Gå til innhold

Lei av Shabby chic! Vil lese blogger i andre stiler.


Gjest Seajewel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Folk får ha den stilen de vil ha, men det jeg blir mest oppgitt over i alle disse interiør-bloggene, er at alt skal være så forbaska perfekt! Familen eelsker de, de baker hjemmelaget kaker, boller, trener, huset er perfekt, mannen og barna perfekte, "jente-middagen" ble sååå vellykket altså!

Høyst mulig jeg er misunnelig altså, for mitt liv er ikke perfekt, hehe. Men de bloggene blir så upersonlige. Og veldig mye av det samme om og om igjen. Hus, hytte ved sjøen, OG hytte på fjellet, rustikke kaker, barn som sier de nydeligste ting til sin mor, etc.

Får følelsen av å tre inn i en lykkelig såpeopera -uten intrigene.

Nåja, jeg kan jo slutte og lese da, men håper jo at jeg en vakker dag "treffer" på en spennende interiørblogg, for jeg elsker interiør selv. :)

Og en annen ting: Hvorfor er 90% av bildene fra google?? Google kan jeg selv, jeg vil se andres hjem!

Jeg anbefaler denne bloggen til deg: http://sjuskelines.blogspot.com/

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker #42: Herlig! Lagret i favoritter!

***

Nei uff, jeg skjønner jo at man ikke vil skrive dritt om mann, barn, etc. Men kan ikke interiørblogger være kun det: interiør, uten å føye til ørten cupcakes, barn, etc?

Men blogger er vel kanskje ofte mer enn bare èn kategori...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Min lenke

Desire to inspire er min favoritt! Bare masse masse bilder og litt tekst om alle mulige forskjellige stiler som bloggerne har blitt fasinert av.

For ikke å glemme Pets on Furniture hver mandag!

Min lenke

Og så lurer jeg på hvor hun her har oppbevart (som er et hovedtema for artikkelen) ballene til mannen sin. :ninja: Sikkert stygt sagt, smaken er som baken etc. men jeg lurer...

http://www.kk.no/865252/slik-innreder-du-paa-bare-42-kvm

Endret av Morea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...