InLoveWithLife Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #2461 Del Skrevet 11. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #2462 Del Skrevet 11. juni 2012 Der fant jeg den!! Var den som skulle være i innlegget om turen.. Ja vi har hatt en kjempe fin tur og kost oss masse, som vi alltid gjør når vi er på tur sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #2463 Del Skrevet 15. juni 2012 Sverige i helgen. Fylletur med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #2464 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Vi tok gull Endret 16. juni 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juni 2012 #2465 Del Skrevet 17. juni 2012 Gleder meg til å lese referat fra turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. juni 2012 #2466 Del Skrevet 17. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2467 Del Skrevet 18. juni 2012 Gleder meg til å lese referat fra turen! Hvem av de? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2468 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg prøver å finne en DJ eller noen som leier ut musikkanlegg til Reunion jeg arrangerer.. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. juni 2012 #2469 Del Skrevet 18. juni 2012 DJ Har dessverre ingen erfaring med disse, men det dukker opp en del alternativer om du googler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juni 2012 #2470 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvem av de? Hehe.. Tenkte på den turen du var på nå nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2471 Del Skrevet 18. juni 2012 Tenkte på den turen du var på nå nettopp. Jeg har vært på to turer nå nettopp: Sverige nå i helga, og Wien forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #2472 Del Skrevet 18. juni 2012 DJ Har dessverre ingen erfaring med disse, men det dukker opp en del alternativer om du googler Ja jeg fant en del når jeg googla, men tenkte det var verdt et forsøk å skrive her også i tilfelle noen hadde erfaring med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juni 2012 #2473 Del Skrevet 21. juni 2012 Du kan gjerne gi referat fra begge hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #2474 Del Skrevet 21. juni 2012 Wien Torsdag Vi sto opp kl 0530 for å rekke bussen kl 0613. Ankom Gardermoen 0650, og stilte oss i kø med en gang. 20 min etter var vi gjennom sikkerhetskontrollen, og ingen av oss syntes det var så ille. Men når vi da var klare for frokost, ble vi gal.. Køer over alt, ingen sitteplasser igjen!! Men jeg fikk kjøpt med pudder og maskara på tax free, og min kjære kjøpte seg gummibears, så vi overlevde Vi mellomlande en times tid i Düsseldorf hvor vi tok oss en øl og koste oss. Vi var fremme på hotellet i Wien ca kl 16, og stussa veldig på at alle butikker var stengt.. Vi dro derfor opp til en park som heter Prater, hvor det er tivoli og restauranter, samt idrettsanlegg. Der kikka vi rundt oss og drakk litt øl, før vi satte oss ned for å spise. Da kom vi i snakk med to fra Bulgaria som kunne informere oss om at det var helligdag i Wien denne dagen Vi spiste oss mette på noe østerriksk kjøttgreier, svær klubbe med kjøtt, ligner litt på kyllingklubbene som Oberix spiser på. Men vi fant ut at det var baklåret til grisene. Kjempe godt!! I tillegg drakk vi masse øl og snakka om livet og vårt forhold og i det hele tatt. Er så lykkelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. juni 2012 #2475 Del Skrevet 21. juni 2012 Å, så herlig! Herlig referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juni 2012 #2476 Del Skrevet 21. juni 2012 Så koselig Love!! Gleder meg til å høre om resten av turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #2477 Del Skrevet 21. juni 2012 Flere referat kommer Er det noen som har peiling på epilepsi her? Jeg har ei venninne som har det, av den milde sorten for å si det sånn. Hun har aldri hatt anfall hvor hun "besvimer" og begynner å skjelve osv. Hennes anfall går på at synet låser seg, hun begynner å stirre. Hun sier hele tiden (og det er virkelig hele tiden), at epilepsien har blitt verre og verre, hun er så dårlig, sliter med epilepsien for tiden, blablabla. Men hun har aldri fått større dose medisin hos legen. Senest idag fikk jeg melding om at hun har jobbet på seg et anfall i dag også.. Er det virkelig sånn epilepsi fungerer når man går på medisiner?? Hvis hun er så dårlig, hvorfor får hun ikke større dose medisin da? Og hvis hun er så dårlig hele tiden, burde hun ikke bli sykmeldt? Jeg syns det virker så rart jeg.. Det er liksom noe hele tiden.. Og 90% av tilfellene har det med epilepsien å gjøre.. Kanskje jeg skal begynne å skylde på diabetesen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. juni 2012 #2478 Del Skrevet 23. juni 2012 Det er veldig forskjellig fra person til person. Mine anfall går på at jeg segner om og får kramper. Hun bør gå jevnlig til nevrolog og det er nevrologen som skal bestemme dose på medisinene. EEG bør også tas med jevne mellomrom. Jeg tar det to ganger i året. Hun må gå til nevrolog og få hjelp. Noen har lett for å "trigge fram" anfall, eller som du skriver...hun jobber det på seg. Det er rundt 70% som blir anfalls-frie med medisiner, ikke alle blir 100% anfalls-frie selv om de bruker medisiner. Dessverre. Man kan ta blod-speil for å sjekke om man får nok medisin ifht hva man trenger, blod-serum for å sjekke om verdiene er for høye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #2479 Del Skrevet 28. juni 2012 Men er det ikke litt rart at hun ikke får høyere doser medisin hvis hun er så ofte dårlig som hun sier? At man jobber det på seg har jeg all forståelse for, men dette kommer oftere enn det.. Og så sier hun når vi skal på fest at hun ikke kan drikke så mye fordi hun er dårlig osv, all respekt for det, det er lurt!! Men hvem blir mest drita? Det er henne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. juni 2012 #2480 Del Skrevet 29. juni 2012 Hvordan går det med deg, Love? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå