Gå til innhold

bilder av barn på deiligst.no

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var ikkje redd for å outa nokon, men vel å leggja ut lenke som eg gjorde var eg sikker på å halda meg innanfor retningslinjene til KG, samtidig som eg fekk gitt eit tips om å bruka whois i tilsvarande tilfelle. :-)

(Tilsvarande opplysningar om meg er òg offentleg informasjon, men eg får ikkje leggja det ut på KG likevel, i følgje reglane.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Manji hisser seg så mye opp at han banner over at noen kan synes dette ikke kan eller bør være normalt, gjør at jeg rister oppgitt og tungt på hodet.

Manji skrev:

Keira; Ser du det jeg ser her?

For utdypning kan du leste resten av posten min en gang til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis du IKKE har gjort noe for å bli fjernet' date=' så blir det vel litt merkelig å hevde at du syntes det var irriterende å havne der, eller? Hvor bevisst er du på dette, hvis du skjønner?[/quote']

What bullshit! :ler:

Hva har DET med saken å gjøre? Vel er du ikke akkurat kjent som en kvinnesaksforkjemper, Maiken, men dette er litt....tvilsomt.

Tilhører du dem som synes det er greit at jenter blir voldtatt hvis de ikke protesterer nok? Er det JENTA som sitter med ansvaret her?? :roll:

Gud så patetisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hæ??

Dette må du visst gi med teskje, gjesten.

Hva mener du egentlig med dette?

Klart du selv har et ansvar for å forsøke å få et slikt bilde fjernet fra nett, hvis du er ergerlig over å ha havnet der :o

Hva vet nå vel du om hva jeg er kjent som? Såvidt meg bekjent så er jeg ikke kjent som noe helst. Sitter du på mer info om megselv enn megselv, eller? Kvinnesaksforkjemper :ler: ...må le av slikt. Mener du, på en eller annen klønete fremstilt måte å si at en attenåring skal lene seg tilbake og leke offer, istedet for å ta grep selv eller? Isåfall er jo ikke du en kvinnesaksforkjemper. Da er du en kvinneundertrykker som ikke tillegger jenter mer vett og ansvar for sitt eget enn som så.

Som svar på spørsmålet ditt, så synes jeg at en 18åring som ikke er mer bevisst sine egne handlinger har et ansvar selv, ja. Det skulle mangle. Når det gjelder disse fjortisjentene...så synes jeg de fremstår rimelig pappskalle, selvsagt, men synes at dette nettstedet er bånn i bøtta. Forkastelig. For enkelte av disse jentene vil jeg anta er så fjæra at de trenger å beskyttes fra sine egne tøvete handlinger.

Når ble voldtekt en del av dette? Gidder ikke kommentere en sånn sammensausing av temaer engang. DU får heller si hva du mener om saken, eller lage en ny tråd om det. Tror ikke voldtekt hadde noe med dette å gjøre.

Var det noe mer du lurte på med det samme?

Og jeg lurer enda på om hun har gjort tiltak på å få dette bildet fjernet. For hvis hun IKKE har gjort det (snakker om Candyfloss nå, som skrev et innlegg hvor hun sa at et bilde av henne var blitt sendt inn, uten å si stort mer om det en litt frem og tilbake) så synes jeg ikke hun bør skrive innlegg her hvor hun beklager at hun er der.

Beklager, Candy, hvis du føler deg litt utsatt her, men du skrev nå engang dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skrev:

Synes du ikke det er en forskjell på å gå naken på gaten og å gå naken hjemme?  

Spiller det ingen rolle HVEM som ser deg naken, og i hvilken setting de ser deg i?  

Er det det samme å ha puppen avbildet i Lek som å ha puppen avbildet i et blad for medisinerstudenter?  

Hvor dum går det an å bli??

Det er såvidt jeg gidder bruke energi på å kommentere sånne påstander - useriøst, kaller jeg det. Her er det snakk om å stå fram her i denne diskusjonen med en "belærende" og "ovenfra-og-ned-fordømmende"-holdning til de jentene som har sendt inn bilder av seg og kroppen sin til deiligst.no - SAMTIDIG som hun legger ut bilde av sine egne pupper i en avatar på Kvinneguiden... Dobbeltmoral, kalles det ...

Over til den sammenligningen din som førte til at du kalte meg dum - går utifra at du sammenligner "deiligst.no" med "lek" og "Kvinneguiden" med et "tidsskrift for medisinstudenter" - var det ikke det du mente ?

