Gjest Vilma Skrevet 22. november 2010 #721 Del Skrevet 22. november 2010 Har og ewe need it, men bruker den kun på bleiebuker. De lukter så sterkt. Magen er knallfin,. Tenk, snart er den borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #722 Del Skrevet 22. november 2010 Oh... Jeg er ikke så glad i kraftig lukt jeg da. Bruker bare parfymefrie vaske- og skyllemidler. Når magen er borte skal jeg juble!! Litt lei av den... Og, jeg ser så utrolig mange fine klær i butikkene, men kan jeg kjøpe noe?? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. november 2010 #723 Del Skrevet 22. november 2010 Fin mage Men jeg skjønner godt at du gleder deg til den er borte. For da har du ei tulle på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #724 Del Skrevet 22. november 2010 Kjempeflott mage! Får håpe Tøtta kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2010 #725 Del Skrevet 22. november 2010 Snart har du tulla di på utsiden og kan glede deg over nye klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 22. november 2010 Regner med det tar sin tid før kroppen er som før igjen da, så de store kleskjøpene tar jeg nok neste høst. Men, jeg har jo noen klær i skapet fra før, og håper at de passer om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2010 #727 Del Skrevet 22. november 2010 For en fin mage. Jeg syntes forøvrig ikke at min sank noe særlig heller. Ikke at det er så mye synkeplass når et stykk baby ligger i magen til en stk. lav mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. november 2010 #728 Del Skrevet 22. november 2010 Fine magen Skjønner du er litt lei den nå, så tar den gjerne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 22. november 2010 Be my guest Lucky!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. november 2010 #730 Del Skrevet 22. november 2010 Hvis hun har festet seg for en stund siden og sånn, kan magen synke noe særlig mer før fødselen er i gang da? Jeg er bare lei av magen om natten, den føles ekstremt tung hver gang jeg skal snu meg rundt og bidrar ikke akkurat til at det gjør noe lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tror ikke hun har festet seg...? Ikke sikkert at hun kommer til å gjøre det heller, men hun har ligget langt nede lenge. Samtidig så er jo morkaken min fortsatt langt nede, så mulig hun ikke kommer lengre?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2010 #732 Del Skrevet 22. november 2010 Magen er nydelig :rødme: , men skjønner godt at du begynner å bli utålmodig Håper det er like før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. november 2010 #733 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg lurte også på det der om at magen skulle synke.. Den sank kanskje bittelitt på slutten, men siden hodet var festet i fra senest uke 32, og jm sa at hodet stod langt ned i bekkenet så synes jeg det er rart om den skulle kunne synke så mye mer.. :klø: Men who knows Hva står det på helsekortet ditt da? Om det er festet står det HF. Om det ikke er det står det vel.. HB eller noe sånt.. :klø: Jeg kan love deg at det er digg å bli kvitt magen!! Den blir jo ikke helt borte sånn helt med det første, men guuud så deilig det var å kunne bøye seg og snu seg i senga uten at det kjentes ut som noen la en sekk med poteter oppå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg var jo på UL i uke 38 (?), og da sa de at tøtta lå skikkelig godt nedi bekkenet, så det var ikke noe å bekymre seg for hvertfall Men ja, kan tenke meg at "nattsnuing" må være deilig nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. november 2010 #735 Del Skrevet 22. november 2010 Må liksom innom oftere og sjekke tilstanden her nå. Ikke for å legge noe press, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. november 2010 Forfatter #736 Del Skrevet 23. november 2010 Haha Fikk sms fra pappa i går hvor han sa at jeg måtte være snill og informere han om det skjer noe... Hvorpå jeg bare "måtte" svare at han fikk pent følge med på FB... Som om jeg ikke kom til å si noe til pappa liksom? Ingenting har skjedd i løpet av natten hvertfall, kjenner ingenting... Så, nå ser jeg for meg at dette kan vente til desember. Kanskje hun er påvirket av pappaens sunnmørsgener og tenker vi skal spare penger på advendtskalenderen? Nei, mer skolearbeid her i gården... Stresset nå om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 #737 Del Skrevet 23. november 2010 Haha Fikk sms fra pappa i går hvor han sa at jeg måtte være snill og informere han om det skjer noe... Hvorpå jeg bare "måtte" svare at han fikk pent følge med på FB... Som om jeg ikke kom til å si noe til pappa liksom? Ingenting har skjedd i løpet av natten hvertfall, kjenner ingenting... Så, nå ser jeg for meg at dette kan vente til desember. Kanskje hun er påvirket av pappaens sunnmørsgener og tenker vi skal spare penger på advendtskalenderen? Nei, mer skolearbeid her i gården... Stresset nå om dagen.... Ha en god dag, O'Hara! Før du aner det er Tøttingsen på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. november 2010 #738 Del Skrevet 23. november 2010 Håper du får en flott dag O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. november 2010 #739 Del Skrevet 24. november 2010 Hvor er O'Hara...? Driver Tøtta og baner seg fram i skrivende øyeblikk, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 24. november 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 24. november 2010 Neida, vi er her vi. Det er bare slik at det ikke skjer noe om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg