Gå til innhold

Tråden for oss som tror at Steinar40 trenger sex


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril

Jeg innrømmer glatt feil, når jeg tar feil. Pupper er et felt jeg uten å tvile er arrogant. Rett og slett fordi jeg er en feinsmecker når det kommer til pupp.

Hm... Det spørs jo hvor mange pupper du har vært borti.

Blir litt som at jeg sier at jeg er ekspert på sex - sex KAN jeg - når reportoaret ikke er spesielt stort. Hadde jeg derimot sagt det samme og nedlagt flere tusen mannfolk så snakker vi lov til å være arrogant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Hvor mange silikonpupper har du tatt på BM??

Han bør jo bare ha tatt på ETT par siden han ikke orker mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må jeg jo gjøre for å holde alle kvinsa på avstand vettu ;):ler:

Haha, ja sånn kan det gå :fnise:

Hva hjelper det når norske kvinner ikke ønsker ting som nærhet og kos? Menn har, selv om det ikke er lov å si det, et faktisk behov for å bli tatt på vi også. Vi kan faktisk sette pris på fysisk kontakt uten sex vi også. Det er bare det at i vår oppdragelse finnes ikke rom for slik så vi ender opp med å kun pule da det er det eneste vi kan være trygge på at det finnes aksept for. En mann som imøtekommer en kvinnes mas om bare kos går på hue og ræva ut da han er for veik.

Så vi kamuflerer ikke en dritt, vi tilpasser oss bare kvinners krav.

Tja..På et sett og vis har du litt rett. Altså; Jeg elsker kos og nærhet, og kunne ikke vært i et forhold hvor den eneste nærheten man får er sex og en nuss i ny og ne. Det jeg derimot kan si, er at jeg er ikke like flink til å f.eks. pjuske han som han er til å pjuske og stryke på meg. Jeg elsker å bli pjusket, så det er noe jeg setter veldig høyt. Men synes det er kjedelig å pjuske tilbake. Så det er egentlig noe jeg prøver å bli litt flinkere til. Men ellers så skjønner jeg ikke dette med at kvinnfolk ikke vil ha nærhet? Jeg er i alle fall veldig avhengig av det!

Forresten når det kommer til silikonpupper så synes jeg det er greit dersom man rett og slett ikke har pupper og plages vedlig mye psykisk av det. Men de som får megastore pupper hvor det er så utrolig åpenbart...Det blir for dumt for min del. F.eks. om jeg som har D (tror jeg, blir så forvirret av dette systemet siden en 70D og en 80 D er stor forskjell på) skulle forstørret puppene til f.eks en F. Det blirh helt feil i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvor mange silikonpupper har du tatt på BM??

Ett par over lenger tid (altså gjentagende tafsing over måneder), tre par over kortere tid og i form av fleiping på fylla. Nok til å kjenne skuffelsen over hvor kjedelige de er å ta på.

Kjenner også personlig kvinner der plastpuppene har vansiret dem for livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Han bør jo bare ha tatt på ETT par siden han ikke orker mener jeg :)

Siste gangen var en utelukkende negativ opplevlse ja. Og normalt er puppetafsing det beste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Haha, ja sånn kan det gå :fnise:

Tja..På et sett og vis har du litt rett. Altså; Jeg elsker kos og nærhet, og kunne ikke vært i et forhold hvor den eneste nærheten man får er sex og en nuss i ny og ne. Det jeg derimot kan si, er at jeg er ikke like flink til å f.eks. pjuske han som han er til å pjuske og stryke på meg. Jeg elsker å bli pjusket, så det er noe jeg setter veldig høyt. Men synes det er kjedelig å pjuske tilbake. Så det er egentlig noe jeg prøver å bli litt flinkere til. Men ellers så skjønner jeg ikke dette med at kvinnfolk ikke vil ha nærhet? Jeg er i alle fall veldig avhengig av det!

Forresten når det kommer til silikonpupper så synes jeg det er greit dersom man rett og slett ikke har pupper og plages vedlig mye psykisk av det. Men de som får megastore pupper hvor det er så utrolig åpenbart...Det blir for dumt for min del. F.eks. om jeg som har D (tror jeg, blir så forvirret av dette systemet siden en 70D og en 80 D er stor forskjell på) skulle forstørret puppene til f.eks en F. Det blirh helt feil i mine øyne.

Det har jeg prøvd å ta opp i tidligere relasjoner... :roll: IKKE smart... :roll:

de kvinner jeg har besudlet har vært lite intressert i klemming, pjusking og tid til tosomhet. Om en ser vekk fra ren puling da.Missforstå meg rett. Jeg likker et skikkelig knull som enhver bædbåi, men jeg trenger en større helhet for å trives. Og trives jeg så har jeg MYE mer å gi alle andre steder. Så ja.. Hvorofr kvinner ikke forstår dette konseptet forundrer meg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Ett par over lenger tid (altså gjentagende tafsing over måneder), tre par over kortere tid og i form av fleiping på fylla. Nok til å kjenne skuffelsen over hvor kjedelige de er å ta på.

Kjenner også personlig kvinner der plastpuppene har vansiret dem for livet.

Ja, det må jeg si kvalifiserer til å dra alle over én kam. Pupperasisme kalles dét ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..På et sett og vis har du litt rett. Altså; Jeg elsker kos og nærhet, og kunne ikke vært i et forhold hvor den eneste nærheten man får er sex og en nuss i ny og ne. Det jeg derimot kan si, er at jeg er ikke like flink til å f.eks. pjuske han som han er til å pjuske og stryke på meg. Jeg elsker å bli pjusket, så det er noe jeg setter veldig høyt. Men synes det er kjedelig å pjuske tilbake. Så det er egentlig noe jeg prøver å bli litt flinkere til. Men ellers så skjønner jeg ikke dette med at kvinnfolk ikke vil ha nærhet? Jeg er i alle fall veldig avhengig av det!

Ja, pussig det der gitt. Jeg har også lagt merke til at damer liker å bli koset med, men at de ikke er like interessert i å kose tilbake ;)

Ellers tror jeg nok at brutalen må ha vært uheldig med de damemenneskene han har surret seg borti - dvs at han har gjort dumme valg selv.

Tviler på at veldig mange kvinner over 25 års alder ikke liker nærhet og kos. Altså at mannen gir henne nærhet og kos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos meg her og kos meg der, det kvinner vil ha er penis og sex! :nigo:

Det er jo ikke sikkert at alle andre er akkurat som deg da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kos meg her og kos meg der, det kvinner vil ha er penis og sex! :nigo:

Akkurat deg tror jeg ikke på slik sett :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi snakka om knulling her? Steinar trenger i hvert fall ikke noe mer dulling og pjusk, her må håndjernene og buttplugen tas frem! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg prøvd å ta opp i tidligere relasjoner... :roll: IKKE smart... :roll:

de kvinner jeg har besudlet har vært lite intressert i klemming, pjusking og tid til tosomhet. Om en ser vekk fra ren puling da.Missforstå meg rett. Jeg likker et skikkelig knull som enhver bædbåi, men jeg trenger en større helhet for å trives. Og trives jeg så har jeg MYE mer å gi alle andre steder. Så ja.. Hvorofr kvinner ikke forstår dette konseptet forundrer meg :klø:

Forstår det godt jeg..Er på samme måten selv. Kunne ikke vært i et forhold hvor det ikke var noe nærhet forutenom sexen.

Men må si jeg ikke helt skjønner hva slags kvinnfolk du har vært borti, fordi at de fleste jeg kjenner setter nærhet og kos veldig høyt. :)

Ja, pussig det der gitt. Jeg har også lagt merke til at damer liker å bli koset med, men at de ikke er like interessert i å kose tilbake ;)

Ellers tror jeg nok at brutalen må ha vært uheldig med de damemenneskene han har surret seg borti - dvs at han har gjort dumme valg selv.

Tviler på at veldig mange kvinner over 25 års alder ikke liker nærhet og kos. Altså at mannen gir henne nærhet og kos ;)

Hehe, ja er merkelig det der. :fnise: Men altså..Jeg gir han "tjenester" som han ikke gjengjelder meg, så det er ikke sånn at jeg tar og tar, men ikke gir tilbake. Jeg gir vel egentlig mer enn han, hvis man ser på hele forholdet. Men..Så jobber jo han mye mer enn meg da. Mye overtid og sånt.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Forstår det godt jeg..Er på samme måten selv. Kunne ikke vært i et forhold hvor det ikke var noe nærhet forutenom sexen.

Men må si jeg ikke helt skjønner hva slags kvinnfolk du har vært borti, fordi at de fleste jeg kjenner setter nærhet og kos veldig høyt. :)

Jeg og er sånn =)

Og det tok laaang tid før jeg fant min mannlige match i kosing!

Det er ikke en kjønnsting (hvorfor i huleste må alt være det?), det er bare forskjell på folk.

Om man absolutt må følge KG-tradisjonen og generalisere ut fra kjønnstereotypier så er det vel mannen som liksom snur seg bort og snorker etter sex imens kvinnen vil pjuskelure og kosemose og snakke om følelser :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Det er noen KG damer som kunne tenkt seg å møtt Brutal_Mann. Hvorfor treffer du de ikke?

Jaha :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg og er sånn =)

Og det tok laaang tid før jeg fant min mannlige match i kosing!

Det er ikke en kjønnsting (hvorfor i huleste må alt være det?), det er bare forskjell på folk.

Om man absolutt må følge KG-tradisjonen og generalisere ut fra kjønnstereotypier så er det vel mannen som liksom snur seg bort og snorker etter sex imens kvinnen vil pjuskelure og kosemose og snakke om følelser :kose:

Korrekt utført pjusk og kos gjør ord overflødige :opplyser:

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Korrekt utført pjusk og kos gjør ord overflødige :opplyse:

Det er eg vel berre delvis einig i. Litt kommunikasjon må ein kunne spe på med sjølv om ein er frå mars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Jaha :klø:

Det er flere som har tilbudt seg å gått på date med deg, for å rette opp ditt syn på kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...