mia83 Skrevet 29. august 2011 #1121 Del Skrevet 29. august 2011 Så bra!! Dere kan jo ta en verditakst på leiligheten hvis dere vil? Se hvor mye den har steget. Husprisene har jo gått opp de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. august 2011 #1122 Del Skrevet 30. august 2011 Så bra å høre at han erkjente straffeskyld! Håper dere nå er ferdige med den saken? Og at dere får voldsoffererstatning. Har dere søkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 30. august 2011 Mia: ja vi vurderer å gjøre det for da blir jo låne bedre, eller vi kan ta pant i leiligheten for å kjøpe oss bil Appifany: ja nå håper vi at vi kan legge det bak oss. Jeg har søkt, men min kjære har ikke kommet så langt men vi skal gjøre det før vi drar på tur. Blir spennende å høre straffen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 30. august 2011 Forfatter #1124 Del Skrevet 30. august 2011 Nå sitter jeg hos frisøren og holder på å sovne.. 210 arbeidstimer denne måneden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. august 2011 #1125 Del Skrevet 30. august 2011 Frisørbesøk er alltid herlig! Jeg skal dit i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. august 2011 #1126 Del Skrevet 30. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #1127 Del Skrevet 31. august 2011 Ble håret bra!? 210 t er maaaange timer! Skjønner godt at du holdt på å sovne av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1128 Del Skrevet 31. august 2011 Håret ble kjempe bra!! :D ble "helt ny" frisyre, og jeg er kjempe fornøyd. Litt kjedelig farge, men den kommer seg etter et par vasker Jeg har hatt sideskill veldig lenge, men nå klipte de meg sånn at jeg fikk midtskill istedenfor, og det var deilig! Men utrolig uvandt.. Hehe.. Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å ha det sånn, før jeg faller tilbake til gamle vaner Ja det begynner å bli en del timer på meg.. Og jeg har ikke overtidsbetaling.. Kun avspasering.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1129 Del Skrevet 31. august 2011 I kveld/natt skal min kjære jobbe.. Jeg gleder meg til å kunne se en skikkelig jentefilm i senga, men gruer meg til å sove aleine. Hehe Neida. Det skal gå så fint så! Han kommer jo igjen en gang i løpet av natten Blir verre neste uke.. Vi har så tett program til vi drar nå.. I natt skal som sagt min kjære jobbe natt, i morgen skal han jobbe privat, fredag eller lørdag får vi besøk av et vennepar, søndag skal vi hjelpe søs, tirsdagsmorgen drar min kjære til Gøteborg for å jobbe til fredag, torsdagen neste uke drar jeg på tur med jobben til søndagen, min kjære skal i bursdagsfeiring lørdagen, og mandagen før vi drar skal jeg på bailine, massasje, voks og trening.. Tirsdagen drar vi.. Pjuh!! Med andre ord, vi må pakke i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #1130 Del Skrevet 31. august 2011 Det blir jammen travle dager framover! Men da går nok tiden fort til dere reiser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 31. august 2011 Forfatter #1131 Del Skrevet 31. august 2011 Ja det er det vi håper på Mia I dag skal jeg ta nye mål på bailine!! Det blir kjempe spennende å se Jeg prøver å trene og å tenke på maten i tillegg, men jeg kunne nok vært flinkere men jeg er veldig spent på hvordan dette går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #1132 Del Skrevet 31. august 2011 Spent på å høre hvordan det går med Bailine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1133 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Mia! Jeg tok feil ang Bailine, det er i dag jeg skal måles I dag tidlig var jeg hos et balanselaboratorium. Det var kjempe ekkelt!!! De fremprovoserte svimmelhet så nå går jeg rundt halvsvimmel og kvalm.. I tillegg til det, har jeg selvsagt blitt syk.. Er tett i halsen/ørene/nesa, og skikkelig tung i hodet. Sover svært dårlig pga hodet.. Og når jeg har åpne øyner, så kjenner jeg at det presser bak.. On det ikke skulle være nok for en dag, så klarte eg å glemme brillene mine i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. september 2011 #1134 Del Skrevet 1. september 2011 Så ekkelt! Fant de ut noe da, eller tar det litt tid å analysere resultatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #1135 Del Skrevet 1. september 2011 Uff så ekkelt! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1136 Del Skrevet 1. september 2011 Nei testene var normale så alt er bra var litt hakkete på synet mitt noen ganger, men det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1137 Del Skrevet 1. september 2011 Uff så ekkelt! God bedring! Jo takk. Det er nok bihulene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1138 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Her kommer dagens resultater fra Bailine! På venstre side av streken, er resultatene mine fra første måling, 15.08. På høyre side, er resultatene fra i dag 01.09. Vekt: 84,6 / 82,6 Cm rundt byste: 108 / 108 Cm rundt rygg: 95 / 96 Cm rundt midje: 95 / 95 Cm rundt hofter: 107 / 99 Cm rundt stuss: 107 / 107 Cm rundt samla lår: 100 / 96 Cm rundt lår: 64 / 60 Cm rundt kne: 47 / 46 Cm rundt legg: 41 / 40 Cm rundt overarm: 35 / 34 Cm rundt underarm: 28 / 27 Til sammen har jeg mista 2 kg og 21 cm på 17 dager Som dere sikkert skjønner, så er jeg veldig fornøyd Endret 1. september 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #1139 Del Skrevet 1. september 2011 Så bra! Det gir resultater dette!! Hvor lenge skal du holde på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. september 2011 Forfatter #1140 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har ikke bestemt meg om hvor lenge, men skal iallefall kjøpe 20 timer så jeg blir stamkunde tipper jeg holder på til jul Men jeg skjønte ikke helt at det ble 21 cm til sammen.. Når jeg regner, så blir det 19 til sammen.. Jaja.. 19 er bra det også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå