pusilus Skrevet 8. desember 2010 #881 Del Skrevet 8. desember 2010 Tenk at hun endelig er her Hun er aldeles nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. desember 2010 #882 Del Skrevet 8. desember 2010 Så herlig å lese. Gratulerer så mye igjen med den nydelige jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2010 #883 Del Skrevet 8. desember 2010 Hun er så skjønn. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. desember 2010 #884 Del Skrevet 8. desember 2010 Åeeeh! :rødme: Synes hun likner litt på min, egentlig.. Gratulerer så mye O'hara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. desember 2010 #885 Del Skrevet 8. desember 2010 For en herlig og perfekt liten jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. desember 2010 #886 Del Skrevet 8. desember 2010 Så skjønn hun er :rødme: Gratulerer så mye enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. desember 2010 #887 Del Skrevet 8. desember 2010 Neimen der var hun jo!! Så nydelig!! :rødme: Og så våken! Jeg trodde de andre hadde deg som FBvenn og så bildet der, men etterhvert tenkte jeg at det var da voldsomt mange fbvenner du hadde her inne og bladde en side tilbake Spennende å høre fødselshistorien din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. desember 2010 #888 Del Skrevet 9. desember 2010 Næmmen så skjønn hun er!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. desember 2010 #889 Del Skrevet 9. desember 2010 Endelig er hun her, så søt hun er. Jeg synes det var utrolig kos når vi først fikk vesla ned i sjalet så gled deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #890 Del Skrevet 9. desember 2010 Neimen der var hun jo!! Så nydelig!! :rødme: Og så våken! Jeg trodde de andre hadde deg som FBvenn og så bildet der, men etterhvert tenkte jeg at det var da voldsomt mange fbvenner du hadde her inne og bladde en side tilbake Spennende å høre fødselshistorien din! Vel, jeg har jo flere på FB da, men ikke alle nei Og ja, helt objektivt sett så er hun nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 9. desember 2010 #891 Del Skrevet 9. desember 2010 O'hara har hele KG på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #892 Del Skrevet 9. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. desember 2010 #893 Del Skrevet 9. desember 2010 Hvordan går det med dere? Lite søvn, eller går det bra? Går amminga greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #894 Del Skrevet 11. desember 2010 Da var graviditetsepoken over, og jeg stenger boka mi. Tusen takk for alle gratulasjoner fra dere! Mulig jeg starter opp en ny bok også, men akkurat nå er livet mitt fylt med så mange andre ting at jeg vet regelrett ikke om jeg får tid til å holde liv i en dagbok. Men jeg føler meg skikkelig priviligert som har fått oppleve det jeg har gjort, jeg virkelig nyter hverdagen med tøtta, og kan ikke se meg mett på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. desember 2010 #895 Del Skrevet 11. desember 2010 Skjønner at det er mye annet som opptar tiden din om dagen, men håper du gir livstegn fra deg innimellom i allefall Hadde vært koselig med en bok å følge livet med deg og tøtta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. desember 2010 #896 Del Skrevet 11. desember 2010 Håper virkelig det kommer ny dagbok, ellers kommer jeg til å avne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2010 #897 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg skjønner godt at du tenker som du gjør, og ikke minst at det nye vidunderet er midtpunktet i livene deres nå. Kos dere med Tøtta... :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. desember 2010 #898 Del Skrevet 11. desember 2010 Skjønner godt at dagbokskrivingen ikke er det som tar den største delen av hverdagen din nå Kos dere mye med tøtta, og dukker du opp med en ny dagbok etterhvert så henger vi med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg