Gå til innhold

Lillefots hverdagsliv

~lillefot~

Anbefalte innlegg

Barnelatter tror jeg er den herligste lyden jeg vet om :rodmer:

Godt å høre det ikke er bare meg som har en støv-blind mann... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg begynne dagen med å si:

GRATULERER SÅ MYE SOM MAMMAER; KENGHURU OG MILLA

Kenghuru fikk en liten gutt i går, mens Milla fikk ei lita jente i dag

--

Imens sitter jeg her og venter på at Vingle skal bli mamma, for da er det MIN TUR etterpå :gjeiper:

Her skjer det ikke stort, da, så jeg smører meg med tålmodighet (i hvertfall det som er igjen av den)

Nå er jeg skikkelig sulten, så jeg kommer kanskje tilbake og skravler mer etterpå - skal i hvertfall ta en leserunde i dagbøkene deres :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kølappsystem? :fnise:

I følge tickeren din har du 1 dag igjen. Jeg håper for din del at det ikke blir så lang ventetid!

Ønsker deg en fin fin dag også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, det er visst kølappsystem :fnise:

Terminen er i morgen, så ja; det er 1 dag igjen. Men den snuppa her er nok skikkelig mammadalt, for det virker ikke som om hun vil ut med det første :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forøvrig på hvordan jeg skal holde ut med ventinga på slutten... jeg er utålmodig nå liksom... og ennå er det mellom 5-7 uker før minien min kommer... Og det føles så leeeeeeenge til.

Jeg eier nemlig ikke tålmodighet... Og jeg hater å vente :sjenert:

Så blir som sagt spennende å se hvordan jeg takler det hele når jeg er så nærme målstreken som du er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til å følge deg på veien videre som mamma jeg Lillefot!! Det er ikke lenge igjen nå!! :rodmer:

Håper dere har en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg er litt hormonell, men jeg må skryte litt av mannen min, jeg:

I går etter at vi hadde lagt oss sa mannen til meg at han skulle ønske jeg kunne være gravid for bestandig. Jeg lurte på hvorfor, hvorpå han svarte at jeg var så fin :rodmer: Han sa jeg kledde det så godt, og at jeg hadde vært så snill hele svangerskapet :rodmer:

Så i dag har jeg laget browniesmuffins til ham :) Han gikk jo på ketolyse-kuren frem til 15.mars, så han fikk smake dem for første gang på bursdagen sin - han synes de var så gode. "En blanding av brownies og muffins" kalte han dem. (Jeg har ikke så veldig mye kakao i, kun 2 ss, for jeg er ikke så glad i mørk sjokolade).

Etter jobb i stad ringte han meg og spurte om jeg hadde poppet enda :fnise: Jeg lo og sa nei, og han spurte om det var greit at han gikk og tok ser en utepils med noen kollegaer etter jobb. Selvfølgelig kunne han det - skulle bare mangle. Her skjer det jo som sagt ingenting uansett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare stikke innom og si at jeg følger med her altså, selv om det ikke virker sånn :fnise: Så jeg er klar til å sladre når det skjer noe! (men jeg håper snuppa di kan lavære å komme på lørdag mellom 10 og 19 ca, for da er jeg veldig opptatt med navnefesten :fnise: Godt jeg har internett på mobilen i tilfelle, så får jeg snike meg litt unna :ler: )

Så utrolig hyggelig sagt av mannen din forresten :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TERMINDAGEN

:hoppe::duskedame::skya::strix::bolledeig:

Ja, da var den O'Store dagen kommet. Jeg har vondt i korsryggen og mensmurringer, men det har jeg blitt vant med i løpet av de siste dagene. Milla gikk jo med det samme i dagesvis, så det skjer nok ikke stort her enda (men jeg håper selvfølgelig jeg tar feil).

Jesse:

:klem: Ikke noe problem - hvis hun skulle komme da, så bare oppdaterer du når du får tid :)

Ha en super dag alle KG-damer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en flott termindag!

Håper du får skikkelige rier i løpet av dagen eller helgen!

Det er uansett ikke lenge igjen til frøkna er her nå!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Tusle: jeg vil ut og trille :klemmer:

Det er helt sykt å sitte her og håpe på å få rier. Hvem vil ha så vondt frivillig, liksom? :gjeiper:

Jeg tok en alvorsprat med snuppa før vi stod opp i dag, og sa at hun egentlig har bursdag i dag, så hvis hun ville holde på den, så måtte hun komme ut nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tar meg selv i å lure på om det er noe på gang siden du ikke har skrevet noe siden i formiddag!! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...