Isåfall så har jeg problemer med å følge deg ... kanskje jeg er dum??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er mange her som har benyttet muligheten til å klage på bildene.Ser ut som om det hjelper, for fler av bildene som det er linker til her, finnes ikke lenger.

Jeg har i hvertfall klaget så godt jeg kan!

*amper-mor* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mener du' date=' på en eller annen klønete fremstilt måte å si at en attenåring skal lene seg tilbake og leke offer, istedet for å ta grep selv eller? Isåfall er jo ikke du en kvinnesaksforkjemper. Da er du en kvinneundertrykker som ikke tillegger jenter mer vett og ansvar for sitt eget enn som så...masse svada[/quote']

Det man snakker om her, dvs. det vi andre snakker om, er om en attenåring har rett til å uttale seg her på Kvinneguiden om å være irritert fordi dette bildet ligger ute.

Om hun har tatt grep for å fjerne det må vel være hennes sak??

Du som er litt oppe i åra burde holde deg for god til å angripe attenåringer på den måten.

Det Malena gjør er å trekke hennes integritet i tvil fordi hun har et ikke veldig dristig bilde som avatar her.

Jeg vile ikke tatt det for alvorlig fra en som ikke ser forskjell på Kvinneguiden og deiligst.no :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skrev:

Det Malena gjør er å trekke hennes integritet i tvil fordi hun har et ikke veldig dristig bilde som avatar her.

Jeg vile ikke tatt det for alvorlig fra en som ikke ser forskjell på Kvinneguiden og deiligst.no

Synes egentlig du er dønn useriøs og det er såvidt jeg gidder bruke kalorier på å svare deg mer. Men jeg gjør et siste forsøk - det har med HOLDNINGER å gjøre. Jeg har ingenting imot nakenhet - for meg kan Candyfloss ha nakenbilde av seg selv liggende hvor som helst. MEN - da bør man stige ned fra sin høye hest og se seg for god til å rakke ned på andre. Jeg ser ikke den helt store forskjellen på en 16-åring og en 18-åring - det er ihvertfall ingen grunn til å bruke alderen som unnskyldning og si at "Jamen jeg er jo 18 år og vet hva jeg gjør" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Velvel, Malena.

Jeg ser at du har et poeng og skal ikke mase mer.

Men ta litt selvkritikk på det med Kvinneguiden kontra deiligst.no, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Nå har ikke jeg fått vært her,så har ikke fått svart før nå,faktisk.. :-?

Det er ikke nok med at det er bilde av meg, de har til og med satt på feile navn på meg og venninna mi :evil: :evil: Har skrevet inn og klaget MANGE ganger, uten nytte. Så ja, HAR gjort noe med det. Til og med prøvd å kontakte brukeren. :roll:

Jeg tar selvkritikk, og skjønner at alderen ikke har så mye å si, men jeg synes det å blotte RUMPA si UDEKKET med ANSIKT ikke er så særlig smart. Det er jo rene jaktmarkedet for pedofile,jo..

Jeg tviler på at min tildekkede pupp kan skade like mye.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candyfloss

Altså...Det blir å misbruke vårt utad da..Hva sier du Donpedro? Vi tar bilde av kroppen din, legger det ut på en vote og kaller den "Dette er Sandra"...Misbruk av kroppen din? Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...Det blir å misbruke vårt utad da..Hva sier du Donpedro? Vi tar bilde av kroppen din' date=' legger det ut på en vote og kaller den "Dette er Sandra"...Misbruk av kroppen din? Ja[/quote']

Skjønte ikke helt hva du mente. Tok DE bilde av deg? Hvorfor er det så viktig å vise frem kroppen din på internett?

Men jeg er jo i prinsippet enig med deg: Ønsker du at navnet ditt skal stå, kan de ikke skrive noe annet, og de bør respektere hvis du klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Nei,altså, saken er: Vi la ut bildet av oss to ut på vår egen private hjemmeside. Vi hadde ikke på copyright,så hun jenta må ha lagret det og latt som det er henne... Det er ikke VIKTIG å vise kroppen min, men det er gøy å legge sånne bilder ut på HJEMMESIDER.. (det er ikke sånn g-streng bildet,men det er tatt fra sommerparaden..veldig lite klær)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal diskuteres på Tabloid i dag også... Mannen bak nettsidene skal visst i studio. Jeg synes det er flott at dette tas alvorlig (men nei, jeg har ikke tipset noen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...