Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #241 Del Skrevet 5. august 2010 Hvor mange ganger har du gitt denne damen en "siste sjanse"? Forstår du ikke at en slik oppførsel som du viser her, bare er ynkelig og ikke inngir respekt? Hun bryr seg ikke om deg. Du var vel en trøst og en redningsplanke for henne en tid, nå er hun ferdig med deg. Det er slik jeg oppfatter denne situasjonen. Alle andre fornuftige mennesker ville tatt signalene forlengst. Du virker helt desperat, synes jeg. Desperat er nok et godt stykke unna sannheten. Jeg har det helt greit som singel. Det er fordeler og ulemper med alt. Men det er ikke alle som har like lett for å føle at noen kunne være "bra nok". Og når det først skjer, så blir det litt vanskeligere å bare gi opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. august 2010 #242 Del Skrevet 5. august 2010 Det viktigste for meg er bare å bli 100% ferdig med henne mentalt sett. Det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #243 Del Skrevet 5. august 2010 Øh? Ikke sitt på en høy moralsk hest her, Stony Boy. DU har pult ei gift dame, og hun har pult mannen sin mens hun har vært "sammen" med deg. (men hun har vel sagt at de ikke har sex) Ikke holde på med andre. Right! Factum Est, i følge egne ord, så er det bare å avslutte, dama er ikke skilt. Artig at du ignorerer denne kommentaren fra KW, syns jeg. Du som skriver side opp og side ned om billige damer, og utroskap, også er du ikke bedre sjøl. Du skulle skamme deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #244 Del Skrevet 5. august 2010 Artig at du ignorerer denne kommentaren fra KW, syns jeg. Du som skriver side opp og side ned om billige damer, og utroskap, også er du ikke bedre sjøl. Du skulle skamme deg! Formelt sett har ikke jeg vært utro, det var det hun som var. Men jeg var selvfølgelig med på det og ga henne mulighetene til å være utro dessverre, noe jeg ikke er videre fornøyd med. Jeg har tenkt til å lære av mine erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. august 2010 #245 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Formelt sett har ikke jeg vært utro, det var det hun som var. Og du som er så opptatt av moral kan tenke deg å dele livet ditt med ei som ikke blunker to ganger med å pule andre mens hun er i forhold? OG tror dere kunne blitt lykkelige? Pffft Og som du alltid sier, det tar TO... Hun hadde vel neppe vært utro om hun hadde pult seg selv. Endret 5. august 2010 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #246 Del Skrevet 5. august 2010 Og du som er så opptatt av moral kan tenke deg å dele livet ditt med ei som ikke blunker to ganger med å pule andre mens hun er i forhold? OG tror dere kunne blitt lykkelige? Pffft Og som du alltid sier, det tar TO... Hun hadde vel neppe vært utro om hun hadde pult seg selv. Er det ikke du som er så veldig for at man ikke skal gå rundt å være mistenksom osv. da? Alle skal jo kunne gjøre akkurat som man selv vil ifølge deg. Problemet er altså at man egentlig ikke kan stole på andre mennesker pr def. Hva som helst kan skje. Spesielt når man er og oppfører seg naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. august 2010 #247 Del Skrevet 5. august 2010 Er det ikke du som er så veldig for at man ikke skal gå rundt å være mistenksom osv. da? Alle skal jo kunne gjøre akkurat som man selv vil ifølge deg. Problemet er altså at man egentlig ikke kan stole på andre mennesker pr def. Hva som helst kan skje. Spesielt når man er og oppfører seg naivt. Hvor i all verden har du det fra? Det er det dummeste jeg har hørt. OG å vende denne debatten, hvor du har bæsja på leggen, til å handle om meg, det er barnslig, Steinar. Det eneste som stemmer i dette innlegget, er at du ikke kan stole på noen som er utro, og at du har oppført deg uhyre naivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 5. august 2010 Hvor i all verden har du det fra? Det er det dummeste jeg har hørt. OG å vende denne debatten, hvor du har bæsja på leggen, til å handle om meg, det er barnslig, Steinar. Det eneste som stemmer i dette innlegget, er at du ikke kan stole på noen som er utro, og at du har oppført deg uhyre naivt. Naivt er ikke helt det rette uttrykket når det gjelder meg. Men jeg har oppført meg dumt, ja. Ellers kan man altså egentlig IKKE stole på NOEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. august 2010 #249 Del Skrevet 5. august 2010 Jo, Steinar, det er naivt å tro at noen som er i et forhold vil forlate partner og barn for å være med en selv. Du vet det, og jeg tror det er det som irriterer deg mest. Det du frykter har skjedd, du var naiv, og ble utnyttet. Jo, man kan stole på svært mange, men en tommelfingerregel er at man ikke kan stole på noen som bedrar. Det er naivt og tro noe annet. Så, ja, du er naiv. Eller var det i denne sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #250 Del Skrevet 5. august 2010 Jo, Steinar, det er naivt å tro at noen som er i et forhold vil forlate partner og barn for å være med en selv. Du vet det, og jeg tror det er det som irriterer deg mest. Det du frykter har skjedd, du var naiv, og ble utnyttet. Jo, man kan stole på svært mange, men en tommelfingerregel er at man ikke kan stole på noen som bedrar. Det er naivt og tro noe annet. Så, ja, du er naiv. Eller var det i denne sammenheng. Nei, jeg var ikke naiv men dum. Og forskjellen på naiv og dum er da at jeg hele tiden så akkurat hvor vanskelig denne situasjonen var. Men du har helt rett i at jeg er jævla forbannet på meg selv at jeg har vært så dum. Du har et vesentlig poeng i at man ikke kan stole på noen som bedrar, men jeg påstår allikevel at man ikke kan stole 100% på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. august 2010 #251 Del Skrevet 5. august 2010 Dersom du trodde det skulle bli dere, var du naiv i tillegg til dum. Du har også vist at du ikke er til å stole på, da du tydeligvis ikke har noe i mot å pule annen manns kone. Man sår som man høster Steinar, og siden du ikke kan stoles på, kan ikke du stole på andre. Jeg er ærlig, jeg stoler på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. august 2010 #252 Del Skrevet 5. august 2010 Naivt er ikke helt det rette uttrykket når det gjelder meg. Men jeg har oppført meg dumt, ja. Ellers kan man altså egentlig IKKE stole på NOEN. På seg selv kjenner man andre er det noe som heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Dersom du trodde det skulle bli dere, var du naiv i tillegg til dum. Du har også vist at du ikke er til å stole på, da du tydeligvis ikke har noe i mot å pule annen manns kone. Man sår som man høster Steinar, og siden du ikke kan stoles på, kan ikke du stole på andre. Jeg er ærlig, jeg stoler på folk. Som sagt, jeg er ikke naiv. Men jeg ville se om det var mulig allikevel å få det til. Hadde hun vist den rette innstillingen og oppførselen, så hadde det vært verdt det. Jeg er også ærlig, men jeg stoler allikevel ikke 100% på andre folk. Og spesielt ikke før de har bevist sin verdi overfor meg. Og når det gjelder om jeg er til å stole på, så er jeg faktisk det. Jeg kommer heller ikke til å gjøre denne feilen en gang til. Så dum er jeg ikke! Endret 5. august 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #254 Del Skrevet 5. august 2010 På seg selv kjenner man andre er det noe som heter. Ja, det sies det. Men som regel viser det seg å være helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #255 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg synes oppriktig synd på deg, Steinar. Du er over 40 år, men allikevel virker du som en veldig forvirret og umoden person, som ikke forstår stort av mennesker, verden, og livet. Og så lar du deg grovt