen.

Har forresten ikke forskjellige dyner jeg har i voksiposetrekket. Jeg har tre forskjellige poser ;) den ene er voksi som jeg fikk av pappa som ble brukt på lillesøster, den andre til 199 kr fra europris, som jeg har vært veldig fornøyd med, og den jeg bruker nå til 500 kr, som er helt ok. :)

Artig at også Europrisposen var god da! Kanskje eg skal kike litt der, vi har ein butikk i nærheten :jepp: Men Voksiposen min er uansett ganske tynn (kanskje eg rett og slett har gløymt å ha inni vinterdyne?! :fnise: ), så eg kan bruke den utan dyne no på varme dagar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...