Gå til innhold

VAR HAN UTRO?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Han har nok fått dyppet hele staken for å kunne legge fra seg synlige spor etter aktivitet i boksern!

dette blir bare spekulasjoner fra vår side men jeg ser på det som svært lite sansynlig at det er fittesaft iallefall. jeg har aldri vært bortpå noen jenter som har vært såpass våte at det har gitt seg utslag i bokseren på nivået som Ts beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis man putter tissemannen rett inn i bokseren uten å tørke/vaske den først så er det fult mulig. ;)

Ikke sant!

Hvis han tar på seg bokseren etter han har runka, for å gå på badet og ordne seg.

Jeg tviler sterkt på at han har vært utro. Synes ikke det lyser utroskap av noe her!

Men, noen blir vel hysteriske så fort det er noe sånn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netopp jeg kan ikke snakke med han om det.Jeg vet ikke om han er utro det er ingen andre tegn på han er det,men da jeg så det med bokseren ble jeg redd.Det var ikke så mye sæd og han inrømmet at han hadde runket kvelden før..Jeg aner ikke nå hva jeg skal gjøre er sikkelig redd for at han kunne ha vært utro mot meg:(griner nå så ille føler jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir bare spekulasjoner fra vår side men jeg ser på det som svært lite sansynlig at det er fittesaft iallefall. jeg har aldri vært bortpå noen jenter som har vært såpass våte at det har gitt seg utslag i bokseren på nivået som Ts beskriver.

Hva er mest sannsynlig? At han har dradd løken vasket seg av med papir og evt mer før han tok på boksern, noe som gir ikke mer utslag i boksern enn vanlig dagligdagsbruk gjør, eller at han har hatt seg med noen andre latt sitt og hennes henge på staken og puttet den i boksern uten å ha vasket av seg?

Det siste er jo selvfølgelig mest sannsynlig da han ikke ville tenkt på å vaske av seg der og da. Jeg har som sagt ALDRI opplevd at noen av mine ekser har hatt boksere som ser ut som om de kan ha hatt sex av at de har lekt seg på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er mest sannsynlig? At han har dradd løken vasket seg av med papir og evt mer før han tok på boksern, noe som gir ikke mer utslag i boksern enn vanlig dagligdagsbruk gjør, eller at han har hatt seg med noen andre latt sitt og hennes henge på staken og puttet den i boksern uten å ha vasket av seg?

Det siste er jo selvfølgelig mest sannsynlig da han ikke ville tenkt på å vaske av seg der og da. Jeg har som sagt ALDRI opplevd at noen av mine ekser har hatt boksere som ser ut som om de kan ha hatt sex av at de har lekt seg på egenhånd!

Ts her hva hvis han ikke tørket vekk sæden og bare la den tilbake i bokseren.Det er ikke noe annet som tyder på at han er utro derfor klarer jeg ikke å tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her hva hvis han ikke tørket vekk sæden og bare la den tilbake i bokseren.Det er ikke noe annet som tyder på at han er utro derfor klarer jeg ikke å tro det.

Han har bare sprutet ut sæden sitt et eller annet sted hjemme hos dere, og tørker ikke opp etter seg? Eller spruter i undertøyet sitt og går med det etterpå?

I så fall er mannen så ekkel at jeg ville vurdert forholdet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har bare sprutet ut sæden sitt et eller annet sted hjemme hos dere, og tørker ikke opp etter seg? Eller spruter i undertøyet sitt og går med det etterpå?

I så fall er mannen så ekkel at jeg ville vurdert forholdet uansett!

Nei men noen ganger renner det jo bare ned ikke alltid de spruter.Jeg tror sannheten kommer frem han kan ikke skjule det heller.Men hvis han har vært utro er jeg redd han kan ha smittet meg med sykdommer.Jeg er bare sikkelig redd nå og kvalm av han.Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men noen ganger renner det jo bare ned ikke alltid de spruter.Jeg tror sannheten kommer frem han kan ikke skjule det heller.Men hvis han har vært utro er jeg redd han kan ha smittet meg med sykdommer.Jeg er bare sikkelig redd nå og kvalm av han.Ts

Om det renner må han jo ha fått det på hendene,gulvet, sofa/stol evt osv... Syntes det høres veldig merkelig ut...

Jeg ville fått meg sjekket for sykdommer om jeg var deg, og insister på kondom om du er usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det renner må han jo ha fått det på hendene,gulvet, sofa/stol evt osv... Syntes det høres veldig merkelig ut...

Jeg ville fått meg sjekket for sykdommer om jeg var deg, og insister på kondom om du er usikker!

Takk for svar

Har du noen tips til hvordan jeg kan finne ut om han er utro?

Kanskje dette var en gang tilfelle,men å ikke bruke kondom eller noe og ikke vaske seg også be meg suge han når han har holdt på slik.

Når jeg tenker over det så er det velllldig sannsynelig at han var utro.

Han var ute og drakk kvelden før møtte sikkert en tøs som han pulte på uten å beskytte seg selv.Fy faen as nå er alt så lyst for meg.Jeg skal bestille time hos gynekolog å få meg skjekket.Klarer ikke å tro dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

Har du noen tips til hvordan jeg kan finne ut om han er utro?

Kanskje dette var en gang tilfelle,men å ikke bruke kondom eller noe og ikke vaske seg også be meg suge han når han har holdt på slik.

