Muskat Skrevet 23. september 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 23. september 2010 Det var mye jeg glemte å spørre om på kontrollen! Blant annet det! Typisk meg altså! Skulle spørre om så mye, men hodet var liksom helt blåst.. Til neste gang skal jeg noterer meg ned noen spørsmål på en lapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 24. september 2010 #82 Del Skrevet 24. september 2010 Tror det kan være lurt å skrive opp det man lurer på ja. Sist jeg var hos jordmor hadde jeg EN liten ting jeg skulle spørre henne om, men glemte det naturligvis. Så denne gangen har jeg en liten post-it lapp liggende ved helsekortet og skriver stikkord om ting jeg skal spørre om der. Men det virker som om det har sjedd noe rart med hukommelsen min siden jeg ble gravid, glemmer de utroligste ting for tiden. Lurer på hvordan jeg blir når ammetåken setter inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 26. september 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 26. september 2010 Man blir fokusert på noe helt annet, når man er gravid. tror jeg.. Glemmer "uviktige" ting, også kanskje viktige ? Jeg funderer på å bestille 3D ultralyd til uke 25, håper ikke det er lang vente tid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 2. oktober 2010 Deilig med helg Sparkene fra den lille blir sterke og sterkere for hver dag. Kjenner nå så og si daglige spark. Og jeg merker det stjeler veldig min fokus dette med spark. Om jeg ikke har kjent spark blir jeg nervøs, og nærmest besatt på å tvingefram sprak Kjenner jeg mye spark mister jeg helt konsentrasjonen. Men det er kanskje slik det skal være? hihi! 23 uker + 1 dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 6. oktober 2010 #85 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sikkert deilig å kjenne spark fra den lille :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, det er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da er det bestilt 3D UL 21.oktober!! Å det er snaaaaaart! å jeg gleeeeeder meg! Lurer på om det fremdeles er ei lita jente ? Skal nå ta meg en liten velfortjent ferie, og bare nyte 1 uke fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabellaa Skrevet 17. oktober 2010 #88 Del Skrevet 17. oktober 2010 Da er det bestilt 3D UL 21.oktober!! Å det er snaaaaaart! å jeg gleeeeeder meg! Lurer på om det fremdeles er ei lita jente ? Skal nå ta meg en liten velfortjent ferie, og bare nyte 1 uke fri Oi, ikke lenge igjen til 3D UL nå! Skjønner at du gleder deg ja, gleder meg sykt mye til jeg selv er gravid og kan se babyen på skjermen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 17. oktober 2010 Oi, ikke lenge igjen til 3D UL nå! Skjønner at du gleder deg ja, gleder meg sykt mye til jeg selv er gravid og kan se babyen på skjermen :rødme: Virker som det kommer til å skje ganske fort nå Jeg stikker innom dagboken din i morgen, for en siste oppdatering! Håper spiren sitt, og blir sittende i 37 uker til ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 19. oktober 2010 #90 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei Lykke til på UL. Hvor har du bestilt 3dUL? og hvor mye koster det? Jeg har litt lyst på en ny UL, liksom for å få bekreftet at alt er bare bra Men samtidig så er jeg usikker siden jeg synes noen av 3d bildene ser litt "creepy" ut.. :gjeiper: Hvordan er formen ellers da? Har du begynt å handle for fullt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk Skal på Ultraportalen, og det koster 1100 (inkludert minnebrikke) Medicus tar 1700. Syke priser altså! Håper det er verd det og at vi får fine bilder :D Gleder meg! Skal faktisk på Barnas Hus på fredag/lørdag, og da skal det virkelig handles Blant annet bilstol og stellebord Så begynner for fult i helgen =) Hva med deg, Luva ? Snart ferdig kanskje ? Formen ellers er fin, litt trøtterer enn vanlig, men ellers ingen plager. Og nå begynner magen virkelig å komme Ser faktisk gravid ut, og ikke bare oppblåst hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 20. oktober 2010 "Bare" 100 dager igjen!!! :D :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 20. oktober 2010 #93 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har ikke startet å handle noe annet enn litt klær Har bestilt litt på nettet i dag.. Skal en tur på bebito i løpet av helgen å se på vogn, og til barnas hus å se på bilsete. Ellers så blir det meste til barnerommet handlet på Ikea tenker jeg. Formen her er også god, med unntak av at jeg er veldig trett. Ligger som en gammel dame og sover middagskvil hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 21. oktober 2010 #94 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lenge siden jeg har vært en runde her og så koselig å lese at alt står bra til...tenk at du bare har 1oo dager igjen!!! Hvordan var det på 3D i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 22. oktober 2010 Var kjempe fiiiiint på 3D! Kjempe fornøyd! Fikk 40 bilder av tøtta + ca 11-12 filmer, blandt annet av gjesping, hikking og øyegnikking :)Helt merkelig å se at det ligger ei lita, nydelig jente i magen min I dag har vi vært på Barnas Hus å kjøpr både bilstol og stellekommode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 23. oktober 2010 #96 Del Skrevet 23. oktober 2010 :rødme: så koselig bilde :rødme: Jøss, det var mange bilder du fikk, virkelig verdt pengene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 26. oktober 2010 For en dag dette har vært!! Startet med å stå opp tidlig, for å dra til legekontoret å ta en glukosebelastningtest( fastende) da det ble påvist sukker i urinen forrige uke (veldig lite, men greit å få det sjekket). Kjørte avgårde, og tok meg god tid, da det var glatt ute. Da jeg var kommer ca halvveis, begynte bilen å gli.. Og i grøfta endte det, hadde heldigvis lav fart ca 20 km/t da det skjedde! Var ikke til å unngå.. Hjulene fikk ikke grep på veien, hadde ingen sjangse på å unngå utfalet. Ble ingen skader på bilen, på grunn av den lave farten Heldigvis var NAF raskt på plass (takk og lov for naf-medlemsskap) ble dratt opp, men kom meg ikke til legekontorert før nærmere 10. Fikk tatt blodprøve, og fikk en herlig "drink" som smakte melis.. Æsj.. Ble sendt til UL bare for å sjekke at alt stod bra til, og det gjorde det Så fikk jeg beskjed om å holde meg i ro i 2 timer.. 2 laaaange timer. Så var det inn å ta blodprøve på nytt. Blodsukkeret lå på 5,4 etter glukosetesten, så har heldigvis ikke svangerskapsdiabetes. Når klokken hadde rundet tolv, fikk jeg endelig spise og drikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #98 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oi, det hørtes ut som en i overkant dramatisk dag! :dåne: Godt det gikk bra, både med deg, bilen og prøvene du tok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luva Skrevet 26. oktober 2010 #99 Del Skrevet 26. oktober 2010 Huff, det hørtes ut som en fæl start på dagen Men så bra at prøvene var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 27. oktober 2010 #100 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for hilsen i boka mi Gøy å lese her inne og drømme litt om gravidlivet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå