lullen Skrevet 13. oktober 2003 #101 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja, mannen bak tok jo dette alvorlig..... "VI sjekker bildene og driver sensur" - Jammen kan dere sjekke alle bildene da? "Nei, men vi har jo regler.." dahhhhhhh!! "Vi har aldersgrense" - Jammen kan dere sjekke alder da "Nei, men vi har regler..." - Kan dere sjekke at de som legger ut bildene er de som er på bildene? "Nei, men det er jo regler" Etc. etc. Han ble kalt en voksen mann på TV. Jeg har mine mistanker om hva han bruker sin egen nettside til, og det håper jeg jentene som legger ut bilder av seg selv også gjør.... VOksen - my ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #102 Del Skrevet 13. oktober 2003 selvfølgelig kan man ike sjekke om jentene er det de utgir seg for å være men det gjelder jo overalt på nettet.. kan jeg virklig være sikker på at du er den du utgir deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimist, ikke innlogget Skrevet 13. oktober 2003 #103 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er snakk om jenter og gutter fra 16 år og oppover til 24 år etter hva jeg forstod - det kalles vel neppe barn' date=' vel ?[/quote'] Ronny Iversen (redaktøren til deiligst.no), sa selv på tv i dag at han ikke visste hvor gamle jentene var. Han hadde ikke kontroll over hvem som sendte bildene eller hva slags bilder det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lullen Skrevet 13. oktober 2003 #104 Del Skrevet 13. oktober 2003 selvfølgelig kan man ike sjekke om jentene er det de utgir seg for å være men det gjelder jo overalt på nettet.. Enig - men om man lager en side der man hevder å ha "regler", bør jo de samme reglene være mulige å håndheve. I det minste om man går inn for det.... Eller? kan jeg virklig være sikker på at du er den du utgir deg for Kjære deg, Lurven. Jeg kan love deg en ting: Jeg er IKKE den jeg utgir meg for. Whats the point? Tror du det jeg legger ut her kan bli brukt mot det "virkelige" meg en gang, som om jeg hadde lagt ut et bilde av meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå