Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme veier jeg meg hver onsdag eller fredag.

Men bailine er hver femte time, så da variere det litt. Men tror jeg skal ta fast onsdager fremover :) utenom ukene hvor jeg har mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lurt å veie seg når tante irma er på tur ;)

Kroppen min har aldri vært noe annerledes skjønner du, før de siste månedene, kanskje det siste året.. Så jeg tenker ikke så mye over det, har ikke blitt vant til det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke lurt å veie seg når tante irma er på tur ;)

Jeg gjorde det denne gangen og fra dag 1 til dag 3 var differansen 1,8 kg liksom.. :daane:

Så det kan vel spille inn litt ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var billån og forsikring i orden :)

Jeg blir en totalkunde av banken min som gjør at jeg får billigere vilkår, til og med på huslånet! Det er helt i orden ;)

Med forsikringen tok jeg en frekk en..

Enter skal ha 7700 i året, if skal ha (hold dere fast) 20000 i året, og terra skulle ha 8000 i året. Full kasko.

Jeg spurte terra om de kunne matche enter, og jada. 6953 kr får vi forsikringen for!! :) konge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var store forskjeller! Hvorfor i alle dager skulle If ha så innmari mye mer enn de andre? Må jo ha lagt helt andre argumenter til grunn? :klo: Smart å spørre om de kunne matche forresten, den skal jeg huske på til vi skal ha bilforsikring også!

God helg! Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg ble litt stolt når jeg fikk pruta! ;)

Hehe..

Ja er helt enig Juliane.. Syyk forskjell!! Men jeg har hørt av flere at if er dyre på bilforsikringer.. Vet ikke hvorfor..

Men jeg sa det til han at enter skulle ha 7700, og da ble han helt satt ut selv over forskjellen.. Hehe..

Nei igjen planer :) nesten så jeg "måtte" jobbe, men de var ikke villige til å betale det jeg krevde, og ikke ar de villige til å la meg jobbe når det passa meg, så da slapp jeg det :) høres ut som jeg er skikkelig kravstor nå, det er jeg ikke. Men pga stor arbeidsmengde i min egen avd så orker jeg ikke jobbe or andre avdelinger uten å sitte igjen med noe.. Og det sa jeg. At jeg orker egentlig ikke, for det er så mange sene kvelder i min avd nå at jeg må spare kreftene.. Men hadde jeg fått det jeg ba om, og fått startet kl 10, så hadde jeg stilt opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente du skulle lese om hormonene, ikke om stoffskifte. Det er meget sjeldent. Det som er med hormoner er at det kan ligge innenfor normalen, men allikevel så høyt at det kan være på nippet til å tippe over. Om du skjønner? Og da kan det være et problem. Kjenner nemlig ei som sliter med det, men fastlegen sa bare at det er innenfor normalen. Når hun bestemte seg for å sjekke det nærmere viste det seg til å være forklaringen på at hun ikke klarer å gå ned i vekt. Hun fikk brystredusksjon på forsikringen, og så ble de bare like store igjen etterpå pga hormoner. Hun fikk ny, og denne gangen så tok de så masse at hun nesten ikke hadde pupper igjen, og nå er de like store.

Du minner litt om hennes hitorie, det var derfor jeg ville du skulle sjekke dette med hormoner nærmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass! Ja kanskje det er det?

Jeg syns ikke han legen svarte noe på selve hormonproblemene.. Alt han skrev om var jo stoffskifte, så da skjønte jeg liksom ikke så mye..

Hvor sjekka hun hormonene nærmere da? Må

Man gå til en speisallege, eller gjorde fastlegen hennes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bataljonen holder til på Joe's sportsbar :opplyser:

Takk :)

Fant også ut at de skal sitte ved saras telt :)

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk brystredukjon hos en privatpraktiserende lege, og han tok saken. Men tror nok det skal finnes spesialister på sykhus? Ikke helt sikmer, men muligens verdt å sjekke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...