utnytte av en kvinne som er gift, og som attpåtil ser ut til å være en veldig kynisk person. Jeg håper veldig at du kommer deg videre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #256 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg synes oppriktig synd på deg, Steinar. Du er over 40 år, men allikevel virker du som en veldig forvirret og umoden person, som ikke forstår stort av mennesker, verden, og livet. Og så lar du deg grovt utnytte av en kvinne som er gift, og som attpåtil ser ut til å være en veldig kynisk person. Jeg håper veldig at du kommer deg videre snart. Tja, hva kan jeg si egentlig. Jeg lot meg ikke utnytte mer enn jeg var villig til selv. Men livet er alltid et sjansespill. Jeg spilte høyt på dårlige odds, og ser ut til å ha "tapt" på den kampen. Forhåpentligvis er det da det beste resultatet på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2010 #257 Del Skrevet 5. august 2010 Forrige fredag var ultimatumet satt - til kl 14. Nå har Steinar40 ventet siden - og nå har han nettopp utsatt fristen til 2 nye uker. En frist han ikke har formidlet til henne (det kan kanskje kalles et kvantesprang i fremskritt). Skal vi vedde om fristen blir utsatt om 14 dager og hvor mye den blir utsatt? Ja Steinar40 - nå driver jeg gjøn med deg. Med vilje. For jeg ønsker at du skal kunne se deg selv slik alle i denne 13 - snart 14 - sider lange tråden ser deg: som en mann som håper på det umulige og endrer betingelsene etterhvert som tidsfrister forsvinner ut til venstre. Det er da enda godt at du ikke holder pusten mens du venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #258 Del Skrevet 5. august 2010 Forrige fredag var ultimatumet satt - til kl 14. Nå har Steinar40 ventet siden - og nå har han nettopp utsatt fristen til 2 nye uker. En frist han ikke har formidlet til henne (det kan kanskje kalles et kvantesprang i fremskritt). Skal vi vedde om fristen blir utsatt om 14 dager og hvor mye den blir utsatt? Ja Steinar40 - nå driver jeg gjøn med deg. Med vilje. For jeg ønsker at du skal kunne se deg selv slik alle i denne 13 - snart 14 - sider lange tråden ser deg: som en mann som håper på det umulige og endrer betingelsene etterhvert som tidsfrister forsvinner ut til venstre. Det er da enda godt at du ikke holder pusten mens du venter. Vel, jeg tenkte faktisk på 2 uker - 14 dager - fra den opprinnelige fristen. Når hun skriver - "Ringer når jeg kan." - så må hun ha en jævla god unnskyldning for ikke å ringe innen 14 dager. Lagt inn akutt på sykehuset eller noe sånt. Men generelt sett er det sånn at for hver dag som går uten at hun kontakter meg, så teller det negativt. Jeg venter altså ikke så mye. Jeg bruker tiden til å få henne mer og mer ut av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isfrid Skrevet 5. august 2010 #259 Del Skrevet 5. august 2010 *river seg i håret* NEI, NEI, NEI! Been there - done that! Tenk med hodet og magen - ikke hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2010 #260 Del Skrevet 5. august 2010 Vel, jeg tenkte faktisk på 2 uker - 14 dager - fra den opprinnelige fristen. Når hun skriver - "Ringer når jeg kan." - så må hun ha en jævla god unnskyldning for ikke å ringe innen 14 dager. Lagt inn akutt på sykehuset eller noe sånt. Men generelt sett er det sånn at for hver dag som går uten at hun kontakter meg, så teller det negativt. Jeg venter altså ikke så mye. Jeg bruker tiden til å få henne mer og mer ut av systemet. Å gosh ... neste fredag kl 14:01 er det altså vi kan vente en ny holdning fra deg? For meg hadde det holdt lenge at det allerede snart er en uke siden hun sa "ringer når jeg kan". Selv om man ikke kan ringe så kan man tekste. Men hun her har jo ikke gitt livstegn fra seg etter hun sendte mld om at hun trengte penger. Og du forlenger fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå