Gjest Katee Skrevet 7. august 2013 #2661 Del Skrevet 7. august 2013 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. august 2013 Forfatter #2662 Del Skrevet 7. august 2013 Hva skjer? Ikke mer enn at det er mye tanker som svirrer i hodet for tiden Har sagt fra til min stedfortreder, til min koordinator og min sjef at jeg skal ta en operasjon som gjør at jeg blir borte en stund. Min sjef og koordinator spurte hva jeg skulle, men jeg sa jeg ikke ville si det ennå. Men jeg sa det likevel til min sjef, og det gikk kjempe fint! For et støttende menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2013 #2663 Del Skrevet 7. august 2013 Skjønner godt at du har mange tanker som surrer nå. Det er en stor avgjørelse å ta og en viktig en. Godt at du har mennesker rundt deg som støtter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. august 2013 Forfatter #2664 Del Skrevet 7. august 2013 Ja det er en kjempe stor og viktig avgjørelse. Men jeg gleder meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. august 2013 Forfatter #2665 Del Skrevet 13. august 2013 Noen tanker.. Dette gleder jeg meg til, og håper jeg oppnår med en operasjon: - Komme meg ned på 59kg - Miste magen min - Miste dobbelthaken min - Få mer glød - Bli gladere - Bli sunnere - Ikke være i fare for diabetes lenger, ikke en gang insulinresistens! - Spise mindre - Få et sunt og fornuftig forhold til mat, godteri og drikke - Gå i bikini om sommeren - Gå i shorts offentlig om sommeren - Gå i boksetopp uten noe over!!! - Kjøpe meg fine kjoler - Føle meg vel - Få rene hud (har aldri hatt problemer med kviser, men nå har jeg noen) - Få mindre vondt i ryggen - Kanskje få langt hår? Jeg passer ikke det nå - Bli lettere å kjøpe klær - Jogge med hunden min rundt vannet her - Målet mitt er å jogge 3km på 15 min (har hatt det målet siden Forsvaret, rekorden min er på 22 min) - Klare å jogge over lenger tid (min rekord er 9 min) - Ha mer SEX med min kjære!! - ENDELIG gjennomføre operasjon hos Haukeland: brystforstørrelse - Bli sterk igjen - Starte med styrketrening igjen (rekord i benkpress er 50kg) - Få med meg min kjære på trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. august 2013 Forfatter #2666 Del Skrevet 14. august 2013 Nå har jeg snakka med kirurgen i Gjøvik og jeg skal ta en Gastric Sleeve- operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. august 2013 Forfatter #2667 Del Skrevet 16. august 2013 I dag blir det grilling med vennegjengen og i morgen er det sommerfest med jobben til min kjære. Koselig av de å invitere med følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 20. august 2013 Forfatter #2668 Del Skrevet 20. august 2013 Hmm.. Her var det stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. august 2013 #2669 Del Skrevet 21. august 2013 Har vært ferietider Hva slags operasjon er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 26. august 2013 Forfatter #2670 Del Skrevet 26. august 2013 Har vært ferietider Hva slags operasjon er det da? Ferie er deilig tar ferie i morgen jeg Det er slik operasjon: http://www.overvektsoperasjoner.no/slankeoperasjon-fakta/gastric-sleeve :D og i dag fikk jeg bekreftet at kirurgen "min" er der i uke 39 så da er det kun 28 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 28. august 2013 Forfatter #2671 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Nå sitter vi i Schiphol og venter på flyet vårt.. Vi skal til Roma jeg gleder meg til å vise min kjære Italia og spise god italiensk mat og så gleder jeg meg til en siste ferie med vanlig mage, jeg skal kose meg men jeg skal ikke fråtse! Absolutt ikke.. Når vi kommer til Roma, har jeg ordna privatsjåfør i min kjæres navn uten at han vet det og når vi kommer på hotellet, står det blomster på rommet vårt med et kort fra meg, samt to kalde øl gleder meg til å se reaksjonen til min kjære Endret 28. august 2013 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. august 2013 #2672 Del Skrevet 28. august 2013 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. september 2013 Forfatter #2673 Del Skrevet 5. september 2013 Hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 13. september 2013 Forfatter #2674 Del Skrevet 13. september 2013 10 dager til operasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. september 2013 #2675 Del Skrevet 13. september 2013 Er du klar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 14. september 2013 Forfatter #2676 Del Skrevet 14. september 2013 Er du klar? Så klar som jeg kan bli tror jeg... Er selvsagt veldig nervøs og redd for å mislykkes på dette også, men samtidig er jeg utrolig spent og gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. september 2013 #2677 Del Skrevet 15. september 2013 Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. september 2013 #2678 Del Skrevet 15. september 2013 Ønsker deg lykke til, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 17. september 2013 Forfatter #2679 Del Skrevet 17. september 2013 Takk til dere begge jeg har blitt kjent med ei til som skal ta samme operasjon som meg, samme sted som meg, og samme dag som meg så dette blir spennende! Vi gleder oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. september 2013 #2680 Del Skrevet 17. september 2013 Men så koselig å faktisk bli kjent med noen som du kan gjøre dette "sammen med da" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå