Gjest Iril Skrevet 20. september 2010 #181 Del Skrevet 20. september 2010 Ta av deg BHen og hopp litt opp og ned, så kjenner du fort om de er ømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. september 2010 #182 Del Skrevet 20. september 2010 Dette virker veldig lovende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. september 2010 #183 Del Skrevet 21. september 2010 Ta av deg BHen og hopp litt opp og ned, så kjenner du fort om de er ømme. Nei, så ømme er de ikke, bare kjenner det såvidt i øverste vevet (sålangt! ) Dette virker veldig lovende... Tok en test nå, og den var blendahvit. Har ikke heeelt mistet håpet, for jeg tror nok det er litt tidlig enda. Men kjente håpet jekket seg en god del ned ihvertfall. Sikker like lurt det.... Noen som vet om stipsene og stavene fra billige-testet.no er like følsomme? :klø: Skal på jobb nå, men kjenner at om jeg hadde kunnet velge hadde jeg vert hjemme i dag. Er sliten i kroppen og har fått meg en liten betennelse. Har to kviser som er superbetente, og det pleier å virke inn på hele meg. Fikk faktisk penecillin-kur med legen for det engang! Men som regle går det over av seg selv, problemet er vel bare at de røde feltene fra der kvisen har vert sitter så lenge i! kan ha dem i flere måneder etterpå!!! Og nå når jeg har TO midt i trynet, så blir jo det morsomt fremover..... ...for ikke å evne hvor morsomt det er å gå på jobb med to aktive vulkaner i trynet.... Den ene er så stor og rødlysende at om jeg hadde holdt et grønt lys på andre siden av ansiktet kunne jeg vikariert som fyrlykt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. september 2010 #184 Del Skrevet 21. september 2010 Uff, god bedring! Føler med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 21. september 2010 #185 Del Skrevet 21. september 2010 betente kviser er skikkelig vondt!! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. september 2010 #186 Del Skrevet 21. september 2010 Uff, hørtes ikke noe deilig ut det der Håper de går over fortere en vanlig da Jeg kan i alle fall anbefale stripsene fra billige tester. De gav tydelig utslag når jeg var gravid i alle fall!! Og blir jo dyrt hvis man skal kjøpe de andre testene hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 #187 Del Skrevet 21. september 2010 Hei Ruccula Jeg har en sterk mistanke om at stripsene og stavene fra billig-tester er akkurat den samme innmaten. Og dermed like følsomme. Bare stavene som har en litt mer polstra og fancy innpakning på en måte.. tror jeg da Fortsatt lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. september 2010 #188 Del Skrevet 21. september 2010 Pleier å stå på testen hvor sensitive de er. Ellers google dem. http://www.billige-tester.no/graviditetstest_1_stk____stav-p-56.html Her stod det 25 mlU/mL. Men det er visst samme som strimmelen de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. september 2010 #189 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Takk for svar jenter Og jo, kvisene er faktisk på vei ned, så dette ser lovende ut! Når jeg kikka på testen fra i dag tidlig nå i sted, så syns jeg at jeg skimta noe rundt der streken burde ha vert jeg altså VET man ikke skal se på gamle tester, men jeg må liksom bare Og med de andre testene jeg har tatt, er de like etterpå, bare at strekene forandrer litt farge når de er tørket. Så kommer nok sikkert til å teste i morgen også kjenner jeg meg selv rett ja...... Ikke noe spes ømme pupper nå... Så vi får nå bare vente og se... Endret 21. september 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. september 2010 #190 Del Skrevet 21. september 2010 Takk for svar jenter Og jo, kvisene er faktisk på vei ned, så dette ser lovende ut! Når jeg kikka på testen fra i dag tidlig nå i sted, så syns jeg at jeg skimta noe rundt der streken burde ha vert jeg altså VET man ikke skal se på gamle tester, men jeg må liksom bare Og med de andre testene jeg har tatt, er de like etterpå, bare at strekene forandrer litt farge når de er tørket. Så kommer nok sikkert til å teste i morgen også kjenner jeg meg selv rett ja...... Ikke noe spes ømme pupper nå... Så vi får nå bare vente og se... Nesten litt skummelt å se på gamle tester da... men du og du så spennende! Test i morgen og oppdater oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. september 2010 #191 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, du må oppdatere oss så fort du kan!!! Håper det er gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 #192 Del Skrevet 22. september 2010 Men ikke se på gamle tester, de kan være falsk positiv - ikke gøy! Jeg tok opp en fra søpla (den hadde ligget der et par timer) en gang jeg var helt overbevist om at jeg var gravid. Og viste tydelig strek som dermed nørte oppunder mine overbevisninger, men neida - jeg fikk flere negative tester og mensen kom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. september 2010 #193 Del Skrevet 22. september 2010 Nesten litt skummelt å se på gamle tester da... men du og du så spennende! Test i morgen og oppdater oss Ja, du må oppdatere oss så fort du kan!!! Håper det er gode nyheter!! Men ikke se på gamle tester, de kan være falsk positiv - ikke gøy! Jeg tok opp en fra søpla (den hadde ligget der et par timer) en gang jeg var helt overbevist om at jeg var gravid. Og viste tydelig strek som dermed nørte oppunder mine overbevisninger, men neida - jeg fikk flere negative tester og mensen kom.. Neida, jeg tar det med en klype salt det med den gamle testen altså Følte det bare var skyggene av streken jeg så, altså utsiden av streken var lettere rosa mens selve streken var helt hvit Ble ikke til at jeg testa i dag gitt! Måtte sånn når jeg våkna, at jeg glemte det! Så det får jeg heller ta i morgen tenker jeg. Men godfølesen jeg hadde er borte, så tenker tanta kommer om et par dager jeg altså Selv om jeg er fryktelig trett, småvarm og fortsatt har små kvalmebyer.. Pleier å ha en litt sånn nedstemthet et par dager før tanta har jeg funnet ut... Der jeg føler jeg våkner med leppa ned på knærne, og det tar nesten en time før jeg er skikkelig våken. SKIKKELIG mårragretten med andre ord, og det er jeg ikke ellers. Den følelsen hadde jeg i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. september 2010 #194 Del Skrevet 22. september 2010 Okai damer, NÅ er jeg i tvil! Tok en EL test nå i sted, av ren nyskjerrighet såklart! Ville vente til i morgen med å teste siden jeg glemte det i dag tidlig. Og EL testen lyyyyste positivt! Seriøst like positivt som når jeg har EL!!! Så jeg satte meg på do igjen for å skvise ut noen dråper til så jeg kunne få tatt en GT også, men tror dere jeg fikk ut noe mer da??? Skal på jobb nå klokken 12, og jeg føler bare at jeg måååå teste før det! Så nå spiser jeg en skive, føner håret og så prøver jeg igjen før jeg går på jobb... Er jo ikke mange dråpene som skal til da! Om jeg ikke får ut noe nå heller, så skal dere jammen få se ei som tar trappene i store steg hjem fra jobb i dag! Ble helt spent jeg, så nå får det virkelig vere noe der inne altså! Ikke sikkert jeg rekker å oppdatere dere før jeg må på jobb da, så mulig dere må vente til i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. september 2010 #195 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Bare legger inn bilde av EL testen. Skjønner dere hva jeg mener? (Elendig bilde, så har dratt opp kontrasten noe...men teststreken er tydelig sterkere enn kontrollstreken!) Endret 22. september 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. september 2010 #196 Del Skrevet 22. september 2010 Ojda, nå skal det godt gjøres å ikke få opp håpet her ja! Dette er spennende, jeg håper så inderlig det klaffer for deg nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 22. september 2010 #197 Del Skrevet 22. september 2010 Så spennende Krysser alt som finnes for at det har klaffet...det hadde vært kjempemorro og syns nå dere virkelig fortjener det nå Og selvfølgelig: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. september 2010 #198 Del Skrevet 22. september 2010 Ojoj Krysser alt jeg har for at det er en spire som klamrer seg fast inni der :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. september 2010 #199 Del Skrevet 22. september 2010 Oi, så spennende!!!! Gleder meg masse til du kommer tilbake for å oppdatere, og håper virkelig du har gode nyheter å komme med!! Sender en dose babystøv for sikkerhets skyld!! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. september 2010 #200 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Så utrolig spennende Gleder meg til oppdatering senere i kveld! Endret 22. september 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå