Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går ut fra at legene vet hva de gjør, uansett så vet de det hvertfall bedre enn hva jeg gjør... :ler:

Så, det får bli som det blir :)

Ellers, usj, jeg er tom og sliten og lei om dagene. Får ikke gjort unna noe, og ting bare vokser over hodet på meg. Hele helgen har jeg egentlig bare ligget på sofaen, for jeg har vært skikkelig trøtt og sliten. Surt, spesielt siden jeg var i ganske god form på fredag.

Og halsbrannen holder på å "ta livet" av meg... Nå har jeg også prøvd Gaviscon uten hell.. :sur: Og til tider er det så ille at jeg det er like før jeg kaster opp... Må høre med jm neste gang om hun har noen andre råd.

Blæh, dette blir mer og mer en klagebok....

Men, jeg er utrolig glad for at det ikke er verre enn hva det er. Jeg kan ikke klage egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene finner nok ut hva som er best for dere ja :klem:

formen går litt opp og ned, det er i alle fall min erfaring. Spesielt om man jobber, for da går liksom det meste av energien til det. Og så med noen dårlige netter så er det liksom gjort innimellom :dåne: De siste ukene før perm gikk ganske fort her om det er noen trøst! Og i dag har jeg våkent og er UTHVILT! Det kan jeg nesten ikke huske sist jeg gjorde.

Halsbrann ja :dåne: Si fra om du får noen gode tips! Jeg har droppet å bruke skje til gaviskonen og bare heller nedpå nå. :ler: Flere ganger hver natt nå. Men et tips er å ligge med overkroppen høyere. Jeg ligger oppå en sammenbrettet dyne for tiden. Det hjelper litt..

Håper dagen blir bedre! :klem:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, halsbrann er fælt, jeg har heldigvis ikke hatt noe særlig av det ennå. Håper det ikke kommer heller, selv om jeg synes de der Gaviscon (?) tyggetablettene er utrolig gode, har lyst å ta meg en hver gang jeg er på badet. :ler:

Håper du føler deg bedre snart, og det er lov å klage litt selvsagt! :klemmer: Du kan uansett ikke bli mer klagete enn meg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut fra at legene vet hva de gjør, uansett så vet de det hvertfall bedre enn hva jeg gjør... :ler:

Så, det får bli som det blir :)

Ellers, usj, jeg er tom og sliten og lei om dagene. Får ikke gjort unna noe, og ting bare vokser over hodet på meg. Hele helgen har jeg egentlig bare ligget på sofaen, for jeg har vært skikkelig trøtt og sliten. Surt, spesielt siden jeg var i ganske god form på fredag.

Og halsbrannen holder på å "ta livet" av meg... Nå har jeg også prøvd Gaviscon uten hell.. :sur: Og til tider er det så ille at jeg det er like før jeg kaster opp... Må høre med jm neste gang om hun har noen andre råd.

Blæh, dette blir mer og mer en klagebok....

Men, jeg er utrolig glad for at det ikke er verre enn hva det er. Jeg kan ikke klage egentlig!

Heia!

Nå er jeg innom men liten tur igjen :)

Så kjedelig at du sliter sånn med halsbrann, en du ...prøv Lovehearts, det funker utrolig bra!

Tror alle klager mer på slutten, og det skal være lov vet du!! MMasse go bedring, og test det ut:)

Melk og er jo ganske behjelpelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje ikke det nytter å snakke fornuft med de heller?? :vetikke:

Det er lov å prøva, men det er nok ikkje store sannsynligheten for at ho høyrer etter. ;)

Huff, slitsomt med den halsbrannen. Eg er så glad for at eg ikkje var verre plaga enn at Love Hearts tok det, for den Gaviscon'en eg fekk på barsel (av andre årsaker), var ingen fryd for ganen, gitt. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående halsbrann, jeg har prøvd: mandler, Love Hearts, yoghurt, melk, kakao, Gaviscon, Link, potet, gulrøtter, sure ting, salte ting, ja det meste er utprøvd, tror jeg.... Og jeg ligger med flere hodeputer, men neida....

Men, ingenting hjelper!! Det er ikke noe moro, for det er så utrolig intenst. Men jeg har hørt de som sier det bruker å avta litt på slutten, så jeg krysser fingrene for det :)

Sibaeo, skal si fra om jeg finner noe annet som hjelper.

