Gå til innhold

Lei av Shabby chic! Vil lese blogger i andre stiler.


Gjest Seajewel

Anbefalte innlegg

Gjest Nanette

Så kjedelig, jeg er så lei av den! Lei av hvitt og at alle interiørblogger er helt like. Virker som at hele (interiør)verden plutselig har fått samme smak. Litt overdrivelse, men finnes det virkelig ikke blogger med annen stil enn shabby chic? Hva med andre stiler, som naturlig, rustikk, old style, new england, minimalisme, etnisk, orientalsk, retro, wabi sabi, industri, for å nevne noen? Har noen der ute noen gode linker til interiørblogger i andre stiler enn shabby chic?

Endret av Nanette
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du bør endre tittelen på innlegget - slik at folk forstår at du spør om forslag til sider med andre stiler enn chabby chic :)

Om ikke kommer kanskje de som ikke liker shabby chic til å hoppe over tråden ;)

Jeg synes også at det vrimler av shabby chic/hvit stil bloggene - nå liker jeg den litt "gamle" stilen, men jeg er nok mer country...liker ikke at nødvendigvis alt må være hvitt...

Her er et par forslag til blogger som jeg fant:

Stilmiks og gjenbruk

New England og landlig hvitt

Retro

Retro

Sannelig ikke lett å finne andre enn hvit stil og shabby chic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, ts. Det har vært hvitt veldig lenge nå og det er dørgende kjedelig. Jeg mister fullstendig sansen for noe som er litt unikt i starten, og som så blir sesongens slager hvor alle skal ha det. Da mister jeg gløden og ser meg om etter noe helt annet. Trend er egentlig noe skikkelig møl, når jeg tenker meg om. :(

Jeg levde da det var mote forrige gang, så jeg er kjempelei av alt som kalles retro. Abonnerer på noen blader, men de blir oftere liggende uten at jeg tar plasten av: det frister ikke å se enda mere av det samme, liksom.

...men vi får lete videre der ute. :)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte linker, dette liker jeg!

en hvordan forandrer jeg overskrifta?

Oi...det vet jeg faktisk ikke... :sjenert:

Kanskje det ikke går an? Jeg mener det gikk an før....:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg husker at årets konkurranse (stiligste hjem) i et av disse nyere norske interiørbladene, ba om litt mere bredde i de til da innsendte bidragene. De fleste lignet til forveksling på det som vant i fjor: HVITT...

Begriper ikke at folk ikke kan tenke selv, men må ha alt det som alle andre har. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Ja, det er kjedelige tider. Jeg foretrekker litt rustikk, litt mer spennende stil, i mørkere farger og litt mer unikhet. Calm & carry on-plakater er også noe jeg ikke synes særlig om, hvorfor skal "alle" interiørbloggere ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny overskrift! Den passa bra! :tommelsmil:

Endret av Tarantella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest strykebrett

Jeg syns bloggen til Lille Design er veldig bra. Hun som har den holder på å pusse opp et gammelt hus og bruker mye nordisk design i prosessen. Gøy å følge med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh jeg liker modern contemporary og art deco stiler. Shabby chic blir for romantisk, for jentete for meg.. Noen som vet om gode blogger til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg husker at årets konkurranse (stiligste hjem) i et av disse nyere norske interiørbladene, ba om litt mere bredde i de til da innsendte bidragene. De fleste lignet til forveksling på det som vant i fjor: HVITT...

Begriper ikke at folk ikke kan tenke selv, men må ha alt det som alle andre har. :sukk:

Er det ikke nettopp drfor man leser interiørblogger da? For å bli inspirert? Da er det vel lett at det kan bli litt likt og at man kopierer..

Jeg er i allefall sånn, at dersom jeg har sett et bilde av noe jeg liker, så er det ofte dette jeg titter etter i butikkene. Men jeg syns allikevel at det jeg har er MIN stil, for det vil aldri bli helt likt noen andre uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...