Saeria Skrevet 22. november 2010 #701 Del Skrevet 22. november 2010 Åhhh! LilleBa. Det er så utrolig mye fint der. Vi hadde en bambusdress fra bamboobaby, og den var også helt herlig. Nå derimot, venter jeg på soyaklær fra junaiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 22. november 2010 #702 Del Skrevet 22. november 2010 Sovesekken fra ManyMonths er genial, da trenger man ikke pysj. Sparer endel penger påd et gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #703 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har sett på mye fra LilleBa, de kjennes så utrolig gode og mye ut Men jeg tror det blir mye Devold her i gården, det blir liksom det enkleste, men bare så synd at det er så mye annet jeg synes er finere... Devold er litt, tja, kjedelig... Åh, den så skikkelig kjekk ut den sovesekken! Den tas opp til vurdering. Akkurat nå tror jeg jammen jeg har mistet litt kontroll over hva man egentlig har bruk for... Og, så vil jeg avvente å se hva det er jeg egentlig trenger. Synes ikke det er så morsomt å måtte pakke bort ubrukte, nye klær.... Daria, jeg lurer virkelig på hvilket gjennomsnitt av "vi" KG bruker ja... Har nå vært hos jm, målte bare BT og sjekket for eggehvite. That's it liksom Greit med slike korte og effektive timer. Nå: gumler mandariner og venter på at torsken skal tine litt. Fikk så lyst på fiskegrateng i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 22. november 2010 #704 Del Skrevet 22. november 2010 Vi kjøpte ikke sovesekken før mini vokste ut av alle pysjene han fikk, det er noe med å bruke det man har ja. Den passer uansett ikke før ved ca 3 mnd alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 22. november 2010 #705 Del Skrevet 22. november 2010 Vi er hjemme hele julen, bare si ifra! Mht klær så ble de aldri skitne hos oss de første par månedene. Junior ble etterhvert skikkelig gulpebaby og da økte jo frekvensen betraktelig. Og samme når de begynner å spise vanlig mat. Sånn har det ihvertfall vært hos oss. Men sjelden vi bytter oftere enn en gang om dagen. Kanskje en ny body. Så det varierer nok mye fra barn til barn hvor mye de trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 22. november 2010 Vel, så lenge klærne ikke er regelrett skitne, så kan jeg ikke skjønne at man bytter klær hver dag nei.. Men blir hun gulpebaby (Gud forby ) så må vi nok handle mer klær.... Tror jeg setter opp en slik sovesekk på ønskelisten, jeg liker slike ting. Vi har handlet en "sovepose" fra Ikea også, skal prøve det ut hvordan det fungerer. Husker mine søsken hadde slike poser (greit nok, de var også bundet fast i sengen og det er vel ikke like aktuelt i dag da... ), og jeg synes det ser smart ut. Om det faktisk ER det, vel, det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2010 #707 Del Skrevet 22. november 2010 Nå trodde jeg nesten at det hadde skjedd noe her siden det var så mange sider på så kort tid. Men så var det bare helt vanlig skravling - koselig det og da. Vi skiftet en del de første månedene pga gulping, men etterhvert så ble det sjeldnere skift i løpet av dagen. Og nå trenger vi ikke å skifte i løpet av dagen, med mindre det er et skikkelig uhell ute og går, veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #708 Del Skrevet 22. november 2010 Hehe, neida, bare generell skravling... Jeg er nå forberedt på at hun blir født i desember... Godt jeg ikke hadde rett i at det blir ei turbotøtte, for det hadde jo betydd at jeg muligens var synsk, og det er det jammen godt at jeg ikke er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2010 #709 Del Skrevet 22. november 2010 Tenk så kjedelig livet hadde vært om du hadde vært synsk, ingen overraskelser i det hele tatt da jo. Og det vil man jo gjerne ha, vil man ikke det da. