Luremegpå Skrevet 23. september 2010 #361 Skrevet 23. september 2010 Heia! Snodig... Skulle søke på stellebord her på kvinneguiden, og da så kom brukeren din opp...Hehe Men så ser jeg også at du har terin ikke sååååååååå lenge før eg da:) Hehe å lese boken din i orgen, nå er det natta. Men jeg kommer sterkere tilbake, og begynner med et rolig hei:) :gjeiper:
O'hara Skrevet 24. september 2010 Forfatter #362 Skrevet 24. september 2010 Sukkergreiene gikk helt greit. Det var ikke så store mengder som skulle drikkes, omtrent en halv liter? Var hvertfall ikke mer enn to og et halvt beger. Men hjelpe meg så søtt det var!!! Og tøtta herjer nå villmann... Men hjelpe meg så slapp jeg er i etterkant. Av alle måltider, så er frokost det jeg er skrekkelig avhengig av, men det går seg vel til utover dagen. Er bare en kjapp tur innom jobb, og så drar jeg hjem... Hei, hei Luremegpå
mocci Skrevet 27. september 2010 #363 Skrevet 27. september 2010 Godt å høre at sukkertesten gikk greit, det hørtes ikke noe særlig ut å drikke slikt vann.
^^Sunny^^ Skrevet 27. september 2010 #364 Skrevet 27. september 2010 Kjekt å lese at det står bra til med deg Litt har man vel lov å klage når man er gravid ? Jeg klaget hvertfall min del Ble sulten nå når jeg leste om skillingsbollene dine,.. meen jeg tok meg en pære istedet har noen kilo som enda skal av
O'hara Skrevet 28. september 2010 Forfatter #365 Skrevet 28. september 2010 I dag skal jeg hjem til mannen og hunden!!
O'hara Skrevet 29. september 2010 Forfatter #367 Skrevet 29. september 2010 Da er jeg hjemme etter noen fine dager sørpå Og vognen er nå hentet, så nå er faktisk alt klart! Mandag var jeg på ballett forresten.. Interessant stykke, og jeg sitter igjen og lurer på hvordan noen greier å komme på en slik koreografi.... Ellers så skjer det nå ikke så mye... Dagene går nå, og i morgen skal jeg en tur på sykehuset, igjen.... Synes det begynner å bli mange runder innom sykehus/lege/jordmor nå... Ordtom nå... Så... Ha en super dag jenter!
Saeria Skrevet 29. september 2010 #368 Skrevet 29. september 2010 Innom og titter. er travle dager. vel det har vært rolig i praksis da, men allikevel...
Lucky? Skrevet 30. september 2010 #369 Skrevet 30. september 2010 Så godt å være hjemme igjen og ikke minst at alt er klart til tøtta kommer
O'hara Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #372 Skrevet 1. oktober 2010 I dag var jeg lys våken 6.30! :dåne: Så, nå sitter jeg nå her på jobb og gumler gulrøtter.... Må få gjort unna litt i dag, og få skrevet ut forelesningsnotater. Helgen går vel med til å få unnagjort et drøss med oppgaver som bare ligger og godgjører seg.... Skal se om vi ikke får gjort unna litt annet også, har noe smårusk liggende og vente på oss her og der i huset. Vi har bestemt oss for å ikke dra noe særlig bort nå før tøtta ankommer denne verden. Greit det, synes det er koselig å bare få unnagjort ulike ting i hus og hjem. Skulle bare ønske jeg ikke hadde en mage som er litt i veien til tider... Var på UL i går, og alt ser fortsatt bra ut, men må tilbake om 14 dager.... Så da håper jeg de har fått sett på røntgenbildene og at man får en vurdering av hvordan fødselen kommer til å foregå.
Nótt Skrevet 1. oktober 2010 #373 Skrevet 1. oktober 2010 Er jo godt å få unna ting før den lille sjefen kommer til verden, er utrolig hvor mye annet man da må gjøre.
Gjest Vilma Skrevet 1. oktober 2010 #374 Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg vasket sjalet, bare å tørke det og så sende det
O'hara Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #376 Skrevet 1. oktober 2010 Ny pakke i posten til deg Vilma Heh, ja, jeg regner med at hun er litt sjefete fra start av Nótt... Tror kanskje ikke det nytter å snakke fornuft med de heller?? God helg Iril!
Nótt Skrevet 1. oktober 2010 #377 Skrevet 1. oktober 2010 Heh, ja, jeg regner med at hun er litt sjefete fra start av Nótt... Tror kanskje ikke det nytter å snakke fornuft med de heller?? Nei det nytter dessverre ikke, de hører liksom ikke på fornuft. Men herlig er det uansett da.
siebaeo Skrevet 3. oktober 2010 #379 Skrevet 3. oktober 2010 Heia! Håper du har en bra helg! Så deilig å ha alt klart forresten.. Her er det aller mest nødvendige på plass. og jeg innser at vi ikke har gitt så mange åpenrom for folk som vil gi gaver... Hva slags fødsel tror du at du ender opp med..? Jeg har mistet oversikten over det meste i det siste.. Har mrokaka vokst seg bort fra åpningen? Men hvorfor røntgen..? :klø: Beklager uvitenheten her Når starter permen din forresten? Kan ikke være så lenge til nå? Jeg innser ikke at jeg har perm helt enda. Det slår vel til om morra.. Hilsen permfrid
O'hara Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #380 Skrevet 3. oktober 2010 Aner ikke hva jeg ender opp med, skal inn til ny kontroll om halvannen uke, og om morkaken da fortsatt ligger i veien blir det ks. Men legen trodde at den kom til å trekke seg opp før den tid. Og fra før har jeg en ryggskade som kan gi komplikasjoner, så hun skal også sjekke røntgenbildene mine sammen med ortopedene på sykehuset, så vi får se hva som skjer Jeg går ikke ut i permisjon før 1.november, så jeg ligger noen uker bak deg
Fremhevede innlegg