andemor Skrevet 30. november 2010 #381 Del Skrevet 30. november 2010 For oss ikke-gravide er det fantastisk morsomt å lese om puppe-kløe og frysing på pupper. Stemmer for at du kjøper puppe-varmer jeg, Hegejenta. Viktig å ta vare på dem nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 30. november 2010 Bestilte faktisk nettopp ull-innlegg! Så da satser jeg på at puppene klarer å holde seg varme framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. november 2010 #383 Del Skrevet 30. november 2010 Kalde pupper høres ikke morsomt ut, har ikke merket noe til det enda, men kanskje det kommer??? Hehe, mye en skal gjennom altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 30. november 2010 Men det er forhåpentlig verdt det til slutt! Puppekløe er lettere å leve med enn kvalme i allfall! Men det sære er at puppene har klødd i hele dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. november 2010 #385 Del Skrevet 30. november 2010 Mine også klør.. Ikke digg.. Men i dag har heldigvis kvalmen holdt seg mer eller mindre unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 1. desember 2010 Bare noen timer på jobb nå før jeg tar langhelg! Reiser først hjemom å henter baggasjen og hunden før vi drar til mine foreldre. Skal overnatte der til imorgen, for så å ta fly sørover imorgen! Blir godt å komme seg bort litt kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. desember 2010 #387 Del Skrevet 1. desember 2010 Sitter og ler for meg selv. Enig med Andemor - morsomt for oss ikke-gravide å lese om puppe-kløe : Kos deg masse med LAAANHELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 2. desember 2010 Svigerfar gjennomførte test med giftering og tråd på meg i kveld... Den viste helt tydelig at det blir jente! (gikk i ring) Gjorde det samme med svigermor og der pendlet den fram og tilbake og indikerte gutt. (testen viser visst også de barna du har fått) På henne pendlet den frem og tilbake på begge forsøkene (har fått to gutter) mens på den tredje hang den rett ned uten bevegelse. Nå vet jeg jo at man må ta dette med en klype salt... håper vi ser på UL den 13. om det stemmer eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. desember 2010 #389 Del Skrevet 3. desember 2010 Min svigermor har også tatt den testen på meg. Jeg er jo ultraskeptiker da, og tror ikke på sånne ting. Men jeg skal visstnok få gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. desember 2010 #390 Del Skrevet 3. desember 2010 Ringtesten har stemt alle gangene på meg. Og det kinesiske fødselskartet. Tilfeldig, meget mulig, jeg valgte å tro på det med en viss skepsis. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. desember 2010 #391 Del Skrevet 3. desember 2010 Hehe, blir spennende å se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2010 #392 Del Skrevet 3. desember 2010 Godt jeg har vært mye for meg selv på jobb når puppekløen har vært på det kraftigste sier nå jeg Bare flaks at ingen har ferska meg egentlig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan bare si en ting jeg... det er deilig å ha noen feriedager! Da vi kom ned hit på torsdag dro vi til Nordby på shopping. Kjøpte ikke så mye der egentlig - annet enn snus til svoger. Men fikk tittet på Babyproffsen og innom en del andre butikker. Gøy å se også, selv om man ikke shopper så mye. Men i går var vi på storhandel! Da dro vi først på Norwegian Outlet på Vestby. Der kjøpte vi body og bukse til mini på Polarn O. Pyret (morsomt stillisert dyremotiver i knallfarger på mørk brun grunnfarge - skikkelig retro), sko og genser til mannen på Helly Hansen, Tefal stekepanner, sommerfuglsmykke til meg på Arts & Craft. Skikkelig fin i outlet-landsbyen der med masse fine butikker! Deretter kjørte vi til Outlet One (200 m bortenfor). Der hadde de en hel vegg med BamBam klær til babyer som var satt ned med 80%. Så en body fikk vi for 26 kr. Så derfra ble det med tre bodyer, to nattdrakter, en lett bommulsjakke, og ikke minst en Lice Ugly body som var satt ned fra 449 til 99! Så fikk med andre ord svidd kortet litt i går. Er bare en liten uke til jeg skal på UL igjen! Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 4. desember 2010 #394 Del Skrevet 4. desember 2010 Åååååå... Så koselig med babyklær-shopping! Jeg liker også Polarn og pyret. Har kjøpt en del av det til tantebarna, kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 6. desember 2010 Fy søren så trøtt jeg er i dag! Det var godt med noen fridager, men når man ikke er hjemme hos seg selv så får man ikke slappet av på samme måte... Det er alltid noen der som skal skravle, eller man blir sittende oppe unødvendig lenge på kvelden for å utnytte tida maks... Og det får jeg svi for i dag. Kjenner meg skikkelig tygget-og-spyttet-ut-igjen idag. Kunne sikkert liggi i senga noen timer til... Men har hatt noen fine dager sammen med min kjæres foreldre. Fikk også møtt et sett av kommende oldeforeldre - og de gleder seg masse på våre vegne. Det er jo første oldebarnet på far-siden til mannen, og det er jo stas. De hadde til og med julegave til mini! Håper jeg kommer meg igjennom denne arbeidsdagen uten å sovne med hodet i tastaturet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. desember 2010 #396 Del Skrevet 6. desember 2010 Er du våken?? Høres ut som dere har hatt en kjempekoselig helg! Ikke dumt med så mye (og så billig) shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 6. desember 2010 Såvidt våken ja... men denne dagen blir lang på jobb! Gleder meg til å komme hjem til sofa og tv i ettermiddag (litt tidlig når arbeidsdagen så vidt har begynt?) Fornøyd med at det ikke er planlagt lange og kjedelige møter i dag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 7. desember 2010 En god natts søvn gjør underverker! selv om jeg måtte opp litt tidligere enn vanlig da mannen skulle ut å reise i dag - og kjørte meg på jobb før han skulle hente kollegaen sin. Så jeg har spist frokost på kontoret i dag! Ikke akkurat noe jeg har tenkt å gjenta hver dag kan man si - men jeg orket rett og slett ikke tanken på å ta en overfylt buss på morran i dag. Må jo ta bussen hjem i dag, og til og fra jobb imorgen - og det får holde for denne uka! Bussen er både varm, full og tar lang tid. I tillegg er det ofte at en av naboene er med bussen. Han har fått tilnavnet skravlekjeft av meg og mannen. Han snakker uansett om du gidder høre på eller ikke - og det er slitsomt når man er sliten etter en dag på jobb. Hvem har lyst å høre om hvordan de slakter dyr liksom? (han jobber på slakteri) Han fortalte meg en gang her i høst at det hadde kommet inn ei ku med dø kalv i magen - og gikk ganske i detalj om hvordan de fikk ut kalven og parterte kua. Grøss. Han fikk da beskjed om at jeg ikke var så interesert i å høre om jobben hans, da det var direkte ekkelt! Oi... der våknet visst mini også. Koslig å kjenne at det er noen som sparker inni magen - selv om h*n av og til treffer noen nerver og det nesten gjør vondt. Jeg må innrømme jeg teller dager nå til vi skal på UL igjen. Gleder meg til å se igjen mini og krysser det som krysses kan for at de klarer å se om det er en gutt eller jente jeg har i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 7. desember 2010 Det har jeg glemt å fortelle... Svigermor er ikke en sånn dame som kaster ting som kan brukes igjen. Så når vi var nedover så fant hun fram gardinene som hang på det første barnerommet til mannen. Kjempesøte gardiner med elefanter på! Stoff fra Ikea en gang på begynnelsen av 80-tallet. De hadde visst nok hengt oppe bare et års tid - så de er jo så godt som nye. De skal henges opp på mini sitt rom også - og evt bli til sengetøy. I går fant jeg også mange oppskrifter på elefanter - så blir nok et rom med elefant tema på mini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. desember 2010 #400 Del Skrevet 7. desember 2010 Så søtt med elefanttema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå