Gå til innhold

Tråden for oss som tror at Steinar40 trenger sex


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Gjest Tsunade

Hei, nå ble det stille her, hvor er dere folkens? Denne tråden var så artig å lese! :popcorn:

Ikke vet jeg om Steinar40 trenger sex, men jeg regner med at han gjør det, som alle oss andre. ;)

Og brutal_mann har helt rett om silikonpupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tsunade

Kanskje dere gutta skulle laget en kontaktannonse på Facebook? Noen tips å hente her, kanskje?

Å jøje meg...det var gutten sin. Hjelp. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Bare for å avslutte silikonpupp-snakket i denne tråden; har ei venninne med silikon. Det er UMULIG å se eller kjenne at hun har silikon. Puppene hennes er dissete, "fleskete" og småhengete (samtidig som de selvsagt er fyldige også). Knar man på dem så er de bare myke, og de står heller ikke rett opp eller har noen unaturlig form når hun ligger på ryggen. Det er ikke noe arr som synes heller. Helt sant. Det finnes ingen silikon-look what so ever. Hun har ikke giddet å si noe når hun har type, og det er seriøst ingen som merker det. Mulig det er fordi hun gjorde det for mange år siden og har lagt på seg et par kilo. Forøvrig så de like naturlige ut for noen kilo siden, så jeg vet ikke. De både ser og kjennes ut som the real thing. Tror ikke noen hadde satt spørsmålstegn ved disse - brutal_mann inkludert.

Så det GÅR an.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Bare for å avslutte silikonpupp-snakket i denne tråden; har ei venninne med silikon. Det er UMULIG å se eller kjenne at hun har silikon. Puppene hennes er dissete, "fleskete" og småhengete (samtidig som de selvsagt er fyldige også). Knar man på dem så er de bare myke, og de står heller ikke rett opp eller har noen unaturlig form når hun ligger på ryggen. Det er ikke noe arr som synes heller. Helt sant. Det finnes ingen silikon-look what so ever. Hun har ikke giddet å si noe når hun har type, og det er seriøst ingen som merker det. Mulig det er fordi hun gjorde det for mange år siden og har lagt på seg et par kilo. Forøvrig så de like naturlige ut for noen kilo siden, så jeg vet ikke. De både ser og kjennes ut som the real thing. Tror ikke noen hadde satt spørsmålstegn ved disse - brutal_mann inkludert.

Så det GÅR an.

Silikoninnlgg må byttes ut etter ti år, så da får hun nok struttepupper hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn i klubben av de som tror Steinar trenger å få marinert laksen.

Men det skal litt av ei dame til å pule alle holdningene hans ut av han! Mistenker at Steinar synes sex er en smule kjedelig, og at han er lyset av, dyna på-typen. Holdt på å si correct me if I'm wrong, men jeg tror ikke Steinar liker å snakke om sex engang.

Jeg er en mann med mine egne tanker og meninger - akkurat det har du helt rett i faktisk :smoke: hehe

Så, ei dame som tenker at hun skal endre på meg i noen større grad er ikke den rette. Og derfor er det veldig viktig å ikke ha altfor ulike normer og verdier.

Mitt behov er ei dame som kan gjøre livet mitt bedre totalt sett. Og jeg kan ikke se at det kan skje på noen annen måte enn igjennom gjensidig kjærlighet.

Kjærlighet består riktignok av å gi, men det hjelper ingenting hvis man ikke får noe/nok tilbake selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vet jeg om Steinar40 trenger sex, men jeg regner med at han gjør det, som alle oss andre. ;)

Feil!

Jeg trenger ikke sex, jeg trenger gjensidig kjærlighet.

Akkurat som de fleste av dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tatt på en silikonpupp, så aner ikke om jeg hadde merket forskjell. Men nå er det ikke mange situasjoner hvor jeg omgir meg med nakne pupper bortsett fra mine engne, da, så den saken er jo grei. :fnise:

Jeg tror Brutal_Mann og Steinar40 er veldig like og ville vært bestekompiser dersom de bodde i samme by! De begge kamuflerer seg som utrolig hardbarka gutter, men egentlig er det myke kosebamser! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Brutal_Mann og Steinar40 er veldig like og ville vært bestekompiser dersom de bodde i samme by! De begge kamuflerer seg som utrolig hardbarka gutter, men egentlig er det myke kosebamser! :rødme:

Noe må jeg jo gjøre for å holde alle kvinsa på avstand vettu ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Tror ikke noen hadde satt spørsmålstegn ved disse - brutal_mann inkludert.

Så det GÅR an.

Oh... Fikk assosiasjoner til en toppløs dame på en strand noen år tilbake. Hun hadde nok gått ned i vekt etter å ha fått plastpupper slik at en så plastposene inne i skinnposene :roll: Men, det var ikke dit jeg skulle. Jeg har hatt "gleden" av å tafse på plastpupp, og det var i løpet av disse tafsingene jeg gikk fra skpetisk til innbitt motstander av plastpupp. Ikke bare fordi plastpupp ikke finnes morro å leke med på noe som helst vis. men mest fordi plastpupper gir grunnlag for et samfunn med noen grunnverdier som ikke ligner grisen.

Jeg kan love deg en ting, med bind for øynene skulle jeg klart å skille ekte fra juks. Og det på sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Brutal_mann

Hva er dealen med nei til lilla i signaturen?

Det er det nye gyselige designet til KG som ikke bare er ræva å se på for folk med fullt fungerende øyne. Men som også ignorerer fullstendig fargeblinde mennesker. På den andre siden så er denne formen for fargeblindhet definitivt mest utbredt hos menn... *Konspirerer* :P Men ja, det er min protest mot et elendig design som burde blitt byttet ut/bearbeidet umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har aldri tatt på en silikonpupp, så aner ikke om jeg hadde merket forskjell. Men nå er det ikke mange situasjoner hvor jeg omgir meg med nakne pupper bortsett fra mine engne, da, så den saken er jo grei. :fnise:

Jeg tror Brutal_Mann og Steinar40 er veldig like og ville vært bestekompiser dersom de bodde i samme by! De begge kamuflerer seg som utrolig hardbarka gutter, men egentlig er det myke kosebamser! :rødme:

Hva hjelper det når norske kvinner ikke ønsker ting som nærhet og kos? Menn har, selv om det ikke er lov å si det, et faktisk behov for å bli tatt på vi også. Vi kan faktisk sette pris på fysisk kontakt uten sex vi også. Det er bare det at i vår oppdragelse finnes ikke rom for slik så vi ender opp med å kun pule da det er det eneste vi kan være trygge på at det finnes aksept for. En mann som imøtekommer en kvinnes mas om bare kos går på hue og ræva ut da han er for veik.

Så vi kamuflerer ikke en dritt, vi tilpasser oss bare kvinners krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da flere enn Steinar som trenger sex. Leste en tråd her om pulevenn. Lurer på om det virkelig finnes pulevenninner. I så fall hvordan finner desparate menn dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er da flere enn Steinar som trenger sex. Leste en tråd her om pulevenn. Lurer på om det virkelig finnes pulevenninner. I så fall hvordan finner desparate menn dem?

Ved hjelp av flaks. Forholdet mellom menn og kvinner som vil ha pule venn er ca 90/10. Det vil si av alle som vil ha pulevenn så er 90% menn og 10% kvinner. Kast vekk tiden din på noe annet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Silikoninnlgg må byttes ut etter ti år, så da får hun nok struttepupper hun også.

Nei de må ikke det. Det var de gamle glatte implantatene som måtte det. Mine kan jeg ha livet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Nei de må ikke det. Det var de gamle glatte implantatene som måtte det. Mine kan jeg ha livet ut.

Jepp. Min venninne må snart bytte sine innlegg fordi de er av den gamle silikontypen. Fordelen med disse var at de faktisk er mykere enn dagens innlegg, fordi de var flytende og ikke faste. Men aldri i verden om jeg ville hatt de gamle innleggene i min kropp uansett. Mine må ihvertfall ikke byttes ut, noe som er et stort pluss når man først gjør slike inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg kan love deg en ting, med bind for øynene skulle jeg klart å skille ekte fra juks. Og det på sekunder.

Kan ikke noe for det - men den provoserer meg så vanvittig den setningen der. Ikke pg.a. selve plastpuppene, men selve hoveringen. Folk som ikke finnes ydmyke eller kan innrømme at det går an å ta feil får jeg hetta av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kan ikke noe for det - men den provoserer meg så vanvittig den setningen der. Ikke pg.a. selve plastpuppene, men selve hoveringen. Folk som ikke finnes ydmyke eller kan innrømme at det går an å ta feil får jeg hetta av!

Jeg innrømmer glatt feil, når jeg tar feil. Pupper er et felt jeg uten å tvile er arrogant. Rett og slett fordi jeg er en feinsmecker når det kommer til pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...