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg nyter (?) hver en overraskelse!! Selv om det sikkert hadde vært fint å noen ganger ha visst hva som ligger foran en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. november 2010 #711 Del Skrevet 22. november 2010 Noen ganger hadde det nok vært fint å kunne forberedt seg på "overraskelser". Men man får ta det man får tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. november 2010 #712 Del Skrevet 22. november 2010 Anbefaler posepysjen fra Jofa! (eller var det Janus..) Den er ikke for tykk og er som en kjole med lange ermer som snurpes i punnen. Bollen elsker den for der kan han tulle beina sine sammen når han vil. Han lager posepysj av Nøstbarnpysjen sin og da.. Liker ikke å ha en fot i hvert bein. Han ender gjerne opp med å krølle begge beina opp i kroppen på pysjen så beina er helt tomme Forøvrig hadde det vært ok å være litt synsk av og til bare.. Og så har jeg mange ganger tenkt at det hadde vært så utrolig praktisk å kunne trylle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2010 #713 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg kan også anbefale å vaske ulltøy med lanolinholdig vaskemiddel (kan gi deg gode tips), for skulle det komme litt tiss på tøyet da, er det bare å henge det opp, og lanolinet gjør vaskejobben. Jeg vasker det meste av ull for hånd. Har en balje med litt ullvask i, fyller den med kokende varmt vann, legger oppi ulltøyet og tar det ut når vannet er kaldt og legger det til tørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe vaskemiddelet fra Nøstebarn, og ullkur. Nå har jeg bare Milo i skapet, tenker jeg bruker opp den først før jeg anskaffer nytt... *gnien* Men hvilket vaskemiddel bruker du? Tar gjerne imot tips Tror jeg er for lat til å vaske for hånd.... Såfremt jeg ikke MÅ da. Sibaeo, hvilken pose er det du bruker? Søkte jeg på Jofa fikk jeg bare opp noen sportshjelmer? :klø: Og, etter hva jeg kan se, så har ikke Janus noen slike "sekker". Forøvrig mener jeg å huske at Janus ikke kom spesielt godt ut av det på en sånn ullklærtestegreier som var gjort her for ikke alt for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 22. november 2010 Åhhh! LilleBa. Det er så utrolig mye fint der. Vi hadde en bambusdress fra bamboobaby, og den var også helt herlig. Nå derimot, venter jeg på soyaklær fra junaiten. Forresten, jeg vil gjerne høre erfaringer fra soyaklærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 22. november 2010 #716 Del Skrevet 22. november 2010 Sånn Ikeapose har vi og, aldri brukt. Kanskje jeg skal huske å dytte den over på noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #717 Del Skrevet 22. november 2010 God kveld, O'Hara! Hvor langt er du på vei, nå? Er det ikke snart på tide at Tøtta kommer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. november 2010 #718 Del Skrevet 22. november 2010 Sånn Ikeapose har vi og, aldri brukt. Vi fikk en sånn i gave, men jeg kan ikke se for meg at den blir brukt. Har ikke giddet å vaske den engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2010 #719 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg bruker ewe need it. Du får den med og uten lanolin, og i sprayform. Så om du vasker i maskin, er det bare å spraye med lanolinspray i tissesonen etterpå, og henge den opp litt. Det beste er at du kan velge mellom mange himmelske dufter. Hun bruker ikke parfyme, men duftoljer. Eller du kan velge uten duft. Jeg skal selvsagt gi en lyd når soyaklærne er utprøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 22. november 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Hmf, jaja, jeg har nå kjøpt en da, så får jeg se om den blir brukt eller ikke. Søskene mine hadde som sagt en slik, og jeg innbiller meg at jeg synes det kanskje kan være lurt, men hvem vet. Sequax, jeg har termin i dag... Jeg er bare litt sånn... Tja.... Utålmodig anlagt.... Hm, kanskje jeg skal prøve den du har erfaring med Kjøper du på lillegull.no, eller fra det O'store utland (eller andre plasser)? Tok nytt magebilde i går kveld... Synes ikke jeg har endret så mye form akkurat, ikke har den sunket noe mer heller, tror jeg. Endret 22. november 2010 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg