Gå til innhold

1+1 =3

Muskat

Anbefalte innlegg

:bursdag: Gratulerer med dagen Muskat :blomst:

Så morro at vi alle har bursdag i august (jeg fylte år for en liten uke siden)

Tusen takk :) Og gratulerer med dagen som har vært :D :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 uker i dag! Og kanskje påtide å offentliggjøre? Hører om så mange som mister, så jeg er redd for å dele nyheten med så altfor mange, kun nærmeste familie og venner som vet. Hører jo det tiskes og viskes på jobb og andre steder. "du? er hun gravid?". Ellers er jeg skikkelig hormontroll! Gråter og ler omhverandre. Slitsomt. Stakkars Muskatmannen :/ Skulle sette på en film igårkveld, og fikk det ikke til etter 5 minutter med slit endte det med sinne og tårer, og min kjære ler litt oppgitt.

Jeg og min kjære feirer 3 årsdag sammen :) Hvor blir tiden av? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det for 2 uker siden vi, og da spredde ryktene seg VELDIG fort. Fortere enn hva jeg hadde trodd var mulig. Kun et døgn etter at de kommende besteforeldrene fikk vite om det så fikk jeg gratulasjonsmeldinger fra fjerne bekjente... Syntes egentlig at det var litt dumt at alle fikk vite om det før jeg vet hvordan det står til med den lille. :sjenert:

Gratulerer med 3 årsdagen :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte jo nesten hilse på i dagboka di også! :) Ser at vi bor i samme by! :nigo: Får vel nesten si gratulerer med dagen på etterskudd også! :)

Ved 17 uker er det vel kanskje på tide å offentliggjøre nyheten snart ja.. Hvisking og tisking bak din rygg er ihvertfall ikke særlig koselig.. :roll: Lykke til med å fortelle nyhetene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luva: Ja, ryktene går fort. Jeg var jo å hørte hjertelyden i uke 13, så da var det iallefall liv der inne :) Men klarer ikke helt å slå meg til ro før etter UL. Men hadde vært godt å bare fått sagt det til hele verden!! " Jeg er gravid!!"

Mazilla: Tusen takk :) Og velkommen skal du være! :) Visking og tisking er ikke noe gøy, men nå har jeg ferie! Så kan heller offentlig gjøre det når jeg er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiser vi til Rhodos, og blir borte 1 uke. Kommer altså hjem 29.august, og 31. august er det UL! Er så spent. :rødme:

Vi jabbes om en uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært innom her nå, det er mye å gjøre i starten av skoleåret!

Kos dere på ferie, og gratulerer med 3årsdagen :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra Rhodos =) Har hatt det helt herlig! Holdt meg mest i skyggen og badet masse.

I morgen er det tid for UL! Gleder og gruer meg! Er veldig spent. Lurer på om det blir noe søvn i natt :sjenert: Hvilket kjønn det er, er kanskje det minst viktige akkurat nå, vil heller vite at alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem fra ferie! :smilyblomst:

Håper dere har kosa dere fælt :)

I morgen er det UL, HURRA! Når på dagen er det, tror jeg må titte innom her i løpet av morgendagen for å se hvordan det har gått :jepp:

Og ellers, hvordan er formen? Tenk at du om en liten uke er halvveis, med mindre de setter deg tilbake eller fram mye på UL i morgen da. Lykke til :klem:

Endret av Zoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med UL! :jepp: Håper alt står bra til! Har du noen følelse av hvilket kjønn det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoo: Har time kl 08.00! :) Så det blir nok en oppdtering i løpet av dagen ja ;) Er helt vilt å tenke på at jeg snart er halvveis!! :O

Ellers er formen fin, men har fått litt smerter i "rompebeinet" samt langt nede i ryggen. Kvalmen er nå endelig helt borte! :D

Mazilla: Ja, det blir spennende! :) Tok en Itelligendertest(En slik som viser kjønn etter 10 uker) for noen uker siden, så jeg tror det er en liten gutt, men vi får vente å se :babysmokk:

Luva: Tusen takk :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake fra UL :D Alt står bra til! :danse: Ble satt tilbake noen dager, det vil si at jeg nå er 18+4.

Det er ganske sikkert ei lita jente :babyjente: Det var ingen tissefant å se :P Hun var nesten helt sikker på at det var ei jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ei lita frøken i magen :babyjente: :rødme:

Jeg som var sikker på at det var en guttebabis. Og så endelig bra at alt sto bra til :) Ny termin er da altså rundt 31. januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla: Tusen takk! :):tommelsmil:

Zoo: Jeg var også nesten helt sikker på at det var en gutt! Så Skal holde meg til nøytrale farger :P Glemte å skrive ny termin, men ja! 31.januar :hjerte:

Var helt fantastisk å se den lille på skjermen, hun suttet på fingrene og hadde det kjempe fint i magen :hjerter: Tror det endelig begynner å gå opp for meg at jeg er GRAVID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten jente i magen :jepp: I morgen er det min tur til å på ul. Gleder meg masse og er spent på hva som gjemmer seg i min mage. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten jente i magen :jepp: I morgen er det min tur til å på ul. Gleder meg masse og er spent på hva som gjemmer seg i min mage. :rødme:

Takk! Så spennende! Håper på en oppdatering =) Syns ikke du også tida har gått veldig fort? Syns ikke det er lenge siden jeg satt en posetiv test i handa :sjenert: , og nå er vi snart halvveis! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...