Følger rådene fra Lommelegen også, men det har ikke gitt noe hell til nå... Men kanskje de fungerer for deg? :)

Iril, når jeg klager så tenker jeg blant annet på deg. Mine ting blir så små i forhold, og jeg synes det er så imponerende at du ikke syter mer! :klemmer:

*hilsen sytpeisen her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj så slitsomt med så mye halsbrann da :( Ser jo ut som om du har prøvd det meste også, så har ingen flere tips jeg :sukk:

Håper det er sant at det avtar mot slutten :)

Ha en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Misunner ikke den halsbrannen altså.

Forresten. Om dere skulle trenge tb i litt større størrelser, så skal søster rydde unna litt. ;) Hun har blant annet noen veldig gode til nattbruk, og et par ypperlige pappa/bhgtb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sleit skikkelig med halsbrann i første svangerskap og i følge alle kjerringråd skulle ungen da få masse hår. Aldri har man vel sett en mer hårløs unge. Han hadde ikke et dun før han var over året :ler:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, halsbrann er noe dritt.. Heldigvis fungerer Gaviscon på meg, så jeg har ikke trengt å lete etter noe annet for å finne noe som jeg nå kunne anbefalt videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd det meste på linken. Skal man være forsiktig med melk også nå...? :klø: Det er en av tingene jeg faktsk synes hjelper litt.. Merker at midre måltider hjelper. Men spise 2-3 timer før jeg skal legge meg..? Kommer aldri til å skje. Da får jeg jo ikke sove av sult! Og nå er jeg jo oppe en gang på natta/morraen for å spise litt også.. :sjenert: Men merkelig nok har ikke det gjort noe! Mulig magen er på vei ned..? Jeg sitte/ligger når jeg legger meg, men kryper nedover i senga i løpet av natta. Litt som en baby :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Jeg har ikke vært her på hundre år og nå ble jeg kjempeglad - du blir jo mamma straks! Det var utrolig hyggelig lesning.

Hvordan går det med deg? Kan du gi meg en kortversjon så jeg slipper lese gjennom hele dagboka? ;)

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aimeee!!!!! :klemmer:

Koselig å se deg igjen!! Og nå er nummer to på vei, så koselig! :jepp:

Tja, hva skal jeg si da? En jente er på vei, kom til ved IVF, og jeg tror jeg har hatt de fleste plager som går an å ha... :fnise:

Men, jeg har ikke spydd!!! Og DET er jeg jammen glad for, for det er det aller, aller verste jeg vet.

Ellers så er jo plagene fra starten glemt, og nå er jeg bare klar for å få hilse på tøtta. Synes godt hun kan komme noen uker før tiden ;)

Og, jeg er ikke mye på KG om dagen egentlig, jeg har ikke tid. Eller, nå er jeg blitt 100% sykemeldt, så det er mulig jeg får litt tid til overs likevel. Driver med fulltidsstudier ved siden av alt.... :ler: Begrensninger? Huh? Hva er det? Hahaha, men det blir mye dårlig samvittighet for jeg får ikke tatt unna alt, men pytt, det som blir gjort anses på som bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg ikke at du har flere enn et prosjekt på gang ;) Du får kose deg med dem nå mens du kan. Når skal studie være ferdig da? Planen er vel kanskje lagt ift permisjoner og sånn?

Det blir utrolig spennende å følge deg den siste tiden mot fødsel - det må jeg si! Jeg får meg meg hele sjarmøretappen jeg nå :fnise:

Og ja, her er nummer to på vei, men det er veeeeldig lenge til 12. uke, så jeg tør nesten ikke tenke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt på studiet... :ler:

Så, tre år, eller snart bare to og et halvt!!

Fant ut at det kan gi meg noen spennende jobbmuligheter, så jeg prøver, ser hvordan det går og avslutter når jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene flyr!!!!

Jeg greier ikke følge med i alle dagbøkene :grine:

I går var jeg hos jm, alt er egentlig helt fint, litt lavt blodtrykk, og SF-målet er ikke helt greit. Så jeg må få de til å ta en skikkelig vekstestimering når jeg er på sykehuset igjen neste fredag. Morkaken er enda ikke helt ok, så enda en ny kontroll... :sukk:

Men, jeg skal innom til fødselsforberedende akupunktur i dag likevel. Får se hva jeg synes om det, og så eventuelt ta flere timer. Jeg leser at det kan forkorte og gjøre fødselen enklere, men vet også at enkelte sier at det bare er tull (husker ikke helt hvor jeg leste det). Uansett, jeg prøver i dag, og tar det derfra :)

Stresser litt her om dagen også, har mange oppgaver som skulle vært levert, så jeg får forte meg å få de ferdig før tøtta kommer.....

Men først, ut i kulden for å gi småfuglene mer mat og gå en tur med Den Lille Sorte :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...