Gjest Marmot Skrevet 24. januar 2012 #1881 Del Skrevet 24. januar 2012 Så vi har måttet gått hjem alle gangene vi har vært der pga det :gjeiper: Hva med å rett og slett ikke gå hjem, men heller tåle at han griner? Hvis han blir redd og du reagerer med å gå hjem, forteller du ham jo at han faktisk har noe å være redd for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. januar 2012 #1882 Del Skrevet 24. januar 2012 Leste det du skrev på skravletråden, her er også lillemann vel skeptisk til andre mennesker - både store og små Han virker litt overfølsom og engstelig inntil han blir husvarm. Vi har besøkt nabodama noen ganger som også er hjemme med sin nå 9 mnd gamle baby - han er stoooor, og A begynner å gråte med en gang han lager lyder Går helt greit så lenge han er stille, men lydene... Så vi har måttet gått hjem alle gangene vi har vært der pga det :gjeiper: Hva med å rett og slett ikke gå hjem, men heller tåle at han griner? Hvis han blir redd og du reagerer med å gå hjem, forteller du ham jo at han faktisk har noe å være redd for. Line: Ja de må jo vennes til ting. Livet hjemme med kun mamma er jo endel roligere enn når en er noested I tillegg oppfører jo kanskje mamma seg litt annerledes hos andre enn hjemme så er vel ikke så rart de reagerer litt. Men vi får jobbe med det Marmot: Litt enig med deg der, men en må se an hvær situasjon. Og så heller la barnet kun sitte i fanget å vere trygg enn å gå hjem. Da får barnet overvåke situasjonen og vil nok forhåpentlig vis etterhvert ta del i leken fordi en er tryggere Var sånn det ble på treff med oss....de andre 5 babyene lå på gulvet mens vesla satt hos mamma 90% av tiden En venninne av min venninne har en datter som var sånn at hun var skeptisk til alt, og fikk lov å fortsette å vere sånn....så i en alder av 4 år er det hun som bestemmer om de skal besøke noen eller ikke. En gang hadde de kjørt 20 minutter til venninnen min sitt hus for de skulle i bursdag. Men når de kom til døren sa jenta at hun ville ikke inn-hun ville hjem.....og da ble det sånn..... :/ Er vel ikke helt heldig det heller En må nok bare finne ut hva som passer for seg og sin baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. januar 2012 #1883 Del Skrevet 25. januar 2012 Vesla er blitt så flink å spise! Hun spiser maiskorn, små skivebiter og små klumper i grøten uten problem! Ikke brekker hun seg eller noe! Mamma'n som var superkresen selv er kjempestolt! I dag fikk hun også sånne frokostblandings biter. husker ikke hva de heter, puffs-ettellerannet hvete-puffs? Finnes i store biter i originalvarianten, og så desse i mini. Da bløtte jeg dem opp litt først til henne og så gumlet hun fornøyd på dem etterpå! Sliter fortsatt med å få henne til å forstå at flaskene skal suges på og ikke bites på og har prøvd tåteflaske, kopp og en kombisak uten mye hell. Begynner såvidt å suge litt nå de siste dagene, så håper det løsner! Det gjør ting så mye lettere i forhold til at da kan pappan ta henne over litt lenger tid uten å måtte ha pupp, og evt andre kan passe om vi skal noe Så vi øver og øver enda og håper det løsner skikkelig snart. Merker at det lysner ute, stua mi er støvete gitt! Går over gulvet med tørrmopp omtrent hvær dag, men har ikke tatt kriker og kroker så nøye og DET så man jammen når sola kom inn Men det er godt med lysere dager selv om støvet komer frem i solen Savner snø da kjenner jeg... Tror vi har hatt 7-8 cm som lå i to dager Så kunne godt kommet en meter nå som fikk lige en måneds tid! Er så deilig med snø, alt blir liksom så rolig og avslappet "Og alle lyder pakkes inn i vatt" synger man i en julesang og det er jammen sant Til og med pappa spekulerte på dette og håpte på det snart kom litt snø - han som haaaater å måke! :gjeiper: Nå har snuppa nettopp tatt kvelden (håper jeg) Håper det blir ferre byssinger enn i går, og at hun sover bedre i natt. var mye opp og ned i natt så mor har ihvertfall ikke sovet godt. Skal snart finne senga jeg også, må bare bruke litt egentid på data og finne meg litt å spise (Merker at jeg ammer på natta, blir så innmari kvalm på morningen om jeg ikke spiser en skikkelig kvelds! Jeg kunne droppe kveldsen før, uten å få det problemet.) Så da sier jeg takk for i dag og ønsker at alle får en god natts ladding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 26. januar 2012 #1884 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg synes det er så deilig med vår, at det definitivt er verdt at man må gjøre husarbeid nøyere. Men her er det virkelig full vinter ennå, masse-masse snø. Det er jo bare januar, så det går fint. Men jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til denne sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 26. januar 2012 #1885 Del Skrevet 26. januar 2012 Ganske ok natt i natt Hun sovnet halv elleve og våknet første gang halv fire våken igjen halv seks og så sto vi opp halv ti etter å ha halsovet i en timestid Er stiv i nakken etter en dårlig natt i går, så kjenner jeg er sliten i hodet. Snuppa er utålmodig og litt sutrete i dag. håper ikke hun brygger på noe ønsker meg mindre vind så det går an å gå tur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 26. januar 2012 #1886 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Så fint å lese at snuppa er så u-kresen selv om mamman ikke var det da - mamman her var nok nemlig litt kresen hun og, så har vært litt skeptisk til at mini skal arve det Skjønner at det kan være praktisk å få henne til å forstå at flasker skal suges av, og ikke bites - det blir sikkert litt mer fleksibelt om det er mulig å la andre passe henne i blant, så du kan få litt hvile, eller litt kjærestetid med mannen Håper ikke snuppa brygger på noen ulumskheter da - kjedelig å bli syk! Endret 26. januar 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 27. januar 2012 #1887 Del Skrevet 27. januar 2012 Sliter fortsatt med å få henne til å forstå at flaskene skal suges på og ikke bites på og har prøvd tåteflaske, kopp og en kombisak uten mye hell. Begynner såvidt å suge litt nå de siste dagene, så håper det løsner! Det gjør ting så mye lettere i forhold til at da kan pappan ta henne over litt lenger tid uten å måtte ha pupp, og evt andre kan passe om vi skal noe Så vi øver og øver enda og håper det løsner skikkelig snart. Hei Ruccola Tittet innom i en rolig stund og kom over dette du skrev...nå skal det sies at jeg ikke vet hva dere har prøvd og ikke...men, har dere også prøvd lateks tupp på tåteflaska? Vi sleit skikkelig da vår skulle begynne å ta flaske og det var som om det gikk et lys opp for han da vi prøvde lateks... Ønsker deg uansett lykke til videre og kos deg masse i tiden framover...og pass på å ikke blunke for mye...det kan hende du går glipp av noe for nå vil det skje utrolig mye og det er morro! Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 27. januar 2012 #1888 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg synes det er så deilig med vår, at det definitivt er verdt at man må gjøre husarbeid nøyere. Men her er det virkelig full vinter ennå, masse-masse snø. Det er jo bare januar, så det går fint. Men jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til denne sommeren! Ja jeg syns det er supert å se støv og dritt, for da er jeg så mye flinkere å få ting gjort Vi har ikke hatt snø da, så ønsker med det før våren kan komme i mars Så fint å lese at snuppa er så u-kresen selv om mamman ikke var det da - mamman her var nok nemlig litt kresen hun og, så har vært litt skeptisk til at mini skal arve det Skjønner at det kan være praktisk å få henne til å forstå at flasker skal suges av, og ikke bites - det blir sikkert litt mer fleksibelt om det er mulig å la andre passe henne i blant, så du kan få litt hvile, eller litt kjærestetid med mannen Håper ikke snuppa brygger på noen ulumskheter da - kjedelig å bli syk! Ja vi begynte med smaksprøver på mat når hun var 4 mnd. ingen måltider, bare noen få t-skjeer. en venninne av meg sa nemlig at med første barnet hadde hun ventet til 6 mnd, og da slet hun med å få ham til å smake på noe som helst, ville bare ha pupp. Så når hun fikk nr to begynte hun på 4 mnd og det var mye lettere. Kan jo vere tilfeldig såklart, men her har det ihvertfall gått fint Hun begynner såvidt å skjønne flaske nå, så kanskje det snart kan bli kinotur på mamma og pappa Ser ikke ut til at hun blir noe syk heldigvis Hei Ruccola Tittet innom i en rolig stund og kom over dette du skrev...nå skal det sies at jeg ikke vet hva dere har prøvd og ikke...men, har dere også prøvd lateks tupp på tåteflaska? Vi sleit skikkelig da vår skulle begynne å ta flaske og det var som om det gikk et lys opp for han da vi prøvde lateks... Ønsker deg uansett lykke til videre og kos deg masse i tiden framover...og pass på å ikke blunke for mye...det kan hende du går glipp av noe for nå vil det skje utrolig mye og det er morro! Gled deg Vet ikke hva de er lager av. har avent sin flaske, vannkoppen som vi fikk på HS og en MAM tåteflaske med kombitutthttp://www.mambaby.com/index.php?StoryID=26959&RefStoryID=26958&ProductID=124 Den elsker hun å tygge på (sikkert godt for gommene) og har holdt den selv siden hun var 4,5 mnd Kjempegod flaske! Kjøpte den på Rema Hun får i seg litt her og der når hun tygger, så begynner å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. januar 2012 #1889 Del Skrevet 28. januar 2012 Har gått deeeeilig tur i strålende vintervær i dag Så nå er det litt husvask og rydding i klær som står for tur i dag og i morgen Så måååå jeg bli flinkere til å spise mer sunt! Haaaaaaar sånn søtsug for tiden Nå skal snuppa få ta dagens sidte lur, så tenker jeg hun tar kvelden i ti tiden slik hun har gjort mer og mer i det siste Var en god natt i natt, hun var bare våken to ganger Jeg derimot er veldig stiv i rygg, nakke og skuldre så ligger ikke godt for tiden :/ Mulig jeg må til en kiropraktor eller noe for kjennes ganske låst ut nå Ellers gleder jeg meg til neste uke for da starter babysalmesangen oppigjen! Gleder oss veldig til det, 2 mnd siden sist Og GLEDER meg til å ha noe fast å se frem til hver uke! Så er det 6 mnds kontroll på tirsdag Så nå håper jeg bare vi holder oss friske så vi får delta God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. januar 2012 #1890 Del Skrevet 29. januar 2012 hm, tror jeg skal rydde gjesterom og flytte snuppa inn der nå. Hadde i utgangspunktet en plan om å gjøre det rundt 4 mnd om hun sov bra på natten, men så har vi trengt gjesterommet så mye, og vi skal flytte i år, så tenkte kanskje å vente til vi flytter. Men nå sover jeg så dårlig at noe må gjøres.... Jeg sovner med henne til puppen, og sånn ligger vi i flere timer...noe som gir mor store smerter i kroppen siden en ligger så spent. (I dag våknet jeg med vondt i hele spiserøret føles det ut som! Rett og slett vondt å svelge, og ikke i halsen! Så tror kanskje jeg har ligget så skjevt at ting er helt ute av stille Har hatt vondt i nakke, skuldre og rygg siste uka, omtrent som en låsning. Så nå blir det nok behandling på meg i mårra om dette ikke gir seg. ) Så trur jeg skal prøve å få demontert gjestesengen i dag så vi får plass til sprinkelsengen inn der. Kjære er på tur til i seks-syv tiden, så hadde vert morro om jeg hadde fått gjort litt til han kommer hjem Har ikke sagt det til ham enda, jeg bestemte det i sted Så får vi se om energien holder og jeg kommer i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. januar 2012 #1891 Del Skrevet 29. januar 2012 Spennende med eget rom da! Her var det fantastisk å få han på eget rom, for da våknet han sjeldnere på natten. Håper det bedrer seg med ryggen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. januar 2012 #1892 Del Skrevet 29. januar 2012 Jaa! Masse lykke til med forsøk på eget rom Store muligheter for at det vanker positive overraskelser Jeg merker det så godt her for tiden... lillemann har mange oppvåkninger som kunne vært unngått om han hadde hatt eget. Les; han våkner av oss. Føler liksom at vi treffer han på nesten-våken-syklusen hele tiden... Eller kanskje han bare er generelt urolig om dagen også.. Håper du får orden på kroppen Ps: jeg har forresten ikke søtsug.... jeg demper det med sjokolade med en gang det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. januar 2012 #1893 Del Skrevet 30. januar 2012 Spennende med eget rom da! Her var det fantastisk å få han på eget rom, for da våknet han sjeldnere på natten. Håper det bedrer seg med ryggen da Ja tror nok det vil komme seg. Nå har vi hatt en rotenatt igjen. Husker ikke hva klokken var første gangen hun våknet, men andre var klokken 3.30, så før det engang. Så sovnet vi jo igjen da, og vesla kom aldri over i sin seng igjen Blir liksom så vanskelig da, for jeg våkner når hun er urolig, slenger inn puppen for å se om hun sovner til så jeg kan legge henne over, men så sovner JEG igjen før det skjer....så har man det gående.... Er ganske så sliten nå, og er bare nødt å gjøre noe. Men må rydde og sortere et lass med ting og tang før det blir plass på gjesterommet, så trenger nok noen dager på det tenker jeg. Hun var så urolig i går at da fikk jeg ikke gjort noe. Jaa! Masse lykke til med forsøk på eget rom Store muligheter for at det vanker positive overraskelser Jeg merker det så godt her for tiden... lillemann har mange oppvåkninger som kunne vært unngått om han hadde hatt eget. Les; han våkner av oss. Føler liksom at vi treffer han på nesten-våken-syklusen hele tiden... Eller kanskje han bare er generelt urolig om dagen også.. Håper du får orden på kroppen Ps: jeg har forresten ikke søtsug.... jeg demper det med sjokolade med en gang det kommer Vesla sover utrolig tungt når hun først sover. Vi kan bråke når vi legger oss uten problem. Vi har dobbeldyne, og noen ganger siger dynen litt inni trekket. Da kan jeg riste dynen på plass uten at hun leer på en finger Er det jeg skrev over som er problemet. Og fordi sambo er over 100 kg ruller jeg inn mot midten av sengen. dette kompanserer jeg for ved å vri meg så puppen kommer i rett høyde til henne. Så ligger jeg anspent fordi jeg er redd hun skal ligge for tett inntil meg å ikke få puste, at sambo legger seg over henne, at hun triller på gulvet.....you name it.... aner ikke hvor mane ganger jeg har våknet i panikk og trodd hun har falt i gulvet, men så har jeg bare lagt henne over i sin seng Har rullet et håndkle og lagt under lakenet på kanten av senga så hun kan ikke falle i gulvet - men alikevel har jeg panikk for det. Så nå får jeg lete frem min varme og gode morgenkåpe, og heller begynne å sove med pysjamas på så jeg kan vandre fra rom til rom på natten Må ha en stol der inne kanskje, men det har jeg ikke....så der må jeg finne på noe lurt (Må ikke vere for komfortabelt så mor sovner ) lo så jeg grein av sjokoladekommentaren din! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 31. januar 2012 #1894 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Ruccola!! Nilla kikker fram fra vinter-dvalen! :fniser: Prøver å lese meg opp litt etter nesten en måneds KG-fravær. Så da det sto "tippeliste kjønn" nederst i signaturen din så trodde jeg det var noe nytt på gang! Så flink Vesla er med spisinga da! Håper hun tar flaske like greit etterhvert. Der har jeg en fordel med guttene som bare har flaska. Selv om jeg til tider savner nærheten som amminga gir. Men den tar vi igjen i annen kos. Her har vi ikke sola ennå så jeg kan prøve å overbevise meg sjøl om at det ikke er så støvete enda et par uker. Her har vi en halvmeter snø og 12-14 minusgrader for tida og lite som minner om vår. :fryse: Gleder meg på lysere og mildere tider kjenner jeg! Men du er hjertelig velkommen oppover om du vil ha litt snø altså. Kanskje en gårdsferie kan friste? Endret 31. januar 2012 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 31. januar 2012 #1895 Del Skrevet 31. januar 2012 Ruccola!! Nilla kikker fram fra vinter-dvalen! :fniser: Prøver å lese meg opp litt etter nesten en måneds KG-fravær. Så da det sto "tippeliste kjønn" nederst i signaturen din så trodde jeg det var noe nytt på gang! Så flink Vesla er med spisinga da! Håper hun tar flaske like greit etterhvert. Der har jeg en fordel med guttene som bare har flaska. Selv om jeg til tider savner nærheten som amminga gir. Men den tar vi igjen i annen kos. Her har vi ikke sola ennå så jeg kan prøve å overbevise meg sjøl om at det ikke er så støvete enda et par uker. Her har vi en halvmeter snø og 12-14 minusgrader for tida og lite som minner om vår. :fryse: Gleder meg på lysere og mildere tider kjenner jeg! Men du er hjertelig velkommen oppover om du vil ha litt snø altså. Kanskje en gårdsferie kan friste? Godt å "se" deg igjen Nilla Hehe, har hatt på planen å oppdatere signaturen min men så langt kom jeg Ja har du vert like slurvete som jeg i vintermørket vil du få sjokk når sola kommer.....ho mor var kjapt fremme med både støvklut og gulvklut kan en trygt si! Her er ikke snø i det hele tatt, men så er det vestlandet også da... men litt snø pleier vi nå å ha. Hvor langt nord er det du bor da? Syns det høres helt himmelskt ut med 12 minus og en halvmeter snø jeg En gårdsferie hadde nok gjort seg ja Har dere mye dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 31. januar 2012 #1896 Del Skrevet 31. januar 2012 Bor midt i barteland jeg. Trøndelag med andre ord. For tida har vi melkekyr, ungnaut og masse kalver nå framover. I tillegg til en liten kanin og to puser. Men vi har planer om hund, høner og hest etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 31. januar 2012 #1897 Del Skrevet 31. januar 2012 Så herlig Må vere drømmen å få bo på gård Måe arbeid såklart, men tror nok en får vannvittig mye glede tilbake ved å ha er rikt dyrelig rundt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. februar 2012 #1898 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg tror jammen Vesla forstod at mamma'n ikke har vert i form og sov derfor fra 22.30 til 07 i ett i natt! Så fikk hun litt pupp og sov igjen til 09 Jeg hadde nemlig magesjau i går og var helt utmattet. Var så glad da kjære kom igjen fra jobb og jeg kunne endelig få høre på kroppen og slappe av. (DET er ikke lett med ei aktiv jente i hus ) Han dro på butikken og handlet masse juice, lette middager (les: pizza og grytereett) og dopapir i tilfelle vi skulle bli liggende med omgangssyken begge to. Men jeg kastet heldigvis ikke opp, så der er et håp for at vi kaaaanskje slipper unna denne fæle syken som som går her Føler meg ganske bra nå. Jeg spiste loffskiver til frokost så magen ikke trenger å jobbe så mye, og så fikk Vesla noen biter også. Og for første gang tok hun bitene mellom tommel og pekefinger og puttet dem imunnen helt selv! Flinke jenta mi er blitt så stor! Hun spiste en halv skive! Nå våknet hun i vugga si, så hun stikker hodet over kanten og ser på mamma'n sin som sitter å skriver Er nok på siste ukene vi kan bruke vugga for er nok ikke lenge til hun setter seg helt opp Har ikke fått henne på eget rom enda. Ikke vert i strøk så har ikke fått sortert ferdig på rommet. Tror ikke jeg demonterer gjestesengen, det gjør jo ikke noe om sprinkelsengen står utenfor den igjen....tror liksom ikke hun merker at rommet hennes ikke er perfekt Og det er så godt å ha gjesteseng tigjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. februar 2012 #1899 Del Skrevet 3. februar 2012 Å nei - nå ble jeg ikke litt misunnelig i det hele tatt 2230-7 du.... You lucky woman! Men som du sier, hun skjønte nok at du trengte det Så gøy at hun spiste loffskive. Jeg er inne på tanken jeg også - mangler bare å få kjøpt eller laget passende brød og en leverpostei (litt mye hele korn i det jeg spiser, så tror ikke det er noe suksess hos han ) Og hadde jeg hatt barnerom så skulle jeg gjerne hatt en ekstra seng der inne også - må da være praktisk Sikkert netter hvor man ønsker å legge seg ned for amme, eller bysse i søvn etc etc... God helg ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. februar 2012 #1900 Del Skrevet 3. februar 2012 Å nei - nå ble jeg ikke litt misunnelig i det hele tatt :ironi 2230-7 du.... :filer You lucky woman! :nigo Men som du sier, hun skjønte nok at du trengte det! Så gøy at hun spiste loffskive. Jeg er inne på tanken jeg også - mangler bare å få kjøpt eller laget passende brød og en leverpostei :ler (litt mye hele korn i det jeg spiser, så tror ikke det er noe suksess hos han ) Og hadde jeg hatt barnerom så skulle jeg gjerne hatt en ekstra seng der inne også - må da være praktisk :jepp Sikkert netter hvor man ønsker å legge seg ned for amme, eller bysse i søvn etc etc... God helg ruccola! :klemmer Ja det var akkurat den medisinen jeg trengte tror jeg for er myyye bedre i dag Hun har vel hatt 6-7 sånne netter siden hun var født og de er gode Hun er som regel våken 2-3 ganger ila natten, noen ganger 4. Ja var morro å se henne spise! Hun har fått smakt litt før også, men ikke så mye som en halv skive Håper hun blir glad i skiver, for har ikke lyst at hun skal få grøt når hun skal i barnehagen Det med sengen tenkte jeg også Line, og spesiellt at om snuppa er syk så kan jeg sove der inne med henne Hadde lyst på en stol der inne til aming, men når jeg ikke tar bort sengen blir det ikke plass. Så tror jeg heller skal kjøpe noen store gode puter og lage en kosekrok i sengen Jeg MÅ bli flinkere til å la henne sovne selv! Blir til at hun sovner med puppen... Så nå tok jeg henne fra puppen rett før hun skulle til å sovne, strøk henne over kinnet og koste litt med henne og la henne nedi vogga. Hun lå stille og tittet i et minutt eller to så jeg tenkte at "dette går jo fint, nå sovner hun" men neida...nå er det gått 10 minutter og hun ligger og klager nedi her. Har ikke vugget på vuggen enda, tenkte å prøve helt uten. Jeg bare sitter her så hun ser meg. Prøver i et par minutt til, og så skal jeg sette på musikk. det pleier å roe henne men jeg vil liksom ikke at hun skal vere vent til det da.... Søren så vanskelig akkurat dette her skulle vere Har en fast rutine på kvelden nå da. vet ikke hvor mye det hjelper, men tar siste ammingen i sengen vår. Så ligger vi der til hun sovner. Vil jo helst at hun skal kunne legge seg selv men vet ikke hvordan jeg skal klare å komme til det punktet for jeg vil IKKE til med noe skrikekur. Nå satte jeg på litt klassisk musikk...har ny data og ikke fått lagt inn spotify enda så dette var noe som lå inne på mediapleieren. hun begynte å gråte :gjeiper: skiftet sang og det kom noe med mer rytmer. da ble hun helt stille sitter i noen minutter til før jeg tar henne opp. Vil ikke at det å legge seg skal bli en negativ opplevelse. Når hun sovner skal jeg opp å sortere litt mer på gjesterommet tenker jeg Har så mye papirer, sysaker, malesaker og gaveinnpakking der som må kategoriseres s\og puttes i skuffer og skap sånn at det er lett å holde det støvfritt der inne nå når hun skal sove der Har bare hatt ting liggende fremme på sengen og på skrivepulten til nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå