Gå til innhold

VAR HAN UTRO?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer var borte 2 uker fra meg,han kom også hjem en natt før meg så han var alene hjemme en dag.Vi hadde sex da jeg kom.Jeg sugde han føørst og da hadde han sæd smak av penisen som tydligvis hadde stivnet jeg så også på bokseren hans i badet at det var tørket sæd på den.Han brukte langt tid på å komme.Da vi var ferdig spurte jeg han om han hadde runket igår da sa han ja.

Da lurer jeg på

Kan sæden stivne sånn på penisen selvom man bare har runket?

Eller var han utro mot meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sæden dems kan vel komme litt overalt, så det er jo ikke umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer var borte 2 uker fra meg,han kom også hjem en natt før meg så han var alene hjemme en dag.Vi hadde sex da jeg kom.Jeg sugde han føørst og da hadde han sæd smak av penisen som tydligvis hadde stivnet jeg så også på bokseren hans i badet at det var tørket sæd på den.Han brukte langt tid på å komme.Da vi var ferdig spurte jeg han om han hadde runket igår da sa han ja.

Da lurer jeg på

Kan sæden stivne sånn på penisen selvom man bare har runket?

Eller var han utro mot meg?

Ja, det kan den nok om sæden ikkje blir tørka eller vaska vekk skikkelig (ihvertfall om man ikkje spruter skikkelig, men når det "renner" istede).

Og siden det også var sæd i/på bokseren ville eg nok helst trudd han hadde ronka iom at de fleste tar av seg bokseren før de hopper til køys for litt kos og ikkje tar den på seg rett etter spruten har stått.

Litt ekkelt å suge uten at den har blitt vaska først då.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde vært utro uten å vaske seg etterpå så ville vel kuken smakt noe annet enn bare hans kroppsvæsker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde vært utro uten å vaske seg etterpå så ville vel kuken smakt noe annet enn bare hans kroppsvæsker..

Det smakte sæd stivnet sæd ganske ekkelt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer var borte 2 uker fra meg,han kom også hjem en natt før meg så han var alene hjemme en dag.Vi hadde sex da jeg kom.Jeg sugde han føørst og da hadde han sæd smak av penisen som tydligvis hadde stivnet jeg så også på bokseren hans i badet at det var tørket sæd på den.Han brukte langt tid på å komme.Da vi var ferdig spurte jeg han om han hadde runket igår da sa han ja.

Da lurer jeg på

Kan sæden stivne sånn på penisen selvom man bare har runket?

Eller var han utro mot meg?

Han har garantert vært utro. Stivnet slik og masse merker i boksern er fordi han er full av andre kroppvæsker også, han er utro og har hatt ubeskyttet sex og fått deg til å suge han ren etterpå. Du bør dumpe fyren fort som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har garantert vært utro. Stivnet slik og masse merker i boksern er fordi han er full av andre kroppvæsker også, han er utro og har hatt ubeskyttet sex og fått deg til å suge han ren etterpå. Du bør dumpe fyren fort som fy!

mener du dette virkelig jeg ble sikkelig besykmret nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare vær så snill jeg er sikkelig beskymret hva skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

som omtrent alle som har svart i tråden har svart: han har nok bare nappet i løken og ikke vært nøye med å vaske av sæden etterpå. med mindre du ser på ronking som utroskap har du ikek noe å bekymre deg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som omtrent alle som har svart i tråden har svart: han har nok bare nappet i løken og ikke vært nøye med å vaske av sæden etterpå. med mindre du ser på ronking som utroskap har du ikek noe å bekymre deg over.

Hva med den personen over da?Kan det virkelig stemme?Er det umulig at det kommer sæd i bokseren når man runker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du være skikkelig utradisjonell og faktisk si til ham at du reagerte på dette og at du etterpå har begynte å tenke på om han var utro - så kan dere kanskje snakke litt om saken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg kan ikke snakke med han jeg er sjalu nok fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med den personen over da?Kan det virkelig stemme?Er det umulig at det kommer sæd i bokseren når man runker?

Bare tenk litt da... HVORFOR skulle det være umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Hva med den personen over da?Kan det virkelig stemme?Er det umulig at det kommer sæd i bokseren når man runker?

hvis man putter tissemannen rett inn i bokseren uten å tørke/vaske den først så er det fult mulig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg kan ikke snakke med han jeg er sjalu nok fra før av.

Nøkkelen til ethvert godt og velfungerende forhold er kommunikasjone - om du ikke kan snakke med ham og dermed fjerne de momentene av usikkerhet som gjør deg utro... ja... nei - jeg har ikke ord :roll:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo nesten bare nødt til å snakke med han for å få vite det sanne svaret - vi var jo ikke der og kan fortelle deg hva som skjedde!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som omtrent alle som har svart i tråden har svart: han har nok bare nappet i løken og ikke vært nøye med å vaske av sæden etterpå. med mindre du ser på ronking som utroskap har du ikek noe å bekymre deg over.

En får ikke så store mengder sæd i boksern etter å ha nappet løken at dette er synelig mer enn "vanlig bruk uten seksuelle omstendigheter", dette har jeg ALDRI opplevd med noen jeg har vært sammen med i alle fall...

Han har nok fått dyppet hele staken for å kunne legge fra seg synlige spor etter aktivitet i boksern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske skummelt og trist egentlig, hvor stort fokuset på utroskap har blitt..

Du er sjalu fra før? Gir han ellers noe grunn til å gi deg mistanker? Annet enn noe urenslig sæd i boxeren? Dette er sikkert bare en liten forklarlig filleting. Og som en ganske smart kvinne har sagt før her; du kan jo prate med fyren. Bedre enn å gå å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske skummelt og trist egentlig, hvor stort fokuset på utroskap har blitt..

Du er sjalu fra før? Gir han ellers noe grunn til å gi deg mistanker? Annet enn noe urenslig sæd i boxeren? Dette er sikkert bare en liten forklarlig filleting. Og som en ganske smart kvinne har sagt før her; du kan jo prate med fyren. Bedre enn å gå å lure.

En mann som lar sin samboer suge han med en annen kvinnes kroppsvæsker stivnet på penis uten å ha giddet å vaske seg engang kommer jo selvsagt til å fortelle sannheten?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...