Når jeg tenker over det så er det velllldig sannsynelig at han var utro.

Han var ute og drakk kvelden før møtte sikkert en tøs som han pulte på uten å beskytte seg selv.Fy faen as nå er alt så lyst for meg.Jeg skal bestille time hos gynekolog å få meg skjekket.Klarer ikke å tro dette

Om du tror det var en engangssak så er det vanskelig kanskje å finne ut noe, men om det er noe over lengre tid er det jo bare å følge med! Spør han mye om ting, lat som om det er hverdagslig, men prøv å få han til å svare for hvor han er, hva han har gjort, med hvem, osv.

"Var det gøy på byen i helga?" kan du for.eks si, også følge opp med "hvem var du med? Ble det noe nach?" osv.. Til slutt slår historien sprekker eller han prøver å unngå å svare selv om du bare er hyggelig og spør for å høre hva som skjer i hans liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én bruker her som svarer at "Selvfølgelig er han utro", mens alle andre skriver at det ikke er noe annet som tyder på det, så det er mer sannsynlig at han faktisk fortalte sannheten.. TS selv er også enig til å begynne med i at det ikke er noe annet som skulle tilsi utroskap. Men hun lar seg overbevise av denne ene negative brukeren. Ikke at dette er en flertallsavgjørelse, men dette lukter litt at TS er litt i overkant sjalu, og blir enda verre når noen kaster bensin på bålet.

Jeg står fast ved at den eneste måten å finne ut av dette på, er å spørre gutten. Kommunikasjon er løsningen. Alternativt kan du jo prøve tillitt, og faktisk stole på det svaret han allerede har gitt. Og så glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

Er ikke alltid jeg bruker papir når jeg tar meg en runk på kvelden. Da stapper jeg selvsagt kukken bare tilbake i bokseren, og bryr meg ikke om å ta en vask. Men tar meg selvsagt en dusj morgenen etter.

Ville ihvertfall ikke ha latt ei jente suge meg om jeg visste at pikken min ikke er ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er én bruker her som svarer at "Selvfølgelig er han utro", mens alle andre skriver at det ikke er noe annet som tyder på det, så det er mer sannsynlig at han faktisk fortalte sannheten.. TS selv er også enig til å begynne med i at det ikke er noe annet som skulle tilsi utroskap. Men hun lar seg overbevise av denne ene negative brukeren. Ikke at dette er en flertallsavgjørelse, men dette lukter litt at TS er litt i overkant sjalu, og blir enda verre når noen kaster bensin på bålet.

Jeg står fast ved at den eneste måten å finne ut av dette på, er å spørre gutten. Kommunikasjon er løsningen. Alternativt kan du jo prøve tillitt, og faktisk stole på det svaret han allerede har gitt. Og så glemme hele greia.

Du har helt rett ja jeg er sjalu og er kanskje paranoid i denne saken her.Har heller ikke så mye erfaring med forhold derfor lurer jeg på dette.

Jeg har jo spurt han ut om den kvelden han var ute.

Da var han på bar med 3 venner.Så dro dem tilbake til plassen sin(tror ikke han drasset med en tøs dit)dette må ha skjedd på baren isåfall hvis han var utro.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.Jeg har klikket på han før for ting som viste seg å ikke være noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet hadde jeg vært mer bekymra for manglende hygiene enn for utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

I dette tilfellet hadde jeg vært mer bekymra for manglende hygiene enn for utroskap.

Jepp, syns det viser mangel på respekt fra hans part, når han stikker en uren pikk i munnen på henne. De er tross alt samboere. Som sagt, ville aldri ha bedt ei jente suge meg, om jeg visste at pikken min ikke er ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest megdet

Det smakte sæd stivnet sæd ganske ekkelt egentlig.

Han har tydeligvis ikke vasket seg, jeg vet ikke, men er en tendens til at når kroppsvesker blandes at det blir en annerledes og stort sett vond lukt :sukk:

Jeg synes ikke du skal ha noen grunn til å tro at han har vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, syns det viser mangel på respekt fra hans part, når han stikker en uren pikk i munnen på henne. De er tross alt samboere. Som sagt, ville aldri ha bedt ei jente suge meg, om jeg visste at pikken min ikke er ren.

Den smakte ikke sikkelig sæd.Jeg er veldig følsom for lukter så la fort merke til det.Jeg er enig det er frekt å ikke vaske seg etter runk eller hva faen han gjorde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tydeligvis ikke vasket seg, jeg vet ikke, men er en tendens til at når kroppsvesker blandes at det blir en annerledes og stort sett vond lukt :sukk:

Jeg synes ikke du skal ha noen grunn til å tro at han har vært utro.

Dette luktet bare sæd og ikke noe annet.

Takk for beroligende svar jeg tror at utroskap kommer ut man kan ikke skjule det for alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tror det var en engangssak så er det vanskelig kanskje å finne ut noe, men om det er noe over lengre tid er det jo bare å følge med! Spør han mye om ting, lat som om det er hverdagslig, men prøv å få han til å svare for hvor han er, hva han har gjort, med hvem, osv.

"Var det gøy på byen i helga?" kan du for.eks si, også følge opp med "hvem var du med? Ble det noe nach?" osv.. Til slutt slår historien sprekker eller han prøver å unngå å svare selv om du bare er hyggelig og spør for å høre hva som skjer i hans liv...

Og det er selvsagt heelt tilfeldig at du har valgt et troll som avatar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...