hegejenta30 Skrevet 23. mars 2011 #1021 Del Skrevet 23. mars 2011 Barnelatter tror jeg er den herligste lyden jeg vet om Godt å høre det ikke er bare meg som har en støv-blind mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1022 Del Skrevet 24. mars 2011 Først må jeg begynne dagen med å si: GRATULERER SÅ MYE SOM MAMMAER; KENGHURU OG MILLA Kenghuru fikk en liten gutt i går, mens Milla fikk ei lita jente i dag -- Imens sitter jeg her og venter på at Vingle skal bli mamma, for da er det MIN TUR etterpå :gjeiper: Her skjer det ikke stort, da, så jeg smører meg med tålmodighet (i hvertfall det som er igjen av den) Nå er jeg skikkelig sulten, så jeg kommer kanskje tilbake og skravler mer etterpå - skal i hvertfall ta en leserunde i dagbøkene deres Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1023 Del Skrevet 24. mars 2011 Er det kølappsystem? I følge tickeren din har du 1 dag igjen. Jeg håper for din del at det ikke blir så lang ventetid! Ønsker deg en fin fin dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1024 Del Skrevet 24. mars 2011 Japp, det er visst kølappsystem Terminen er i morgen, så ja; det er 1 dag igjen. Men den snuppa her er nok skikkelig mammadalt, for det virker ikke som om hun vil ut med det første :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1025 Del Skrevet 24. mars 2011 Lurer forøvrig på hvordan jeg skal holde ut med ventinga på slutten... jeg er utålmodig nå liksom... og ennå er det mellom 5-7 uker før minien min kommer... Og det føles så leeeeeeenge til. Jeg eier nemlig ikke tålmodighet... Og jeg hater å vente Så blir som sagt spennende å se hvordan jeg takler det hele når jeg er så nærme målstreken som du er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 #1026 Del Skrevet 24. mars 2011 Gleder meg sånn til å følge deg på veien videre som mamma jeg Lillefot!! Det er ikke lenge igjen nå!! Håper dere har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #1027 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg tror jeg er litt hormonell, men jeg må skryte litt av mannen min, jeg: I går etter at vi hadde lagt oss sa mannen til meg at han skulle ønske jeg kunne være gravid for bestandig. Jeg lurte på hvorfor, hvorpå han svarte at jeg var så fin Han sa jeg kledde det så godt, og at jeg hadde vært så snill hele svangerskapet Så i dag har jeg laget browniesmuffins til ham Han gikk jo på ketolyse-kuren frem til 15.mars, så han fikk smake dem for første gang på bursdagen sin - han synes de var så gode. "En blanding av brownies og muffins" kalte han dem. (Jeg har ikke så veldig mye kakao i, kun 2 ss, for jeg er ikke så glad i mørk sjokolade). Etter jobb i stad ringte han meg og spurte om jeg hadde poppet enda Jeg lo og sa nei, og han spurte om det var greit at han gikk og tok ser en utepils med noen kollegaer etter jobb. Selvfølgelig kunne han det - skulle bare mangle. Her skjer det jo som sagt ingenting uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 #1028 Del Skrevet 24. mars 2011 Så fint sagt av mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. mars 2011 #1029 Del Skrevet 24. mars 2011 Så søt mann du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 24. mars 2011 #1030 Del Skrevet 24. mars 2011 Så veldig koselig sagt av mannen!! Nå er det ikke lenge igjen lillefot.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #1031 Del Skrevet 24. mars 2011 Søte mannen Blir mange søsken på frøkna etterhvert da skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 #1032 Del Skrevet 24. mars 2011 Herlige mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. mars 2011 #1033 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg ville bare stikke innom og si at jeg følger med her altså, selv om det ikke virker sånn Så jeg er klar til å sladre når det skjer noe! (men jeg håper snuppa di kan lavære å komme på lørdag mellom 10 og 19 ca, for da er jeg veldig opptatt med navnefesten Godt jeg har internett på mobilen i tilfelle, så får jeg snike meg litt unna ) Så utrolig hyggelig sagt av mannen din forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1034 Del Skrevet 25. mars 2011 TERMINDAGEN Ja, da var den O'Store dagen kommet. Jeg har vondt i korsryggen og mensmurringer, men det har jeg blitt vant med i løpet av de siste dagene. Milla gikk jo med det samme i dagesvis, så det skjer nok ikke stort her enda (men jeg håper selvfølgelig jeg tar feil). Jesse: Ikke noe problem - hvis hun skulle komme da, så bare oppdaterer du når du får tid Ha en super dag alle KG-damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. mars 2011 #1035 Del Skrevet 25. mars 2011 Nå må du komme ut lille frøken, mammaen din vil ut å trille, med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. mars 2011 #1036 Del Skrevet 25. mars 2011 Ha en flott termindag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. mars 2011 #1037 Del Skrevet 25. mars 2011 Ha en flott termindag! Håper du får skikkelige rier i løpet av dagen eller helgen! Det er uansett ikke lenge igjen til frøkna er her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, Tusle: jeg vil ut og trille Det er helt sykt å sitte her og håpe på å få rier. Hvem vil ha så vondt frivillig, liksom? :gjeiper: Jeg tok en alvorsprat med snuppa før vi stod opp i dag, og sa at hun egentlig har bursdag i dag, så hvis hun ville holde på den, så måtte hun komme ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. mars 2011 #1039 Del Skrevet 25. mars 2011 Håper hun hører på mamman sin og tar til fornuften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. mars 2011 #1040 Del Skrevet 25. mars 2011 ..tar meg selv i å lure på om det er noe på gang siden du ikke har skrevet noe siden i formiddag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå