Gå til innhold

Veien blir til mens vi går...


hegejenta30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi kommet hjem fra UL (etterfulgt av shopping runde).

Mini var aktiv ja! Alt er der det skal være, hjertet har 4 hjertekammer, nyrene og magesekken så vi også.

Mini smattet og gjespet og så også antydning til tenner (eller tenner som skal komme).

Så klødde h*n seg litt i øret og i ansiktet.

Jordmoren fikk tatt alle bildene hun skulle og ikke minst tatt alle målene hun skulle. Jeg er 20+2 i dag. Og termin er 3.mai.

Fikk også forklaringen på hvorfor de ikke fikk tatt skikkelige bilder sist - det var noe galt med apparatet inne på den lab'en. Vi skulle nemlig inn på samme sted som sist i utgangspunktet - men ble så geleidet inn på et annet rom. Jordmora var kjempeflink og forlarte alt godt! Så mannen fikk med seg litt mer av hva som skjedde på skjermen.

Vi fikk også svar på den store gåten på om det er gutt eller jente i magen!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Vi får med 99% sikkerhet en gutt!

:duskedame::babygutt::duskedame:

Kjøpte med litt lyseblått garn - så må finne noe fint å strikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig hodt å få en avklaring på den store gåten ja :rødme:

Sånn at vi kan begynne å ta navnediskusjonen på alvor her i heimen - og ikke bare synse om hva det blir. Har alltid syntes guttenavn er vanskelig jeg... så tviler på at navnet er på plass så fort... Men gøy blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en :babygutt: i magen. :klemmer:

Så morro at dere har fått vite kjønnet med 99% sikkerhet. Lykke til med navnediskusjonen.

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene jenter!

Vi har noen navn på blokka allerede faktisk. Den store navneboken måtte jo fram i går kveld.

Og som dere ser så har jeg endret ticker for anledningen. Oppdatert med antall dager er den også. (Termin måtte settes noen dager fram pga amerikansk standard som av en eller annen merkelig grunn har kortere svangerskap enn oss i Norge)

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med en liten :babygutt: i magen :)

Har nå lest de første sidene i dagboken din, og fått oppdatert meg litt - spennende lesning :)

Ha en fin dag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere vet at det er en liten guttepjokk i magen din :gravid:

Holder du navnene for deg selv eller skal du dele med oss KG'ere? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er noe som er bestemt ennå så kan jeg jo dele med dere her på KG.

Sondre, Endre, Erlend og Philip er blant favorittene så langt. Navnet MÅ jo ikke være spikret til mini kommer men alternativene skal til da være minimert ned ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend er kjempefint....ene nevøen min heter det. :)

Men hva mener du med amerikansk standard...hva har det å si for deg? I Norge regner de jo 40+2 eller 40+3????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et svangerskap i USA er bare på 40 uker, her i Norge på 40+3. Så da blir det litt triksing med tickeren får å få rett antall dager i forhold til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre, Endre, Erlend og Philip er blant favorittene så langt. Navnet MÅ jo ikke være spikret til mini kommer men alternativene skal til da være minimert ned ganske mye.

Fine navn. Sondre liker jeg veldig godt.

Men som du sier, greit å ha mer enn ett alternativ når han kommer ut, for det er noe med at navnet skal passe til den lille.

Foreldrene mine hadde ikke tenkt på mitt navn på forhånd, men da jeg kom ut vart det selvsagt hvem jeg var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt...nå skjønner jeg. Bare jeg som ikke leste innlegget ditt godt nok. ;) Jeg har også justert litt på min slik at den teller riktig uker og dager så får det heller være at antall dager igjen til termin ikke stemmer helt....men hvem går vel å husker på sånt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt...nå skjønner jeg. Bare jeg som ikke leste innlegget ditt godt nok. ;) Jeg har også justert litt på min slik at den teller riktig uker og dager så får det heller være at antall dager igjen til termin ikke stemmer helt....men hvem går vel å husker på sånt.... :ler:

Viktigere å følge med på hvor langt man har kommet ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...