InLoveWithLife Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #2421 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja den streiken kan jo ødelegge for flytrafikken har jeg hørt. Satser på at streiken tar slutt snart. Streiken har ikke begynt ennå da. Starter fredagen det blir.. Vi krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2012 #2422 Del Skrevet 30. mai 2012 Har den ikke begynt enda nei. Synes de streiker overalt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #2423 Del Skrevet 31. mai 2012 Har den ikke begynt enda nei. Synes de streiker overalt jeg. Ja de gjør egentlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2012 #2424 Del Skrevet 31. mai 2012 Snart er det fredag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #2425 Del Skrevet 31. mai 2012 Snart er det fredag!!!! Oh yes!!!!! Nå pakker jeg stæsj i vakuumposer. Gud så sliten jeg blir av ingenting!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. mai 2012 #2426 Del Skrevet 31. mai 2012 Når er du tilbake til normalen, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #2427 Del Skrevet 1. juni 2012 Når er du tilbake til normalen, tror du? Om 3-6mnd men tipper det meste er bra etter en mnd men jeg kjenner at jeg blir bedre og bedre for hver dag som går. Stor forskjell egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. juni 2012 #2428 Del Skrevet 1. juni 2012 God helg Love! Så bra at du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #2429 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk Mia I dag har vi tatt stigende mine, og nå kan jeg sove uten body, og ta av masken på dagen. Men masken må jeg sove med da.. Er helt hardt på magen/ryggen/haka, men haka har blitt mindre I dag har vi gjort masse for å klargjøre leiligheten til fotografering/takstmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #2430 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk Mia I dag har vi tatt stigende mine, og nå kan jeg sove uten body, og ta av masken på dagen. Men masken må jeg sove med da.. Er helt hardt på magen/ryggen/haka, men haka har blitt mindre I dag har vi gjort masse for å klargjøre leiligheten til fotografering/takstmann: - kjøpt bobleplast/rullepapp - kjøpt rosendahl-skåler og pizzasaks (genialt) - kjøpt utstyr til grillen - sett på kjøkken - sett på hvitevarer - kjøpt maling til en list som vovva har spist litt på - rydda og pakka ned badet - rydda og pakka ned soverommet - rydda og pakka ned kjøkkenet - fått opp siste lampe på kjøkkenet - fått opp kanal til ledninger langs vegg - bært kasser ned i boden - sortert smykkene mine I tillegg til at jeg har vært bakvakt og jobba litt.. (pakka ned rommene betyr det overfladiske som må bort til fotografering) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #2431 Del Skrevet 3. juni 2012 Nå har jeg gjort - vaska vinduer både innvendig og utvendig - rydda gangen - vaska grillen og pakka den ned - vaska håndklær - bært opp ting i boden opp, samt rydda i skosamlingen og funnet frem sommersko (lagt de lett tilgjengelig i skoboden) - støvsugd og pakket bort tepper) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #2432 Del Skrevet 3. juni 2012 Pjuh! Nå begynner jeg å bli sulten og sliten.. - har pakka enda mer - gjort klar stua - gjort klar balkong - hengt opp håndklær - gjort klar ny vaskemaskin - ryddet mer på kjøkkenet - tatt oppvasken - stabla kasser - bært enda mer opp på boden - ryddet klær - malt listene som vovva spiste på for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. juni 2012 #2433 Del Skrevet 3. juni 2012 Å herlighet, så mye du har fått gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #2434 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Når jeg skal møte barna til min kjære for første gang, er det normalt at moren er med da??? Endret 3. juni 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. juni 2012 #2435 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, jeg syns absolutt IKKE det er normalt! Skal hun det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #2436 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, jeg syns absolutt IKKE det er normalt! Skal hun det? Hun sa det til min kjære i dag, at jeg kunne møte de om tre uker (da har han ikke barna, jeg er borte neste helg han har de), de kunne komme et sted og møte oss. Men det blir jo bare rart for alle tenker jeg.. Min kjære forsto meg godt, og er enig. Så vi skal høre med henne. Jeg tror ikke, utrolig nok, at hun ville noe vondt med det eller noe. Men hun ville vise barna at vi alle kan omgås og klarer å være venner. Og det er jeg helt enig i! Men ikke første gangen jeg skal møte barna.. Jeg har aldri hatt noe forhold til noen barn før, jeg aner ikke hva jeg skal si eller gjøre, så det blir mer enn nok for meg å møte dem om jeg ikke skal møte henne samtidig.. Pluss at jeg er sjenert, og kommer ikke til å si et ord om hun er der, og kommer til å være redd for at hun skal reagere på noe eller dømme meg, blabla.. Til slutt tenker jeg at det blir feil for barna at de skal ha moren det første gangen de møter meg. De vet jo litt hva som har skjedd, ingen av oss voksne kan vite med sikkerhet hva de tenker eller husker fra den tiden med all dritt. Det kan være de føler at de må beskytte moren for meg, og stenger meg ute hvis moren er er. Jeg kan møte henne først, hvis hun vil det. Men jeg vil ikke at hun skal være der når jeg møter barna or første gang. Jeg vil være med min kjære og hans familie når det skjer, så jeg føler meg trygg på situasjonen. Er jo en omveltning for meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. juni 2012 #2437 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er helt enig med deg i alt du skriver. Første gangen du møter barna syns jeg skal være bare dere, og at dere gjør noe moro (Tusenfryd, stranda, bowling, pizza, hva som helst) som innebærer at dere blir kjent, men at det ikke er så alvorlig og seriøst. Og så syns jeg du skal treffe henne på egenhånd, uten barna, slik at dere kan få snakket litt ut og blitt litt kjent og enige om noen spilleregler. Og SÅ kan dere evt møte barna sammen, hvis det er et ønske fra henne. Hun skal jo uansett ikke være en del av den kontakten du kommer til å ha med barna fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #2438 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Det var et godt poeng Juliane! Hun skal jo ikke være en del av oss senere uansett. Jeg er enig i det hun sa om å vise barna at alle er venner og kommer overens osv, men det kan ikke være pri 1. Pri 1 må være å faktisk BLI venner, hvis du skjønner hva jeg mener.. Å snakke ut med henne, er ikke et tema. Jeg vil snakke minst mulig med henne om det som skjedde for 2 år siden. Mest fordi jeg har lagt det bak meg og ønsker ikke å ripe opp i det, men også fordi hun har et helt annet syn enn meg, og jeg føler ikke at hun ser noe annet enn sin egen side. Så for å unngå krangling og helvete, vil jeg ikke snakke med henne om det. Ikke har jeg noen interesse for det heller.. MEN, hun skal ha for det at hun har skjerpa seg mye nå, og at hun ser fremover og ønsker at jeg skal møte barna snart. Jeg gleder meg til det Over til noe annet.. Alt er klart hjemme nå til fotografering og takstmann. Jeg skal bare bære bort et glasskap og vaske. Fy søren så jeg har stått på i helgen!! Og alt helt bortkasta... Noen tok den på forkjøp.. Som forsåvidt er helt greit, det er slikt som kan skje. Men jeg blir forbanna på megleren!!! Hun har visst dette hele veien men påstår at hun ikke kunne si noe før fristen var ute. BULLSHIT!!!! Jeg spurte henne når budet vårt var godkjent, og da sa hun at ingen andre hadde meldt interesse. Hun som er fra obos selv, har full tilgang til forkjøpsavdelingen. Og så sier hun ikke fra når det at kommet inn en melding??? Og selvfølgelig ble den tatt.. Vi vet jo hvem som tok den, vi overhørte en samtale på visningen. Men hun hadde ikke mellomfinansiering i orden for mer enn 1.650, derfor la vi inn 1.850. Men når meldefristen for utsatt EN UKE, er det jo kjempe lett for henne å skaffe de pengene hun mangler. Hun har jo til og med hatt tid til å skaffe verdivurdering til sin egen leilighet, slik at lånet gikk i orden!!!! Er litt irritert på Obos nå altså.. 2.gangen jeg møter helt teite meglere derfra. Som sagt, å miste på forkjøp går helt fint, men opplegget til obos er for dårlig.. Er sjeleglad jeg ikke valgte de!!! Endret 4. juni 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2012 #2439 Del Skrevet 4. juni 2012 Innom med en i forbifarten. Leser mer senere. Men makan så mye du har fått gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. juni 2012 #2440 Del Skrevet 4. juni 2012 Å nei, så utrolig kjipt! Og så dårlig av OBOS! Hva gjør dere med salg av deres egen leilighet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå